Is een USB-disk wat voor je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo kut dat ik nu geen superdrive heb, Nu moet ik eerst Leopard gaan FTP'en en dan kan ik pas branden.
Dan kan ik een touch halenquote:
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Wat wil je dan voor die iPod vangen? Zeker de nieuwprijs?![]()
Applications -> Utilitiesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
hoe kan ik in Disk Utility controleren op een schijf correct gemount is?
en waar vind ik Disk Utility?
Is het een 80 gb?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?
maar hij staat helemaal niet in de lijst met harde schijven... er is niks om te activerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Probeer dat ding 's te activeren in Schijfhulpprogramma (zie tabblad bovenaan): dat doe ik nl. ook altijd met mijn externe HD. Maar dat is wel een Firewire; ik weet niet of het met USB ook zo gaat.
Euh... een 80 GB nieuw kost 250 euro he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?
180 danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... een 80 GB nieuw kost 250 euro he.
Je bent een ideale Apple-klant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe stom ben ik dan dat ik straks voor 400 euro 16gb Touch koop?
Terwijl ik voor 350 euro 160gb Classic heb
quote:
Nou m'n iPod is overleden en ik krijg een hele nieuwequote:Maar hoezo is deze ongebruikt? Heb je'm de dag voor de introductie van de nieuwe iPods gekocht?
Niemand heeft interessequote:Oja, niet dat ik interesse heb hoor, ik heb al een 60 gb video van bijna twee jaar oud.
Ja, dat is ook de reden dat ik voor een Classic ben gegaan en niet voor een Nano of Touch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe stom ben ik dan dat ik straks voor 400 euro 16gb Touch koop?
Terwijl ik voor 350 euro 160gb Classic heb
De grap is dat ik eigelijk helemaal geen nieuwe iPod nodig heb. Wil gewoon zo'n Touch omdat ie tering geil isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik voor een Classic ben gegaan en niet voor een Nano of Touch.
Ik zag hem ook al @ usenet voorbij komen. Ik hou me in. Wil graag dat originele schijfje erin stoppen straksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
**kuch**Demonoid**kuch**Leopard**
Hehe.. herkenbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Iets illegaal installeren en het daarna legaal kopen vind ik altijd zo slap. Dat geeft mij alsnog geen bevredigend gevoel zeg maar.
Wat ik met iLife 08 dus deed![]()
Volgens Macrumors was het de "9A581 Build". Maar goed, ik zal waarschijnlijk Leopard ook over niet te lange tijd al krijgen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik weet niet of het de juiste build is; ik wacht het ook wel ff af. Plus dual-layer is geen probleem: als je een iPod kun je de image herstellen naar de iPod en dan rebooten vanaf je iPod. Easy as pie.
Ik zocht bij boneless, maar zag niks: waar heb jij hem gezien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Geqxon het volgende:
2 uur geleden is er iets van 7gb op usenet gepost, maar even binnen slurpen. Helaas heb ik een niet al te dikke lijn.
Dezelfde filename als op The Pirate Bay, in a.b.boneless en a.b.cd.image. Ook te vinden op www.binzoek.info ("zoek" ..... "search").quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zocht bij boneless, maar zag niks: waar heb jij hem gezien?
Bedankt voor het melden, maar ik ben al van een macbook voorzien. Ik zat nog even rond te kijken voor een Pro..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iedereen deze al gezien? Geen idee of iemand er iets aan heeft, maar ik dacht ik meld het even.
Hmm.binzoek.info ligt hier plat (failed to open page) en a.b.boneless pakt mijn casema nieuwsgroep nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dezelfde filename als op The Pirate Bay, in a.b.boneless en a.b.cd.image. Ook te vinden op www.binzoek.info ("zoek" ..... "search").
www.binsearch.info dan. Al zal dit binnenkort wel door Godlike worden ge-edit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hmm.binzoek.info ligt hier plat (failed to open page) en a.b.boneless pakt mijn casema nieuwsgroep niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |