ook als er in koeienletters de naam van mn bedrijf op staat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een bodywarmer.
Ideaal voor deze temperaturen.
Dat soort dingen maken me echt niet uit, ik ga ook in badjas naar de supermarktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
ook als er in koeienletters de naam van mn bedrijf op staat?
Voor mij is het te koud voor een bodywarmer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een bodywarmer.
Ideaal voor deze temperaturen.
Tot morgen sassaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef sassa het volgende:
[..]
Nou eigenlijk...
Ik ben weg! Dag mensen! Frits tot morgen!![]()
![]()
Bedrijfsnamen op kleding neigt naar studentenverenigingen met truien enzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat soort dingen maken me echt niet uit, ik ga ook in badjas naar de supermarkt
Maar ok, als ik echt weg zou gaan ofzo, naar school toe, zou ik 't niet dragen.
Kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor mij is het te koud voor een bodywarmer!![]()
[..]
Tot morgen sassa
Ook daar zie ik het probleem niet van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bedrijfsnamen op kleding neigt naar studentenverenigingen met truien enzo
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En zo te zien ben je er wel content mee
Ja het scheelt ook nogal veelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan.
Hier verder landinwaarts is het net effe warmer he
Geen id om naar beneden te gaan danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
nope, zit op een hotelkamer.
wel een waterkoker en een zakje oploskoffie, maar dat gaat me te ver![]()
Het gaat bij jou niet kriebelen als je van die dispuutsletjes ziet, die allemaal dezelfde trui aan hebben met daarop de naam van hun vereniging, jaarclub en nickname?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook daar zie ik het probleem niet van.
Nee, stoort me niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het gaat bij jou niet kriebelen als je van die dispuutsletjes ziet, die allemaal dezelfde trui aan hebben met daarop de naam van hun vereniging, jaarclub en nickname?
Ik ga echtdaarvan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef sassa het volgende:
[..]
Hier heb je de allerbeste: http://youtube.com/watch?v=NYbxCOtcKsk
Joquote:
Wat ik bedoel wordt mooi aangevuld door wat jij zegt, die lui zitten ook vaak te lullen over hoe lam ze wel niet waren en hoeveel man er wel niet over hun heen is gegaan de avond ervoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, stoort me niet.
Ik erger me er meer aan als er studenten in pak over straat lopen te schreeuwen in die studententaal.
Dat is toch niet zo raarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jo
[..]
Wat ik bedoel wordt mooi aangevuld door wat jij zegt, die lui zitten ook vaak te lullen over hoe lam ze wel niet waren en hoeveel man er wel niet over hun heen is gegaan de avond ervoor.
Kijk, dat die meiden bij jou voor de deur daar nou over praten oke, dat is gewoon 'werk' maar die dispuuthoertjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar
Ik heb het als ik gezopen ook vaak over hoe lam iedereen wel niet was en wat er gebeurd is.
Dat ze het uitgebreid hebben over dat er 1308934 man over hun heengegaan is, vind ik ook onzin, maar goed, dat moeten ze zelf weten.
Meiden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk, dat die meiden bij jou voor de deur daar nou over praten oke, dat is gewoon 'werk' maar die dispuuthoertjes
we hebben niet gegetenquote:
Faaaaaaaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, stoort me niet.
Ik erger me er meer aan als er studenten in pak over straat lopen te schreeuwen in die studententaal.
wat hebben jullie dan uitgevreten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
we hebben niet gegeten [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik voel me zo stout
Je hebt toch niet Muckie en mij nagedaan hequote:
ik weet toch niet wat jullie doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt toch niet Muckie en mij nagedaan he?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
we hebben niet gegeten [ afbeelding ]
oohh XTC you got what i neeeeed !quote:
Ja, laat ons maar weer met die vraag zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar bennen jullie dan ook vroeg mee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
jaaaaahaaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
TO MAKE ME FEEL ALLRIGHT, TO MAKE ME FEEL NICE
Goed nummer
Laat ik het erop houden dat ik ondanks het kijken naar "The green mile" niet weet hoe deze aflooptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat jullie doen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar bennen jullie dan ook vroeg mee! [afbeelding] Jullie laten er geen gras over groeien [afbeelding]
Dat komt omdat jullie 'm de 2e keer niet aangezet hebben Mquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik ondanks het kijken naar "The green mile" niet weet hoe deze afloopt![]()
![]()
yes baby !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was dat xtc nummer niet van rob gee?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik ondanks het kijken naar "The green mile" niet weet hoe deze afloopt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ja,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was dat xtc nummer niet van rob gee?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie 'm de 2e keer niet aangezet hebben M
Als we dat wel gedaan hadden waren we nu 15 minuten verder geweest denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie 'm de 2e keer niet aangezet hebben M [afbeelding]
[afbeelding]
heb de Bounzzz serie in winamp geknalled ! Bounzzzzz 1, 2 en 3quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
D
[..]
Dat is dat nog weet
Is echt 12 jaar geleden ofzo dat ik naar dat nummer luisterde
Haha, wel vermaakt dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we dat wel gedaan hadden waren we nu 15 minuten verder geweest denk ik![]()
Dudequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, wel vermaakt dus.
Welk honk heb je gehaald?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, wel vermaakt dus.
Welk honk heb je gehaald? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Houniet het volgende:
anders komt mijn moetie even warme sjookiemel brengen
sukkeltjequote:
heb je je knuppel nog nooit gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je je knuppel nog nooit gebruikt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je je knuppel nog nooit gebruikt
quote:
Ik zou 'm zo in kunnen parkeren nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hejje je wel heul veel honger
nou ik zou )(@^&_(*@^ laat maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hejje je wel heul veel honger
Waar slaat dit opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je je knuppel nog nooit gebruikt [afbeelding]
vanwege de opmering van eer over het honk wat je geslagen hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanwege de opmering van eer over het honk wat je geslagen hebt [afbeelding]
Ik ken er maar 4quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag ome E zijn honken wel eens definiëren, want daar heb ik vaker tegenstrijdige definities van gehoord![]()
Goed uiteengezetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken er maar 4
zoenen
vingeren
beffen
naaien
Die ken ik
honkballenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef Aarti het volgende:
waar gaat dit over?
picsquote:
Muckiequote:
quote: