hmmm.... tja, ik heb denk ik weinig keus he...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
er blijven morgen 3 mannen slapen, dat vindt je toch ook goed? [afbeelding]
quote:
geweldigquote:
het feit dat ik van het bestaan van cloaking devices weet pleit ook niet echt voor me geloof ikquote:
hihiquote:![]()
![]()
jaquote:
zegh dat wel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef Nitros het volgende:
ooh wat is het al laat
In eerste instantie las ik 'lekkere wijfen'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
daar hebben ze keilekkere witte wijn
Whehe... Is dat iets ergs dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
het feit dat ik van het bestaan van cloaking devices weet pleit ook niet echt voor me geloof ik [afbeelding]
quote:[..]
hihi
daar heb ik dan weer bar weinig meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In eerste instantie las ik 'lekkere wijfen'
Wat doet u zo laat nog? Heeft u wel voldoende verlichting? De gloeilamp is immers van NA uwen tijd...quote:
als je bedenkt dat ik mijn informatie uit star trek haal welquote:
Pollyquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef crossover het volgende:
[afbeelding] avond!
Lekker gegeten bij Lenny [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
als je bedenkt dat ik mijn informatie uit star trek haal wel [afbeelding]
Doe es foto dan, als je denkt het beter te wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn zus er wat beter uit. Ook wat slimmer en grotere voorgevel.
[afbeelding]
Wat attent van u jonkheer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doet u zo laat nog? Heeft u wel voldoende verlichting? De gloeilamp is immers van NA uwen tijd...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe es foto dan, als je denkt het beter te weten![]()
dan heeft zei geliegd tegen mijn !!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn zus er wat beter uit. Ook wat slimmer en grotere voorgevel.
2 potjes erwtjes/worteltjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |