WTF? Gaat hij vandaag al verzonden worden?! Ik ook ff checken..quote:
Over zeuren gesproken...quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet toch wat te zeuren hebben?
Zoals ik al eerder zei: wacht voor de zekerheid ook even met installeren op de Mac waar je je iPhone mee synct. Het is al duidelijk dat Leopard ook iPhone notes gaat syncen, dus ze hebben in ieder geval iets aangepast, dus het zou akelig makkelijk (en heel flauw) kunnen zijn om alleen 1.1.1 support in te bouwen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:51 schreef Jarno het volgende:
Hier staat -ie ook nog op 26 october. Ach, veel eerder heb ik er toch geen tijd voor. Als -ie binnen is ga ik eerst m'n MacBook doen, daar staat amper data op en die kan ik dus mooi clean installen en er alvast mee spelen. De iMac vereist wat meer voorbereiding, of ik ga toch voor de upgrade.
Dat is inderdaad het enige systeem wat ze missen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:16 schreef Geqxon het volgende:
Zodra er een affordable Mac Pro komt bestel ik hem.
Ipod classic heeft 24u verzendingquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
WTF? Gaat hij vandaag al verzonden worden?! Ik ook ff checken..
Darn.. hier staat hij nog op 26 oktober![]()
Ow.. ik dacht dat je het over Leopard had..quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Ipod classic heeft 24u verzending![]()
Hier moeten jullie even op doorvragen zodat ik kan zeggen hoe heerlijk naief het poppetje was toen ze het had over 'iemand van Apple'.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef nietzman het volgende:
Ik hou echt van m'n exen. Eentje zei me dat ze 'nog wel iemand wist die bij Apple Nederland werkte" toen ik zei dat ik op zoek moest naar een stageplaats..
Zal even helpen:quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef Geqxon het volgende:
Mijn gezonde verstand zegt: Eerst op de Leopard recensies wachten. Mijn andere hersenhelft zegt: 26 OKTOBER KOPEN KOPEN KOPEN.
Luxeproblemen.
Kerel werkte in een mediamarkt ofzo waar ze toevallig ook ipods verkochten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hier moeten jullie even op doorvragen zodat ik kan zeggen hoe heerlijk naief het poppetje was toen ze het had over 'iemand van Apple'..
Nee, het is de Directeur van Apple Benelux.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:19 schreef Maidenfan het volgende:
Kerel werkte in een mediamarkt ofzo waar ze toevallig ook ipods verkochten?
Volgens mij kan jij sowieso beter eerst investeren in een straalkacheltje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
mijn gezonde verstand, mijn ontwerpjes èn mijn girorekening zeggen: eerst afwachten tot CS3 werkt onder Leopard.
nou ja, dan wacht ik maar even hè
Wat zou je daar voor leuke stagedingen kunnen doen dan? Volgens mij zit alles wat enigszins interessant is aan Apple (ontwikkeling, ontwerp e.d.) allemaal in Cupertino. En is het hier in Europa voornamelijk marketing en distributie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, het is de Directeur van Apple Benelux..
Ene Ton toevallig? Of zit die er niet meer?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, het is de Directeur van Apple Benelux..
Geen idee, maar ze heeft 'm gezegd wat ik deed en wat ik zocht, en hij gaf nog steeds z'n kaartje. Informeren kan geen kwaad, en nooit geschoten is altijd mis. Wie weet in welk deel van California hij contacten heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:23 schreef Svyatagor het volgende:
Wat zou je daar voor leuke stagedingen kunnen doen dan? Volgens mij zit alles wat enigszins interessant is aan Apple (ontwikkeling, ontwerp e.d.) allemaal in Cupertino. En is het hier in Europa voornamelijk marketing en distributie.
Het is niet onmogelijk om in Cupertino stage te lopen als Nederlander. Ik heb zelf op de HKU gezeten en daar zijn ook wel eens mensen van bij Apple in Californië geweest voor stage.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat zou je daar voor leuke stagedingen kunnen doen dan? Volgens mij zit alles wat enigszins interessant is aan Apple (ontwikkeling, ontwerp e.d.) allemaal in Cupertino. En is het hier in Europa voornamelijk marketing en distributie.
Ik denk dat het er ook maar net aan ligt welke achtergrond je hebt. Ik ben d'r met m'n studiereis langsgeweest, ze zeiden dat mensen altijd wel welkom waren. Verder niks over de plaatsing van stagiaires verteld, maar goed Apple heeft over heel San Francisco, wat zeg ik Californië iig wel vestigingen waar je eventueel terecht kon. Cupertino is maar een klein stadsdeel van San Francisco en het zit ook weer vlakbij Stanford University. En werken voor Apple lijkt me sowieso wel tof..quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk om in Cupertino stage te lopen als Nederlander. Ik heb zelf op de HKU gezeten en daar zijn ook wel eens mensen van bij Apple in Californië geweest voor stage.
Nee, dat is zeker waar. Ik dacht te lezen dat je ook in de Benelux stage wilde lopen, maar een springplank naar CA is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft 'm gezegd wat ik deed en wat ik zocht, en hij gaf nog steeds z'n kaartje. Informeren kan geen kwaad, en nooit geschoten is altijd mis. Wie weet in welk deel van California hij contacten heeft..
het klinkt allemaal heel sneu hequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij sowieso beter eerst investeren in een straalkacheltje.![]()
Steve Jobs lijkt me anders een behoorlijke kutbaasquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En werken voor Apple lijkt me sowieso wel tof..
Wat ik echt meer dan terecht vind, wat voor lul ben je als je een rebate gaat eisen op een telefoon die je graties van ome Steve hebt gekregen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hij ontslaat zonder pardon ff 800 mensen
Dat mag ook wel, hij heeft zowat in z'n eentje het bedrijf van de ondergang gered...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Steve Jobs lijkt me anders een behoorlijke kutbaas
Vast wel, ik vraag me alleen af of je de maximale korting krijgt. Maar bij de Apple Store is het toch gewoon max korting en gratis verzending?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens. Leopard met studentenkorting. Is dat bij een APR ook mogelijk?
Is de Beta license verlopen?quote:
Dat kan, maar ik wil hem liever bij een APR halen. Ivm. loyaliteit en dat ik hem om 18:00 heb. Om vervolgens een paar deuren verderop een rustig restaurant in te lopen, en onder genot van een diner Leopard te installeren. Romantisch he.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vast wel, ik vraag me alleen af of je de maximale korting krijgt. Maar bij de Apple Store is het toch gewoon max korting en gratis verzending?
Ja en nu kan ik geen windows er meer op installerenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vast wel, ik vraag me alleen af of je de maximale korting krijgt. Maar bij de Apple Store is het toch gewoon max korting en gratis verzending?
[..]
Is de Beta license verlopen?
Maar als je het eenmaal erop gezet hebt, kun je toch gewoon wel Windows gebruiken?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en nu kan ik geen windows er meer op installeren
ja vast wel... alleen ik probeer het net te gebruiken en hij begint te lullen dat boot camp het niet meer doet...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar als je het eenmaal erop gezet hebt, kun je toch gewoon wel Windows gebruiken?
Probeer eens een oude versie te downloaden. 1.4 oid.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ja vast wel... alleen ik probeer het net te gebruiken en hij begint te lullen dat boot camp het niet meer doet...
[ afbeelding ]
uhm deze moet al heel oud zijn...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Probeer eens een oude versie te downloaden. 1.4 oid.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:55 schreef JoMo0 het volgende:
Simlockvrije iPhone in Frankrijk
[ afbeelding ]
![]()
aankoopbewijs: 28-09-2007quote:Klanten die op of na 1 oktober 2007 een in aanmerking komende nieuwe Macintosh computer hebben gekocht waarbij niet Mac OS X versie 10.5 Leopard is geleverd, kunnen voor een bedrag van ¤ 8,95 overstappen op Leopard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |