Die van mij draait toch non-stop. Hoge beeldscherm resolutie FTW.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:23 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ze trekken 't wel, maar met veel fangeluid... Niet echt mijn ding...
Hoe is de geluidskwaliteit trouwens van de belfunctie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Jarno het volgende:
Dat zou wel kut zijn, als ze zoiets met de iPhone flikken. Is er trouwens al een beetje fatsoenlijke tool/guide om van een geunlockte 1.0.2 naar 1.1.1 te gaan?
Oh dat, en. iPhone
.
Nee, dat is de enige stap die nog niet makkelijk mogelijk is. En dat is, inderdaad, ook de reden dat ik met Leopard even de kat uit de boom kijk. (haha)quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Jarno het volgende:
Dat zou wel kut zijn, als ze zoiets met de iPhone flikken. Is er trouwens al een beetje fatsoenlijke tool/guide om van een geunlockte 1.0.2 naar 1.1.1 te gaan?
Ohja, je kunt er ook mee bellen he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hoe is de geluidskwaliteit trouwens van de belfunctie?
Zou een uitspraak van mij kunnen zijn...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef DaFrenk het volgende:
Ik weet niet of ik mij kan inhouden ondanks mogelijke problemen CS3.. ik wil dolgraag aan al die nieuwe features proeven.. maarja, ik moet ook werken![]()
Als ze tussen het maken van het document en het kwijtraken van het document een extra hardeschijf aan haar computer had hangen wel, anders niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
Stress vanmiddag. Vriendin was een belangrijk document kwijtgeraakt.
Time Machine was handig geweest.
wat lul je nou gex?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef Geqxon het volgende:
En laten we eerlijk zijn: De kwaliteitscontrole van Apple is de laatste vrijwel nihil... ook ik wacht het nog even af.
Dat ik vind dat Apple het laatste jaar slecht bezig is geweest, met ondermeer het uitstellen van Leopard, de slechte schermen van de iPod Touch en de Nano 3G, het kinderachtige gedrag rondom de Apple iPhone.....quote:
Wat dacht jij verdomme van mijn topcase!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Of wat dacht je van de extreem buggy Safari 3 beta for Windows? De zes weken levertijd van het bluetooth keyboard?
Het enige positieve dat Apple dit jaar naar mijn mening gedaan heeft, is het uitbrengen van de nieuwe iMac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |