Same herequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik laat Leopard meenemen uit Houston, volgende week binnen. Maar voordat ik hem installeer moet er wel een update voor CS3 komen.
Alhoewel, ik zal me toch niet kunnen inhouden dan.
Upgrade, mijn Mac is niet zo oud dus vervuild zal het niet zijn. Ik wacht alleen even nieuws over de iPhone af voor ik er aan beginquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:20 schreef Kremers het volgende:
Gaan jullie een schone installatie doen, of een upgrade?
Tot februari gebruikte ik Windows, en die installeerde ik altijd schoon. Vraag mij af of dat wel nodig is met OS X?
Mijn WMM wi niet meer omloog scrollenHeb al geprobeerd hem schoon te wrijven over een vochtige theedoek, maar dat helpt niet...
Hoezo wil je het nieuws over de iPhone afwachtenquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Upgrade, mijn Mac is niet zo oud dus vervuild zal het niet zijn. Ik wacht alleen even nieuws over de iPhone af voor ik er aan begin
Er is toch al een Apple Mac OS X topic hierquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komt er trouwens een specifiek Leopard-topic? Of houden we het gewoon hier?
Jij kleine deugniet...quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga hem gewoon dl-en. Spaart me weer 115 euro uit.![]()
Nu ff bier scoren voordat de F1 begint.
Komt er trouwens een specifiek Leopard-topic? Of houden we het gewoon hier?
Of iTunes alleen versie 1.1.1 update onder Leopard, of dat je ook met 1.0.2 kunt werken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo wil je het nieuws over de iPhone afwachten
Je kunt een inkoopactie starten, enkel voor de vaste Apple-SC-ersquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik twijfel nu of ik niet meer mee laat komen uit Amerika naast Leopard. Een nieuwe accu en keyboard erbij lijkt me wel wat.
Ik ben niet in Amerika, enkel familie die wel iets mee willen nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt een inkoopactie starten, enkel voor de vaste Apple-SC-ers![]()
Een apart topic met melding van welke software wel/niet compatible is lijkt mij best nuttigquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo wil je het nieuws over de iPhone afwachten
[..]
Er is toch al een Apple Mac OS X topic hierLijkt me onnodig om nog een topic ervoor aan te maken..
Die van mij draait toch non-stop. Hoge beeldscherm resolutie FTW.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:23 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ze trekken 't wel, maar met veel fangeluid... Niet echt mijn ding...
Hoe is de geluidskwaliteit trouwens van de belfunctie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Jarno het volgende:
Dat zou wel kut zijn, als ze zoiets met de iPhone flikken. Is er trouwens al een beetje fatsoenlijke tool/guide om van een geunlockte 1.0.2 naar 1.1.1 te gaan?
Oh dat, en. iPhone
.
Nee, dat is de enige stap die nog niet makkelijk mogelijk is. En dat is, inderdaad, ook de reden dat ik met Leopard even de kat uit de boom kijk. (haha)quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Jarno het volgende:
Dat zou wel kut zijn, als ze zoiets met de iPhone flikken. Is er trouwens al een beetje fatsoenlijke tool/guide om van een geunlockte 1.0.2 naar 1.1.1 te gaan?
Ohja, je kunt er ook mee bellen he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hoe is de geluidskwaliteit trouwens van de belfunctie?
Zou een uitspraak van mij kunnen zijn...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef DaFrenk het volgende:
Ik weet niet of ik mij kan inhouden ondanks mogelijke problemen CS3.. ik wil dolgraag aan al die nieuwe features proeven.. maarja, ik moet ook werken![]()
Als ze tussen het maken van het document en het kwijtraken van het document een extra hardeschijf aan haar computer had hangen wel, anders niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
Stress vanmiddag. Vriendin was een belangrijk document kwijtgeraakt.
Time Machine was handig geweest.
wat lul je nou gex?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef Geqxon het volgende:
En laten we eerlijk zijn: De kwaliteitscontrole van Apple is de laatste vrijwel nihil... ook ik wacht het nog even af.
Dat ik vind dat Apple het laatste jaar slecht bezig is geweest, met ondermeer het uitstellen van Leopard, de slechte schermen van de iPod Touch en de Nano 3G, het kinderachtige gedrag rondom de Apple iPhone.....quote:
Wat dacht jij verdomme van mijn topcase!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Of wat dacht je van de extreem buggy Safari 3 beta for Windows? De zes weken levertijd van het bluetooth keyboard?
Het enige positieve dat Apple dit jaar naar mijn mening gedaan heeft, is het uitbrengen van de nieuwe iMac.
Kloptquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef Battlefan het volgende:
En met verschillende nieuwe iMacs zijn ook problemen
Momentje...quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Topcase is nog steeds verschillend bij mensen. Ik heb gewoon niet zulke zweetklauwen dat ik die gele vlekken krijgEn nog steeds eerste generatie Macbook...
Volgende week bestel ik een MacBook Pro en een externe HD.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ze tussen het maken van het document en het kwijtraken van het document een extra hardeschijf aan haar computer had hangen wel, anders niet.
Grote televisie of zit je dicht op je scherm? Anders kan het nog knap lastig worden. Just so you know.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week bestel ik een MacBook Pro en een externe HD.
En een VGA-kabel en bluetooth toetsenbord om vanaf de bank op mijn TV te kunnen internetten en gamen.
Ja hallo, de nieuwe iLife en iWork zijn fijn hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Het enige positieve dat Apple dit jaar naar mijn mening gedaan heeft, is het uitbrengen van de nieuwe iMac.
Je moet toch wat te zeuren hebben?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, de nieuwe iLife en iWork zijn fijn hoor
Het niet kunnen inzoomen op een foto nadat je de foto uit een event open geklikt heb. Hiervoor moet ik in bewerkings-mode of fullscreen-mode. Of dat ik het iPhoto venster verklein / vergroot, dat de foto dan onscherp wordt, en niet automatisch scherp wordt. Verder gaan veel effecten / acties bij mij met ongeveer 4 a 5 frames per seconde, zoals ondermeer het vergroten en verkleinen van het venster. En laatst dus dat probleem dat al mijn fonts een rommeltje waren en ik foto's en events geen andere naam kon geven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:50 schreef Tijn het volgende:
Zoals wat?
Het nieuwe iMovie is in elk geval vooral geniaal. Ik heb nog nooit zo snel een filmpje in elkaar geflanst als met iMovie '08
Ken Burns Effect uitzetten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:04 schreef Lunar het volgende:
Ik ben bezig in iMovie 08 om wat foto's en video achter elkaar te knippen.
iMovie zorgt ervoor dat foto's een beetje worden ingezoomed tijdens het afspelen. Hoe zorg ik ervoor dat deze beweging wordt uitgeschakeld? Ik wil gewoon dat de foto's stil op het scherm komen, omdat er later ook nog wat tekst bij komt.
Standaard staat de actie bij dubbelklikken op Magnify Photo. Die modus is inderdaad wat loos. Ik heb hem op Edit Photo gezet, dan kom ik automatisch in die edit mode waar je wel kunt inzoomen (je kent Alt-1 al neem ik aan?) en waar het venster wel gewoon goed op resizes reageert. Bovendien zit daar ook die mooie balk bovenin, dus ook voor gewoon even bekijken van foto's vind ik dat praktischer. Voor die traagheid moet je een snellere Mac kopen, hier draait het primaquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het niet kunnen inzoomen op een foto nadat je de foto uit een event open geklikt heb. Hiervoor moet ik in bewerkings-mode of fullscreen-mode. Of dat ik het iPhoto venster verklein / vergroot, dat de foto dan onscherp wordt, en niet automatisch scherp wordt. Verder gaan veel effecten / acties bij mij met ongeveer 4 a 5 frames per seconde, zoals ondermeer het vergroten en verkleinen van het venster. En laatst dus dat probleem dat al mijn fonts een rommeltje waren en ik foto's en events geen andere naam kon geven.
Zodra er een affordable Mac Pro komt bestel ik hem. Mijn Macbook is inderdaad wat traagjes. Met name de hardeschijf is om te huilen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Standaard staat de actie bij dubbelklikken op Magnify Photo. Die modus is inderdaad wat loos. Ik heb hem op Edit Photo gezet, dan kom ik automatisch in die edit mode waar je wel kunt inzoomen (je kent Alt-1 al neem ik aan?) en waar het venster wel gewoon goed op resizes reageert. Bovendien zit daar ook die mooie balk bovenin, dus ook voor gewoon even bekijken van foto's vind ik dat praktischer. Voor die traagheid moet je een snellere Mac kopen, hier draait het prima
iMacquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zodra er een affordable Mac Pro komt bestel ik hem.
Ik zou zeggen: dual screenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En mijn huidige 24" monitor als dienblad gebruiken?
Als je écht relevant wil photosjoppen en Finalcutpro'en hang je die gewoon ernaast. Voor het betere cockpit-gevoel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En mijn huidige 24" monitor als dienblad gebruiken?
Dus als het koud is, stook je een open vuurquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ben ook heel blij met mn iMac 24"! al krijg ik soms wel de bibbers als ik de problemen van anderen hoor. spontane zwarte schermen, dode pixels, crashes. die van mij heeft niks van dat alles (afkloppen!) vooral die condens achter het scherm, brrr... mijn studentenkamertje heeft geen verwarming en is in de winter nog wel eens vochtig... ik heb een vochtvreter gekocht, hahaha!
maar tot nu toe nog geen problemen gehad, gelukkig!
oh, en mn iPod Classic natuurlijk niet te vergeten
Ik ga hem denk ik toch gelijk installeren. Ik vermoed dat ik de komende periode alleen maar programmeerwerk heb, mocht ik onverhoopt wat Photoshop werk hebben, pak ik gewoon ff een andere computer erbijquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:37 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Zou een uitspraak van mij kunnen zijn...
Ik wacht iig. ook even
als het koud is trek ik een trui aan, en maak ik foto's van de ijsbloemen op mn enkel-glasquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus als het koud is, stook je een open vuur
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
als het koud is trek ik een trui aan, en maak ik foto's van de ijsbloemen op mn enkel-glasserieus...
Kijk dat zijn de betere berichten!quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:07 schreef DaFrenk het volgende:
Niet geheel gratis Donderopman, voor 8,95 kan je hem nu bestellen. Ben linkje ff kwijt, maar dat vind je geloof ik @ apple.com
Mijn status is verandertquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:36 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens zie ik net op de Apple Order Status dat de status is veranderd naar "Nog niet verzonden". Dus ik heb zo het idee dat hij nu alleen nog maar verzonden hoeft te worden.![]()
Heb geloof ik alleen aangevinkt dat ik een bedrijf ben, dus bezorgen ze hem geloof ik alleen tijdens kantooruren. Dus hoef hem zaterdag niet te verwachten![]()
Edit: hm, in mijn accountgegevens staat dat 'zakelijk adres' uitgevinkt.. heb dus hoop dat hij misschien zaterdag komt
quote:Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 22 Okt, 2007 - 23 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 23 Okt, 2007 - 25 Okt, 2007
Mooi, dat begint er op te lijken. Kijken of ik dit vanavond 's ga proberen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:10 schreef Jarno het volgende:
Als ik nou een extra oplader voor m'n iPhone wil, dan heb ik toch gewoon zo'n iPod USB charger nodig? Die zijn toch uitwisselbaar?
Oh, en Walter (enz): interessante link!
Ik weiger in ieder geval voorlopig iMac Software Update 1.1 te installeren, want ik las ergens dat veel mensen daar juist problemen door kregen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ben ook heel blij met mn iMac 24"! al krijg ik soms wel de bibbers als ik de problemen van anderen hoor. spontane zwarte schermen, dode pixels, crashes. die van mij heeft niks van dat alles (afkloppen!)
Het is een guide voor windows. Bovendien staat er iets over verginizen, ben je dan niet al je smsjes en programma's en zo kwijt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mooi, dat begint er op te lijken. Kijken of ik dit vanavond 's ga proberen.
Niet alle 1e generatie macbooks hadden het, alleen met een bepaald serienummerquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Topcase is nog steeds verschillend bij mensen. Ik heb gewoon niet zulke zweetklauwen dat ik die gele vlekken krijgEn nog steeds eerste generatie Macbook...
WTF? Gaat hij vandaag al verzonden worden?! Ik ook ff checken..quote:
Over zeuren gesproken...quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet toch wat te zeuren hebben?
Zoals ik al eerder zei: wacht voor de zekerheid ook even met installeren op de Mac waar je je iPhone mee synct. Het is al duidelijk dat Leopard ook iPhone notes gaat syncen, dus ze hebben in ieder geval iets aangepast, dus het zou akelig makkelijk (en heel flauw) kunnen zijn om alleen 1.1.1 support in te bouwen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:51 schreef Jarno het volgende:
Hier staat -ie ook nog op 26 october. Ach, veel eerder heb ik er toch geen tijd voor. Als -ie binnen is ga ik eerst m'n MacBook doen, daar staat amper data op en die kan ik dus mooi clean installen en er alvast mee spelen. De iMac vereist wat meer voorbereiding, of ik ga toch voor de upgrade.
Dat is inderdaad het enige systeem wat ze missen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:16 schreef Geqxon het volgende:
Zodra er een affordable Mac Pro komt bestel ik hem.
Ipod classic heeft 24u verzendingquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
WTF? Gaat hij vandaag al verzonden worden?! Ik ook ff checken..
Darn.. hier staat hij nog op 26 oktober![]()
Ow.. ik dacht dat je het over Leopard had..quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Ipod classic heeft 24u verzending![]()
Hier moeten jullie even op doorvragen zodat ik kan zeggen hoe heerlijk naief het poppetje was toen ze het had over 'iemand van Apple'.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef nietzman het volgende:
Ik hou echt van m'n exen. Eentje zei me dat ze 'nog wel iemand wist die bij Apple Nederland werkte" toen ik zei dat ik op zoek moest naar een stageplaats..
Zal even helpen:quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef Geqxon het volgende:
Mijn gezonde verstand zegt: Eerst op de Leopard recensies wachten. Mijn andere hersenhelft zegt: 26 OKTOBER KOPEN KOPEN KOPEN.
Luxeproblemen.
Kerel werkte in een mediamarkt ofzo waar ze toevallig ook ipods verkochten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hier moeten jullie even op doorvragen zodat ik kan zeggen hoe heerlijk naief het poppetje was toen ze het had over 'iemand van Apple'..
Nee, het is de Directeur van Apple Benelux.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:19 schreef Maidenfan het volgende:
Kerel werkte in een mediamarkt ofzo waar ze toevallig ook ipods verkochten?
Volgens mij kan jij sowieso beter eerst investeren in een straalkacheltje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
mijn gezonde verstand, mijn ontwerpjes èn mijn girorekening zeggen: eerst afwachten tot CS3 werkt onder Leopard.
nou ja, dan wacht ik maar even hè
Wat zou je daar voor leuke stagedingen kunnen doen dan? Volgens mij zit alles wat enigszins interessant is aan Apple (ontwikkeling, ontwerp e.d.) allemaal in Cupertino. En is het hier in Europa voornamelijk marketing en distributie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, het is de Directeur van Apple Benelux..
Ene Ton toevallig? Of zit die er niet meer?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, het is de Directeur van Apple Benelux..
Geen idee, maar ze heeft 'm gezegd wat ik deed en wat ik zocht, en hij gaf nog steeds z'n kaartje. Informeren kan geen kwaad, en nooit geschoten is altijd mis. Wie weet in welk deel van California hij contacten heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:23 schreef Svyatagor het volgende:
Wat zou je daar voor leuke stagedingen kunnen doen dan? Volgens mij zit alles wat enigszins interessant is aan Apple (ontwikkeling, ontwerp e.d.) allemaal in Cupertino. En is het hier in Europa voornamelijk marketing en distributie.
Het is niet onmogelijk om in Cupertino stage te lopen als Nederlander. Ik heb zelf op de HKU gezeten en daar zijn ook wel eens mensen van bij Apple in Californië geweest voor stage.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat zou je daar voor leuke stagedingen kunnen doen dan? Volgens mij zit alles wat enigszins interessant is aan Apple (ontwikkeling, ontwerp e.d.) allemaal in Cupertino. En is het hier in Europa voornamelijk marketing en distributie.
Ik denk dat het er ook maar net aan ligt welke achtergrond je hebt. Ik ben d'r met m'n studiereis langsgeweest, ze zeiden dat mensen altijd wel welkom waren. Verder niks over de plaatsing van stagiaires verteld, maar goed Apple heeft over heel San Francisco, wat zeg ik Californië iig wel vestigingen waar je eventueel terecht kon. Cupertino is maar een klein stadsdeel van San Francisco en het zit ook weer vlakbij Stanford University. En werken voor Apple lijkt me sowieso wel tof..quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk om in Cupertino stage te lopen als Nederlander. Ik heb zelf op de HKU gezeten en daar zijn ook wel eens mensen van bij Apple in Californië geweest voor stage.
Nee, dat is zeker waar. Ik dacht te lezen dat je ook in de Benelux stage wilde lopen, maar een springplank naar CA is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft 'm gezegd wat ik deed en wat ik zocht, en hij gaf nog steeds z'n kaartje. Informeren kan geen kwaad, en nooit geschoten is altijd mis. Wie weet in welk deel van California hij contacten heeft..
het klinkt allemaal heel sneu hequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij sowieso beter eerst investeren in een straalkacheltje.![]()
Steve Jobs lijkt me anders een behoorlijke kutbaasquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En werken voor Apple lijkt me sowieso wel tof..
Wat ik echt meer dan terecht vind, wat voor lul ben je als je een rebate gaat eisen op een telefoon die je graties van ome Steve hebt gekregen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hij ontslaat zonder pardon ff 800 mensen
Dat mag ook wel, hij heeft zowat in z'n eentje het bedrijf van de ondergang gered...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Steve Jobs lijkt me anders een behoorlijke kutbaas
Vast wel, ik vraag me alleen af of je de maximale korting krijgt. Maar bij de Apple Store is het toch gewoon max korting en gratis verzending?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens. Leopard met studentenkorting. Is dat bij een APR ook mogelijk?
Is de Beta license verlopen?quote:
Dat kan, maar ik wil hem liever bij een APR halen. Ivm. loyaliteit en dat ik hem om 18:00 heb. Om vervolgens een paar deuren verderop een rustig restaurant in te lopen, en onder genot van een diner Leopard te installeren. Romantisch he.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vast wel, ik vraag me alleen af of je de maximale korting krijgt. Maar bij de Apple Store is het toch gewoon max korting en gratis verzending?
Ja en nu kan ik geen windows er meer op installerenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vast wel, ik vraag me alleen af of je de maximale korting krijgt. Maar bij de Apple Store is het toch gewoon max korting en gratis verzending?
[..]
Is de Beta license verlopen?
Maar als je het eenmaal erop gezet hebt, kun je toch gewoon wel Windows gebruiken?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en nu kan ik geen windows er meer op installeren
ja vast wel... alleen ik probeer het net te gebruiken en hij begint te lullen dat boot camp het niet meer doet...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar als je het eenmaal erop gezet hebt, kun je toch gewoon wel Windows gebruiken?
Probeer eens een oude versie te downloaden. 1.4 oid.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ja vast wel... alleen ik probeer het net te gebruiken en hij begint te lullen dat boot camp het niet meer doet...
[ afbeelding ]
uhm deze moet al heel oud zijn...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Probeer eens een oude versie te downloaden. 1.4 oid.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:55 schreef JoMo0 het volgende:
Simlockvrije iPhone in Frankrijk
[ afbeelding ]
![]()
aankoopbewijs: 28-09-2007quote:Klanten die op of na 1 oktober 2007 een in aanmerking komende nieuwe Macintosh computer hebben gekocht waarbij niet Mac OS X versie 10.5 Leopard is geleverd, kunnen voor een bedrag van ¤ 8,95 overstappen op Leopard.
Sodesteve zeg. Da's niet te weinig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:55 schreef JoMo0 het volgende:
Simlockvrije iPhone in Frankrijk
[ afbeelding ]
![]()
Gelekte Leopard?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, FW800 opgeschoond en alles op een externe USB2-schijf gezet: klaar voor 500 Gb Time Machine backup![]()
Nu nog een gelekte Leopard zien te vinden![]()
Waarom zou hij 129 euro uitgeven aan een besturingsysteem als hij volgende maand toch weer een nieuwe computer gaat kopen waar het op staatquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gelekte Leopard?
Je koop om de paar maanden een nieuwe Mac, maar 130 euro voor een nieuw besturings systeem kan er niet af?
Coloradoquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:09 schreef Maravilla het volgende:
Woehoe, iPhone komt deze kant op.Besteld in Colorado.
De simlock zit er ook hardcoded in. Die is ook te breken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Iets zegt mij dat de Franse iPhone enkel een Franse taal heeft, en dit hardcoded in het apparaat gelocked zit.
quote:Of dat hij het enkel in Frankrijk doet doormiddel van een interne GPS-module (hence the price).
http://www.youtube.com/watch?v=kzbxpSwDetkquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe is het eigelijk gesteld met de krassen op iPod Touch en iPhone? Heb echt het idee dat ze allebei binnen 3 seconden niet meer te lezen zijn door de krassen.....
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=kzbxpSwDetk
Weer een stapje dichterbij de aanschafquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:50 schreef JoMo0 het volgende:
De voorkant krast niet . Achterkant is bij de iPod Touch chrome dus zelfde als de andere iPods en krast licht. iPhone heeft geen chrome achterkant en is dus volledig krasvrij .
Nee Almere :-)quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef DaFrenk het volgende:
Toch niet in Maastricht Juicyhil?
Da's zo'n 50 Hertog Jan. Of Hoegaarden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gelekte Leopard?
Je koop om de paar maanden een nieuwe Mac, maar 130 euro voor een nieuw besturings systeem kan er niet af?
Fuckersquote:Stay in sync with Mac and iPhone.
Veel aan het downloaden op dat moment? Bittorrent clients aan staan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:56 schreef DaFrenk het volgende:
Sinds een tijdje heb ik veel problemen om m'n Wifi verbinding actief te houden op m'n MacBook. Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik heb een Belkin wireless router, uiteraard beveiligd. Ik heb al met allerlei instellingen zitten spelen. Kanalen veranderd, Turbo aan en uit.. Het lijkt niet te helpen, op geheel willekeurige momenten (zo lijkt het) valt de verbinding even weg. Je merkt het omdat je dus geen internetverbinding meer hebt en dat het antenne-icoontje 4 i.p.v. 5 streepjes heeft. Dan moet ik even wachten en hij heeft weer verbinding of ik reconnect handmatig.
Helaas kan ik niet even een andere router uitproberen bij gebrek aan ene.
Het gaat over een iPod, mijn iPod is kapot en ik krijg dus een nieuwe. Ik wil graag een touch, wie moet ik dus vragen of dat kan met eventuele bijbetaling?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is trouwens het emailadres als ik wat wil vragen aan de support van apple?
support@apple.nl?
Ik dacht dat je je privacy niet kwijt wilde voor een service waarin je ook zelf kunt voorzien met behulp van Google en Amazonquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist al mijn artwork geupdate met high-res iTunes spul.
Ouch. Zwaar matig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:53 schreef Svyatagor het volgende:
Matig, moet ik binnenkort een praatje houden, had ik me verheugd om een mooie Keynote-presentatie te maken, kan ik op die beamer daar geen laptop aansluiten.Moet ik dus gewoon in Powerpoint iets in elkaar fietsen en dat op een USB-stick zetten
..
Dat je het nog herinnerdquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je privacy niet kwijt wilde voor een service waarin je ook zelf kunt voorzien met behulp van Google en Amazon
doe de itunes album art widget, die werkt primaquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Hij is alleen wel rete anal als het om album namen gaat. "1990-2005" is volgens iTunes niet goed, " 1990 - 2005" weer wel.
En albums met veel " .... ft. BlaBla" in de artist velden, maar wel met een goed album-artist veld doet hij ook niet... iemand hier ervaring mee?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tip: Maak het alsnog in Keynote en exporteer het naar pdf. Je mist dan wel de fancy overgangen en animaties, maar tenminste ben je dan niet veroordeeld tot Powerpoint.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:53 schreef Svyatagor het volgende:
Matig, moet ik binnenkort een praatje houden, had ik me verheugd om een mooie Keynote-presentatie te maken, kan ik op die beamer daar geen laptop aansluiten.Moet ik dus gewoon in Powerpoint iets in elkaar fietsen en dat op een USB-stick zetten
..
Nee Swets, hij is helemaal perfectquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn, geen problemen meer gehad met de powerbook?
Kan ik dan ook een avi filpmje erin zetten? Ik weet trouwens ook niet of dat met Powerpoint kan..quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tip: Maak het alsnog in Keynote en exporteer het naar pdf. Je mist dan wel de fancy overgangen en animaties, maar tenminste ben je dan niet veroordeeld tot Powerpoint.
Met Powerpoint kun je wel een filmpje afspelen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kan ik dan ook een avi filpmje erin zetten? Ik weet trouwens ook niet of dat met Powerpoint kan..
Die tas kan ik misschien ook wel naar je opsturen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee Swets, hij is helemaal perfectIk gebruik 'em voorlopig wel alleen thuis. Ik heb 'em één keer meegenomen, om een klus aan te nemen om een website te bouwen voor iemand en wat aantekeningen te maken. En ik ga in december een presentatie geven, waarvoor ik 'em ga gebruiken. Maar verder staat 'ie veilig binnen en dat is eigenlijk wel goed.
Als ik een keer in de buurt ben, bel ik nog wel een keer voor die tas, want dat is wel een veiliger idee
Steam is eventueel ook mogelijk via CrossOver, dan heb je geen Windows op je Macbook nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
/me's eerste post in het Apple topic met zijn nieuwe MBP.
Heerlijk ding. En de videosupport in Parallels verbaast me. Portal en HL2:EP2 draaien vloeiend op 1440x900 met alles op high.
Will do, dan maak ik de verzendkosten wel naar je over.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die tas kan ik misschien ook wel naar je opsturen.
PM me even je adres gegevens.
Met hi-res afbeeldingen? Waarom in hemelsnaam? Heb je schijfruimte te veel?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ow? Waar is je dat duidelijk geworden dan? Ik dacht dat ze hem pas de 26e gingen verzenden, m.a.w. dat hij pas op z'n vroegst zaterdag komt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef thloreg het volgende:
tis duidelijk dat iedereen die Leopard via de Applestore heeft bestelt deze al gedurende de dag via TNT/UPS in de bus krijgt terwijl premiumsellers Leopard pas vanaf 18:00 uur mogen verkopen.
Ik heb ingevuld dat ik'm op m'n werk bezorgd krijg. Ben benieuwdquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef thloreg het volgende:
tis duidelijk dat iedereen die Leopard via de Applestore heeft bestelt deze al gedurende de dag via TNT/UPS in de bus krijgt terwijl premiumsellers Leopard pas vanaf 18:00 uur mogen verkopen.
Omdat ik nu 1024*1024 plaatjes hebt, en ik via google enkel 200 * 200 plaatjes krijg. Zit er in CoverFlow beter uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef broer het volgende:
[..]
Met hi-res afbeeldingen? Waarom in hemelsnaam? Heb je schijfruimte te veel?
Ik heb een mac mini en interverbinding via Belkin router, hij doet het nog beter als op m`n pc. Dus ik heb geen problemen ermee. Misschien even je router weer resetten naar standaardinstellingen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:56 schreef DaFrenk het volgende:
Sinds een tijdje heb ik veel problemen om m'n Wifi verbinding actief te houden op m'n MacBook. Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik heb een Belkin wireless router, uiteraard beveiligd. Ik heb al met allerlei instellingen zitten spelen. Kanalen veranderd, Turbo aan en uit.. Het lijkt niet te helpen, op geheel willekeurige momenten (zo lijkt het) valt de verbinding even weg. Je merkt het omdat je dus geen internetverbinding meer hebt en dat het antenne-icoontje 4 i.p.v. 5 streepjes heeft. Dan moet ik even wachten en hij heeft weer verbinding of ik reconnect handmatig.
Helaas kan ik niet even een andere router uitproberen bij gebrek aan ene.
Waar...?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:55 schreef de_sapje het volgende:
En jawel, hij is er: Mac OS X Leopard 10.5 (Retail DVD).torrent
ETA: 17 hr 15 min remaining
Misschien wel aardig als je dat in Google gooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:37 schreef Geqxon het volgende:
"Une brune habillée en Leopard se fait baiser"
Weet iemand of dit iets met de Leopard release te maken heeft?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:39 schreef Lunar het volgende:
[..]
Misschien wel aardig als je dat in Google gooitMisschien komt er nog wat tofs uit, ofzo.
Of Apple moet hele nieuwe markten willen aanspreken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude.... ik denk niet dat dat de GM is....
Zou wel geweldig zijn als intromovie van 10.5, luipaard porn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:43 schreef Lunar het volgende:
[..]
Of Apple moet hele nieuwe markten willen aanspreken.
thank God for thatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Veronica Mars in Heroes....WTF?
OiNK.cd Servers Raided, Admin Arrestedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik gok op private trackers.
Ik heb hier ook veel elende mee gehad. Sommige albums wil hij gewoon niet pakken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:00 schreef Geqxon het volgende:
En albums met veel " .... ft. BlaBla" in de artist velden, maar wel met een goed album-artist veld doet hij ook niet... iemand hier ervaring mee?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Veronica Mars in Heroes....WTF?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
OiNK.cd Servers Raided, Admin Arrested![]()
[..]
Oh mênquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
God-ver-de-gloeiende-tering. Dat ze dan albumbase of een andere kutsite offline halen. Doen ze de beste in z'n soort.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
Mwa, veel upgraders ook denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:58 schreef Tijn het volgende:
Ondanks dat W3Schools een lichte daling meet in het gebruik van OS X, zijn er toch meer Macs dan ooit verkocht. Zou het Apple dan eindelijk gaan lukken om van hun 5% marktaandeel iets meer te maken? Het lijkt er wel op
Ja, dat denk ik ook. Ook veel mensen die bv een laptop en een iMac aanschaffen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mwa, veel upgraders ook denk ik
De HU lijkt vrolijk tegen die trend in te gaan. Waarom MS Vista en 'De opleiding Digitale Communicatie is ingericht op het werken met Windows machines'. Incompetent systeembeheer? MS fans? Onwetendheid?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Ook veel mensen die bv een laptop en een iMac aanschaffen.
quote:>>>hahah great. less than 24 hours after i get invited.
>>>AND three days before leopard :-(
>>>>>>>>1 hour before Leopard. Someone was underway uploading it.
En daarbij lijken ze beknibbeld te hebben op het budget voor de 20" schermen, ik hoor overal dat dat TN-panelen met 6 bits per pixel zijn. Brakke kijkhoek en kleurechtheid dus. Zonde.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
wieso?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:06 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een nog nooit gebruikte iPod video, met nog 13 maanden garantie, kopen ?!![]()
Behoorlijk inderdaad.quote:
Mooi: ik zat daar alleen voor de e-books en Leopard-builds.quote:This site has been closed as a result of a criminal investigation by IFPI, BPI,
Cleveland Police and the Fiscal Investigation Unit of the Dutch Police (FIOD ECD) into
suspected illegal music distribution.
A criminal investigation continues into the identities and activities of the site's
users
Is een USB-disk wat voor je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo kut dat ik nu geen superdrive heb, Nu moet ik eerst Leopard gaan FTP'en en dan kan ik pas branden.
Dan kan ik een touch halenquote:
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Wat wil je dan voor die iPod vangen? Zeker de nieuwprijs?![]()
Applications -> Utilitiesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
hoe kan ik in Disk Utility controleren op een schijf correct gemount is?
en waar vind ik Disk Utility?
Is het een 80 gb?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?
maar hij staat helemaal niet in de lijst met harde schijven... er is niks om te activerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Probeer dat ding 's te activeren in Schijfhulpprogramma (zie tabblad bovenaan): dat doe ik nl. ook altijd met mijn externe HD. Maar dat is wel een Firewire; ik weet niet of het met USB ook zo gaat.
Euh... een 80 GB nieuw kost 250 euro he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?
180 danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... een 80 GB nieuw kost 250 euro he.
Je bent een ideale Apple-klant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe stom ben ik dan dat ik straks voor 400 euro 16gb Touch koop?
Terwijl ik voor 350 euro 160gb Classic heb
quote:
Nou m'n iPod is overleden en ik krijg een hele nieuwequote:Maar hoezo is deze ongebruikt? Heb je'm de dag voor de introductie van de nieuwe iPods gekocht?
Niemand heeft interessequote:Oja, niet dat ik interesse heb hoor, ik heb al een 60 gb video van bijna twee jaar oud.
Ja, dat is ook de reden dat ik voor een Classic ben gegaan en niet voor een Nano of Touch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe stom ben ik dan dat ik straks voor 400 euro 16gb Touch koop?
Terwijl ik voor 350 euro 160gb Classic heb
De grap is dat ik eigelijk helemaal geen nieuwe iPod nodig heb. Wil gewoon zo'n Touch omdat ie tering geil isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik voor een Classic ben gegaan en niet voor een Nano of Touch.
Ik zag hem ook al @ usenet voorbij komen. Ik hou me in. Wil graag dat originele schijfje erin stoppen straksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
**kuch**Demonoid**kuch**Leopard**
Hehe.. herkenbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Iets illegaal installeren en het daarna legaal kopen vind ik altijd zo slap. Dat geeft mij alsnog geen bevredigend gevoel zeg maar.
Wat ik met iLife 08 dus deed![]()
Volgens Macrumors was het de "9A581 Build". Maar goed, ik zal waarschijnlijk Leopard ook over niet te lange tijd al krijgen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik weet niet of het de juiste build is; ik wacht het ook wel ff af. Plus dual-layer is geen probleem: als je een iPod kun je de image herstellen naar de iPod en dan rebooten vanaf je iPod. Easy as pie.
Ik zocht bij boneless, maar zag niks: waar heb jij hem gezien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Geqxon het volgende:
2 uur geleden is er iets van 7gb op usenet gepost, maar even binnen slurpen. Helaas heb ik een niet al te dikke lijn.
Dezelfde filename als op The Pirate Bay, in a.b.boneless en a.b.cd.image. Ook te vinden op www.binzoek.info ("zoek" ..... "search").quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zocht bij boneless, maar zag niks: waar heb jij hem gezien?
Bedankt voor het melden, maar ik ben al van een macbook voorzien. Ik zat nog even rond te kijken voor een Pro..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iedereen deze al gezien? Geen idee of iemand er iets aan heeft, maar ik dacht ik meld het even.
Hmm.binzoek.info ligt hier plat (failed to open page) en a.b.boneless pakt mijn casema nieuwsgroep nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dezelfde filename als op The Pirate Bay, in a.b.boneless en a.b.cd.image. Ook te vinden op www.binzoek.info ("zoek" ..... "search").
www.binsearch.info dan. Al zal dit binnenkort wel door Godlike worden ge-edit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hmm.binzoek.info ligt hier plat (failed to open page) en a.b.boneless pakt mijn casema nieuwsgroep niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |