quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat het nog kan tegenwoordig hè
[..]
Jo
Moet je nog ff iets langer meedraaien saraquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:42 schreef sararaats het volgende:
mag ik aub in de OP ?yvonne
(moest er heel even uit)
ik ga lekker badderen
Dan blijf ik ook meedoen... want mijn avatar hoort gewoon ergens in een OP thuisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je nog ff iets langer meedraaien sara
Wat ik al zei, als jullie langer meedraaien, komen ze vanzelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook meedoen... want mijn avatar hoort gewoon ergens in een OP thuis.
Moet je ff water met zout snuiven!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja redelijk. Ben verkouden
En ik voelde die verkoudheid al aankomen, dat was het naarste
Water met zout snuiven?! Ben je leip ofzo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:12 schreef sassa het volgende:
[..]
Moet je ff water met zout snuiven!
Kut he verkouden zijn. Ik haat dat echt ZO erg!
Ja, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Water met zout snuiven?! Ben je leip ofzo!![]()
Verkouden zijn zuigt
Ja op die fietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:25 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, dat weet je toch.![]()
Nee maar serieus. Beetje water koken, laten afkoelen. Beetje zout erdoor roeren en snuiven maar. Best een beetje vies, maar bij mij werkt t altijd wel
Jij denkt echt dat ik heel slecht ben en maar aan 1 ding denk hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja op die fietsHet kwam nogal vaag over namelijk
![]()
Ik kom zeker op tijd, geen zin om langer te blijven en weer met de bus terug te moetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef sassa het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik heel slecht ben en maar aan 1 ding denk he![]()
Kom je morgen wel op tijd?![]()
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom zeker op tijd, geen zin om langer te blijven en weer met de bus terug te moeten
Let's go haaaaaand in haaaaaaaaand into a looooooovelyyyyyyy laaaaaaaaandquote:
Collega van Tim/Fritsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
[..]
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.
[..]
Let's go haaaaaand in haaaaaaaaand into a looooooovelyyyyyyy laaaaaaaaand
jahaajaaaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
No Shit!quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
[..]
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.
[..]
Goed hè, helemaal zelf gedaanquote:
Collega!quote:
Sassa, jij bent best tof hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof![]()
Oi
Moest vandaag wweer eens omreizen via roermondquote:
Ik ben trots op jequote:
Collegaquote:
Frits zegt van welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof [afbeelding]
[afbeelding] Oi
Jij ook!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sassa, jij bent best tof hoor!
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Moest vandaag wweer eens omreizen via roermond
[..]
Ik ben trots op je
[..]
Collega
[..]
Frits zegt van wel
je komt in de buurt met Dunequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof![]()
Oi
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit. [afbeelding]
Maargoed. [afbeelding]
Dank je wel!quote:
HEE! Watch it!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit.
Maargoed.![]()
Dank je wel voor de erkenningquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestie![]()
Gelukkig.quote:
Nouja. Ik denk dat je m langer kent dan ik, dus het is dan maar zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestie![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
[..]
HEE! Watch it!
'Kennen' via de KSC is wel een relatief begrip hè!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef sassa het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nog zon mooie: http://youtube.com/watch?v=wIvus-LWTjA
[..]
Nouja. Ik denk dat je m langer kent dan ik, dus het is dan maar zo.
[..]
Mja ok, das waar. Maar toch kent ie je langer denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Kennen' via de KSC is wel een relatief begrip hè!![]()
yes babyquote:
Maar ja, wij hebben ook al wat uren doorgebracht in het grote gebouw in H.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:37 schreef sassa het volgende:
[..]
Mja ok, das waar. Maar toch kent ie je langer denk ik
Ja klopt. En altijd gezellig hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ja, wij hebben ook al wat uren doorgebracht in het grote gebouw in H.
En dalijk werkt ze gewoon naast ons. Dan zie je der elke dag. Hoef je niet lid voor te lbijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wil ik me afmelden voor de D-reizen nieuwsbrief (jaren geleden een keer een vakantie geboekt) kom je op een site waar je de afmelding moet bevestigen, staat er op die pagina een foto van een lekker wijf in een D-reizen winkel
Dan blijf je wel lid namelijk![]()
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef sassa het volgende:
[..]
En dalijk werkt ze gewoon naast ons. Dan zie je der elke dag. Hoef je niet lid voor te lbijven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef sassa het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ezUGAZB3N30Jezus. 2 weken terug op een feestje onwijs uit mn plaat gegaan op al die happy hardcore zooi. Dat is echt zo leuk!
Al die nrs zijn heerlijk Frits!
[..]
Ja klopt. En altijd gezellig heZo zijn wij dan wel weer!
En zo te zien ben je er wel content meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Senseo ook niet?
* Sjowhan heeft een bakkie cappucino-senseo van Nescafé
nope, zit op een hotelkamer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Senseo ook niet?
* Sjowhan heeft een bakkie cappucino-senseo van Nescafé
Nou inderdaad! Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
nope, zit op een hotelkamer.
wel een waterkoker en een zakje oploskoffie, maar dat gaat me te ver![]()
Hier heb je de allerbeste: http://youtube.com/watch?v=NYbxCOtcKskquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
"So if you see the stars tonight, then tell me what they say"
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef sassa het volgende:
[..]
Hier heb je de allerbeste: http://youtube.com/watch?v=NYbxCOtcKsk
morgenochtend weer verse koffiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Er zijn grenzen
Hoe is de cursus? Zoiets had je toch?
Altijd mooi, rivaliteit op de werkvloer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
morgenochtend weer verse koffie
De cursus is mwah,beetje leerzaam maar vooral slaperig,
maar mijn tafel staat wel voor met De Quiz![]()
Was die pitch echt zo laag joh?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef sassa het volgende:
[..]
Happy Hardcore... 90's disco... Sentiment...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef sassa het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ezUGAZB3N30 [afbeelding] Jezus. 2 weken terug op een feestje onwijs uit mn plaat gegaan op al die happy hardcore zooi. Dat is echt zo leuk!
Al die nrs zijn heerlijk Frits!
[..]
Ja klopt. En altijd gezellig he [afbeelding] Zo zijn wij dan wel weer!
Ja, vroeg ik me ook al af! Er staat er nog wel 1 op youtube en dies veeeeel sneller. Maar ik weet niet of dat de echte is. Eigenlijk. Dus. Maar dit klinkt veel leuker!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was die pitch echt zo laag joh?!
wat is vet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:01 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook al af! Er staat er nog wel 1 op youtube en dies veeeeel sneller. Maar ik weet niet of dat de echte is. Eigenlijk. Dus. Maar dit klinkt veel leuker!Ik vind m vet.
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja echt. Heerlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Happy Hardcore... 90's disco... Sentiment...
Oiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:00 schreef eer-ik het volgende:
joi
karel laaglawaai en mentale theoquote:
zolang er maar een leuke prijs tegenover staat, en niet een bodywarmer of zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd mooi, rivaliteit op de werkvloer!
oh, ja, sorry, ik ben 0% in de mood voor die muziek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:03 schreef sassa het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=NYbxCOtcKsk Dit
bodywarmerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
zolang er maar een leuke prijs tegenover staat, en niet een bodywarmer of zo
Ja, dat moet je zelf weten he. Maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja, sorry, ik ben 0% in de mood voor die muziek.
zit hier met kaarsjes, wijntje, en lounge aan
Nee, 't zou ook nogal wat zijn als het je wel uit zou makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, dat moet je zelf weten he. Maakt mij niet uit
Nou eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, 't zou ook nogal wat zijn als het je wel uit zou maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |