Kloptquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef Battlefan het volgende:
En met verschillende nieuwe iMacs zijn ook problemen
Momentje...quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Topcase is nog steeds verschillend bij mensen. Ik heb gewoon niet zulke zweetklauwen dat ik die gele vlekken krijgEn nog steeds eerste generatie Macbook...
Volgende week bestel ik een MacBook Pro en een externe HD.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ze tussen het maken van het document en het kwijtraken van het document een extra hardeschijf aan haar computer had hangen wel, anders niet.
Grote televisie of zit je dicht op je scherm? Anders kan het nog knap lastig worden. Just so you know.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week bestel ik een MacBook Pro en een externe HD.
En een VGA-kabel en bluetooth toetsenbord om vanaf de bank op mijn TV te kunnen internetten en gamen.
Ja hallo, de nieuwe iLife en iWork zijn fijn hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Het enige positieve dat Apple dit jaar naar mijn mening gedaan heeft, is het uitbrengen van de nieuwe iMac.
Je moet toch wat te zeuren hebben?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, de nieuwe iLife en iWork zijn fijn hoor
Het niet kunnen inzoomen op een foto nadat je de foto uit een event open geklikt heb. Hiervoor moet ik in bewerkings-mode of fullscreen-mode. Of dat ik het iPhoto venster verklein / vergroot, dat de foto dan onscherp wordt, en niet automatisch scherp wordt. Verder gaan veel effecten / acties bij mij met ongeveer 4 a 5 frames per seconde, zoals ondermeer het vergroten en verkleinen van het venster. En laatst dus dat probleem dat al mijn fonts een rommeltje waren en ik foto's en events geen andere naam kon geven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:50 schreef Tijn het volgende:
Zoals wat?
Het nieuwe iMovie is in elk geval vooral geniaal. Ik heb nog nooit zo snel een filmpje in elkaar geflanst als met iMovie '08
Ken Burns Effect uitzetten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:04 schreef Lunar het volgende:
Ik ben bezig in iMovie 08 om wat foto's en video achter elkaar te knippen.
iMovie zorgt ervoor dat foto's een beetje worden ingezoomed tijdens het afspelen. Hoe zorg ik ervoor dat deze beweging wordt uitgeschakeld? Ik wil gewoon dat de foto's stil op het scherm komen, omdat er later ook nog wat tekst bij komt.
Standaard staat de actie bij dubbelklikken op Magnify Photo. Die modus is inderdaad wat loos. Ik heb hem op Edit Photo gezet, dan kom ik automatisch in die edit mode waar je wel kunt inzoomen (je kent Alt-1 al neem ik aan?) en waar het venster wel gewoon goed op resizes reageert. Bovendien zit daar ook die mooie balk bovenin, dus ook voor gewoon even bekijken van foto's vind ik dat praktischer. Voor die traagheid moet je een snellere Mac kopen, hier draait het primaquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het niet kunnen inzoomen op een foto nadat je de foto uit een event open geklikt heb. Hiervoor moet ik in bewerkings-mode of fullscreen-mode. Of dat ik het iPhoto venster verklein / vergroot, dat de foto dan onscherp wordt, en niet automatisch scherp wordt. Verder gaan veel effecten / acties bij mij met ongeveer 4 a 5 frames per seconde, zoals ondermeer het vergroten en verkleinen van het venster. En laatst dus dat probleem dat al mijn fonts een rommeltje waren en ik foto's en events geen andere naam kon geven.
Zodra er een affordable Mac Pro komt bestel ik hem. Mijn Macbook is inderdaad wat traagjes. Met name de hardeschijf is om te huilen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Standaard staat de actie bij dubbelklikken op Magnify Photo. Die modus is inderdaad wat loos. Ik heb hem op Edit Photo gezet, dan kom ik automatisch in die edit mode waar je wel kunt inzoomen (je kent Alt-1 al neem ik aan?) en waar het venster wel gewoon goed op resizes reageert. Bovendien zit daar ook die mooie balk bovenin, dus ook voor gewoon even bekijken van foto's vind ik dat praktischer. Voor die traagheid moet je een snellere Mac kopen, hier draait het prima
iMacquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zodra er een affordable Mac Pro komt bestel ik hem.
Ik zou zeggen: dual screenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En mijn huidige 24" monitor als dienblad gebruiken?
Als je écht relevant wil photosjoppen en Finalcutpro'en hang je die gewoon ernaast. Voor het betere cockpit-gevoel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En mijn huidige 24" monitor als dienblad gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |