Is een USB-disk wat voor je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo kut dat ik nu geen superdrive heb, Nu moet ik eerst Leopard gaan FTP'en en dan kan ik pas branden.
Dan kan ik een touch halenquote:
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Wat wil je dan voor die iPod vangen? Zeker de nieuwprijs?![]()
Applications -> Utilitiesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
hoe kan ik in Disk Utility controleren op een schijf correct gemount is?
en waar vind ik Disk Utility?
Is het een 80 gb?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?
maar hij staat helemaal niet in de lijst met harde schijven... er is niks om te activerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Probeer dat ding 's te activeren in Schijfhulpprogramma (zie tabblad bovenaan): dat doe ik nl. ook altijd met mijn externe HD. Maar dat is wel een Firewire; ik weet niet of het met USB ook zo gaat.
Euh... een 80 GB nieuw kost 250 euro he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Neuh, weet niet wat de nieuwprijs is? Maar niet de nieuwprijs want dat lukt toch niet.. Rond de 230 ongeveer?
180 danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... een 80 GB nieuw kost 250 euro he.
Je bent een ideale Apple-klant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe stom ben ik dan dat ik straks voor 400 euro 16gb Touch koop?
Terwijl ik voor 350 euro 160gb Classic heb
quote:
Nou m'n iPod is overleden en ik krijg een hele nieuwequote:Maar hoezo is deze ongebruikt? Heb je'm de dag voor de introductie van de nieuwe iPods gekocht?
Niemand heeft interessequote:Oja, niet dat ik interesse heb hoor, ik heb al een 60 gb video van bijna twee jaar oud.
Ja, dat is ook de reden dat ik voor een Classic ben gegaan en niet voor een Nano of Touch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe stom ben ik dan dat ik straks voor 400 euro 16gb Touch koop?
Terwijl ik voor 350 euro 160gb Classic heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |