quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
OiNK.cd Servers Raided, Admin Arrested![]()
[..]
Oh mênquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
God-ver-de-gloeiende-tering. Dat ze dan albumbase of een andere kutsite offline halen. Doen ze de beste in z'n soort.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
Mwa, veel upgraders ook denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:58 schreef Tijn het volgende:
Ondanks dat W3Schools een lichte daling meet in het gebruik van OS X, zijn er toch meer Macs dan ooit verkocht. Zou het Apple dan eindelijk gaan lukken om van hun 5% marktaandeel iets meer te maken? Het lijkt er wel op
Ja, dat denk ik ook. Ook veel mensen die bv een laptop en een iMac aanschaffen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mwa, veel upgraders ook denk ik
De HU lijkt vrolijk tegen die trend in te gaan. Waarom MS Vista en 'De opleiding Digitale Communicatie is ingericht op het werken met Windows machines'. Incompetent systeembeheer? MS fans? Onwetendheid?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Ook veel mensen die bv een laptop en een iMac aanschaffen.
quote:>>>hahah great. less than 24 hours after i get invited.
>>>AND three days before leopard :-(
>>>>>>>>1 hour before Leopard. Someone was underway uploading it.
En daarbij lijken ze beknibbeld te hebben op het budget voor de 20" schermen, ik hoor overal dat dat TN-panelen met 6 bits per pixel zijn. Brakke kijkhoek en kleurechtheid dus. Zonde.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Het enige positieve dat Apple dit jaar naar mijn mening gedaan heeft, is het uitbrengen van de nieuwe iMac.
wieso?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:06 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een nog nooit gebruikte iPod video, met nog 13 maanden garantie, kopen ?!![]()
Behoorlijk inderdaad.quote:
Mooi: ik zat daar alleen voor de e-books en Leopard-builds.quote:This site has been closed as a result of a criminal investigation by IFPI, BPI,
Cleveland Police and the Fiscal Investigation Unit of the Dutch Police (FIOD ECD) into
suspected illegal music distribution.
A criminal investigation continues into the identities and activities of the site's
users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |