quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat het nog kan tegenwoordig hè
[..]
Jo
Moet je nog ff iets langer meedraaien saraquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:42 schreef sararaats het volgende:
mag ik aub in de OP ?yvonne
(moest er heel even uit)
ik ga lekker badderen
Dan blijf ik ook meedoen... want mijn avatar hoort gewoon ergens in een OP thuisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je nog ff iets langer meedraaien sara
Wat ik al zei, als jullie langer meedraaien, komen ze vanzelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook meedoen... want mijn avatar hoort gewoon ergens in een OP thuis.
Moet je ff water met zout snuiven!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja redelijk. Ben verkouden
En ik voelde die verkoudheid al aankomen, dat was het naarste
Water met zout snuiven?! Ben je leip ofzo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:12 schreef sassa het volgende:
[..]
Moet je ff water met zout snuiven!
Kut he verkouden zijn. Ik haat dat echt ZO erg!
Ja, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Water met zout snuiven?! Ben je leip ofzo!![]()
Verkouden zijn zuigt
Ja op die fietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:25 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, dat weet je toch.![]()
Nee maar serieus. Beetje water koken, laten afkoelen. Beetje zout erdoor roeren en snuiven maar. Best een beetje vies, maar bij mij werkt t altijd wel
Jij denkt echt dat ik heel slecht ben en maar aan 1 ding denk hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja op die fietsHet kwam nogal vaag over namelijk
![]()
Ik kom zeker op tijd, geen zin om langer te blijven en weer met de bus terug te moetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef sassa het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik heel slecht ben en maar aan 1 ding denk he![]()
Kom je morgen wel op tijd?![]()
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom zeker op tijd, geen zin om langer te blijven en weer met de bus terug te moeten
Let's go haaaaaand in haaaaaaaaand into a looooooovelyyyyyyy laaaaaaaaandquote:
Collega van Tim/Fritsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
[..]
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.
[..]
Let's go haaaaaand in haaaaaaaaand into a looooooovelyyyyyyy laaaaaaaaand
jahaajaaaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
No Shit!quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
[..]
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.
[..]
Goed hè, helemaal zelf gedaanquote:
Collega!quote:
Sassa, jij bent best tof hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof![]()
Oi
Moest vandaag wweer eens omreizen via roermondquote:
Ik ben trots op jequote:
Collegaquote:
Frits zegt van welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof [afbeelding]
[afbeelding] Oi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |