Same herequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik laat Leopard meenemen uit Houston, volgende week binnen. Maar voordat ik hem installeer moet er wel een update voor CS3 komen.
Alhoewel, ik zal me toch niet kunnen inhouden dan.
Upgrade, mijn Mac is niet zo oud dus vervuild zal het niet zijn. Ik wacht alleen even nieuws over de iPhone af voor ik er aan beginquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:20 schreef Kremers het volgende:
Gaan jullie een schone installatie doen, of een upgrade?
Tot februari gebruikte ik Windows, en die installeerde ik altijd schoon. Vraag mij af of dat wel nodig is met OS X?
Mijn WMM wi niet meer omloog scrollenHeb al geprobeerd hem schoon te wrijven over een vochtige theedoek, maar dat helpt niet...
Hoezo wil je het nieuws over de iPhone afwachtenquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Upgrade, mijn Mac is niet zo oud dus vervuild zal het niet zijn. Ik wacht alleen even nieuws over de iPhone af voor ik er aan begin
Er is toch al een Apple Mac OS X topic hierquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komt er trouwens een specifiek Leopard-topic? Of houden we het gewoon hier?
Jij kleine deugniet...quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga hem gewoon dl-en. Spaart me weer 115 euro uit.![]()
Nu ff bier scoren voordat de F1 begint.
Komt er trouwens een specifiek Leopard-topic? Of houden we het gewoon hier?
Of iTunes alleen versie 1.1.1 update onder Leopard, of dat je ook met 1.0.2 kunt werken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo wil je het nieuws over de iPhone afwachten
Je kunt een inkoopactie starten, enkel voor de vaste Apple-SC-ersquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik twijfel nu of ik niet meer mee laat komen uit Amerika naast Leopard. Een nieuwe accu en keyboard erbij lijkt me wel wat.
Ik ben niet in Amerika, enkel familie die wel iets mee willen nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt een inkoopactie starten, enkel voor de vaste Apple-SC-ers![]()
Een apart topic met melding van welke software wel/niet compatible is lijkt mij best nuttigquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo wil je het nieuws over de iPhone afwachten
[..]
Er is toch al een Apple Mac OS X topic hierLijkt me onnodig om nog een topic ervoor aan te maken..
Die van mij draait toch non-stop. Hoge beeldscherm resolutie FTW.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:23 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ze trekken 't wel, maar met veel fangeluid... Niet echt mijn ding...
Hoe is de geluidskwaliteit trouwens van de belfunctie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Jarno het volgende:
Dat zou wel kut zijn, als ze zoiets met de iPhone flikken. Is er trouwens al een beetje fatsoenlijke tool/guide om van een geunlockte 1.0.2 naar 1.1.1 te gaan?
Oh dat, en. iPhone
.
Nee, dat is de enige stap die nog niet makkelijk mogelijk is. En dat is, inderdaad, ook de reden dat ik met Leopard even de kat uit de boom kijk. (haha)quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Jarno het volgende:
Dat zou wel kut zijn, als ze zoiets met de iPhone flikken. Is er trouwens al een beetje fatsoenlijke tool/guide om van een geunlockte 1.0.2 naar 1.1.1 te gaan?
Ohja, je kunt er ook mee bellen he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hoe is de geluidskwaliteit trouwens van de belfunctie?
Zou een uitspraak van mij kunnen zijn...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef DaFrenk het volgende:
Ik weet niet of ik mij kan inhouden ondanks mogelijke problemen CS3.. ik wil dolgraag aan al die nieuwe features proeven.. maarja, ik moet ook werken![]()
Als ze tussen het maken van het document en het kwijtraken van het document een extra hardeschijf aan haar computer had hangen wel, anders niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
Stress vanmiddag. Vriendin was een belangrijk document kwijtgeraakt.
Time Machine was handig geweest.
wat lul je nou gex?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef Geqxon het volgende:
En laten we eerlijk zijn: De kwaliteitscontrole van Apple is de laatste vrijwel nihil... ook ik wacht het nog even af.
Dat ik vind dat Apple het laatste jaar slecht bezig is geweest, met ondermeer het uitstellen van Leopard, de slechte schermen van de iPod Touch en de Nano 3G, het kinderachtige gedrag rondom de Apple iPhone.....quote:
Wat dacht jij verdomme van mijn topcase!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Of wat dacht je van de extreem buggy Safari 3 beta for Windows? De zes weken levertijd van het bluetooth keyboard?
Het enige positieve dat Apple dit jaar naar mijn mening gedaan heeft, is het uitbrengen van de nieuwe iMac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |