Jij ook!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sassa, jij bent best tof hoor!
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Moest vandaag wweer eens omreizen via roermond
[..]
Ik ben trots op je
[..]
Collega
[..]
Frits zegt van wel
je komt in de buurt met Dunequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof![]()
Oi
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit. [afbeelding]
Maargoed. [afbeelding]
Dank je wel!quote:
HEE! Watch it!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit.
Maargoed.![]()
Dank je wel voor de erkenningquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestie![]()
Gelukkig.quote:
Nouja. Ik denk dat je m langer kent dan ik, dus het is dan maar zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestie![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
[..]
HEE! Watch it!
'Kennen' via de KSC is wel een relatief begrip hè!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef sassa het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nog zon mooie: http://youtube.com/watch?v=wIvus-LWTjA
[..]
Nouja. Ik denk dat je m langer kent dan ik, dus het is dan maar zo.
[..]
Mja ok, das waar. Maar toch kent ie je langer denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Kennen' via de KSC is wel een relatief begrip hè!![]()
yes babyquote:
Maar ja, wij hebben ook al wat uren doorgebracht in het grote gebouw in H.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:37 schreef sassa het volgende:
[..]
Mja ok, das waar. Maar toch kent ie je langer denk ik
Ja klopt. En altijd gezellig hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ja, wij hebben ook al wat uren doorgebracht in het grote gebouw in H.
En dalijk werkt ze gewoon naast ons. Dan zie je der elke dag. Hoef je niet lid voor te lbijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wil ik me afmelden voor de D-reizen nieuwsbrief (jaren geleden een keer een vakantie geboekt) kom je op een site waar je de afmelding moet bevestigen, staat er op die pagina een foto van een lekker wijf in een D-reizen winkel
Dan blijf je wel lid namelijk![]()
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef sassa het volgende:
[..]
En dalijk werkt ze gewoon naast ons. Dan zie je der elke dag. Hoef je niet lid voor te lbijven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef sassa het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ezUGAZB3N30Jezus. 2 weken terug op een feestje onwijs uit mn plaat gegaan op al die happy hardcore zooi. Dat is echt zo leuk!
Al die nrs zijn heerlijk Frits!
[..]
Ja klopt. En altijd gezellig heZo zijn wij dan wel weer!
En zo te zien ben je er wel content meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Senseo ook niet?
* Sjowhan heeft een bakkie cappucino-senseo van Nescafé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |