heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je hebt het er maar zwaar mee hè
Kun je niet in de software van het toetsenbord kijken ofje daar iets kan veranderen?
nadat ik die nieuwe update heb geinstalleerd. die rechter is er dus bij gekomen. die vind ik veel mooierquote:
Bwehehehe, een ouwe gouwe iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heel ff off-topic: Dat nummer wat je aan hebt staanen
tegelijk
1 2 3 4 5 6 7 | [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center\VolumeDisplay] "Disable"=dword:00000001 "FontSize"=dword:00000024 "Color"=dword:00ffffff "Timeout"=dword:00000001 |
dan maak je hem aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:01 schreef Houniet het volgende:
bedankt voor je reactie
alleen mijn reg gaat tot
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center
en dus niet eindigend met "VolumeDisplay"
en nu
Ik regel het volume ook niet op de computer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:12 schreef Elixabete het volgende:
moeilijk he?
oh oh oh
Mijn volumeknop zit op mijn versterker
en uiteraard beter geluidquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:44 schreef dikkedorus het volgende:
Ja je zou gek zijn om het volume te regelen met je PC, stel je voor. Daar kan je beter een extra stuk hardware voor gebruiken dat eigenlijk alleen plek inneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |