Sodesteve zeg. Da's niet te weinig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:55 schreef JoMo0 het volgende:
Simlockvrije iPhone in Frankrijk
[ afbeelding ]
![]()
Gelekte Leopard?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, FW800 opgeschoond en alles op een externe USB2-schijf gezet: klaar voor 500 Gb Time Machine backup![]()
Nu nog een gelekte Leopard zien te vinden![]()
Waarom zou hij 129 euro uitgeven aan een besturingsysteem als hij volgende maand toch weer een nieuwe computer gaat kopen waar het op staatquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gelekte Leopard?
Je koop om de paar maanden een nieuwe Mac, maar 130 euro voor een nieuw besturings systeem kan er niet af?
Coloradoquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:09 schreef Maravilla het volgende:
Woehoe, iPhone komt deze kant op.Besteld in Colorado.
De simlock zit er ook hardcoded in. Die is ook te breken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Iets zegt mij dat de Franse iPhone enkel een Franse taal heeft, en dit hardcoded in het apparaat gelocked zit.
quote:Of dat hij het enkel in Frankrijk doet doormiddel van een interne GPS-module (hence the price).
http://www.youtube.com/watch?v=kzbxpSwDetkquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe is het eigelijk gesteld met de krassen op iPod Touch en iPhone? Heb echt het idee dat ze allebei binnen 3 seconden niet meer te lezen zijn door de krassen.....
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=kzbxpSwDetk
Weer een stapje dichterbij de aanschafquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:50 schreef JoMo0 het volgende:
De voorkant krast niet . Achterkant is bij de iPod Touch chrome dus zelfde als de andere iPods en krast licht. iPhone heeft geen chrome achterkant en is dus volledig krasvrij .
Nee Almere :-)quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef DaFrenk het volgende:
Toch niet in Maastricht Juicyhil?
Da's zo'n 50 Hertog Jan. Of Hoegaarden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gelekte Leopard?
Je koop om de paar maanden een nieuwe Mac, maar 130 euro voor een nieuw besturings systeem kan er niet af?
Fuckersquote:Stay in sync with Mac and iPhone.
Veel aan het downloaden op dat moment? Bittorrent clients aan staan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:56 schreef DaFrenk het volgende:
Sinds een tijdje heb ik veel problemen om m'n Wifi verbinding actief te houden op m'n MacBook. Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik heb een Belkin wireless router, uiteraard beveiligd. Ik heb al met allerlei instellingen zitten spelen. Kanalen veranderd, Turbo aan en uit.. Het lijkt niet te helpen, op geheel willekeurige momenten (zo lijkt het) valt de verbinding even weg. Je merkt het omdat je dus geen internetverbinding meer hebt en dat het antenne-icoontje 4 i.p.v. 5 streepjes heeft. Dan moet ik even wachten en hij heeft weer verbinding of ik reconnect handmatig.
Helaas kan ik niet even een andere router uitproberen bij gebrek aan ene.
Het gaat over een iPod, mijn iPod is kapot en ik krijg dus een nieuwe. Ik wil graag een touch, wie moet ik dus vragen of dat kan met eventuele bijbetaling?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is trouwens het emailadres als ik wat wil vragen aan de support van apple?
support@apple.nl?
Ik dacht dat je je privacy niet kwijt wilde voor een service waarin je ook zelf kunt voorzien met behulp van Google en Amazonquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist al mijn artwork geupdate met high-res iTunes spul.
Ouch. Zwaar matig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:53 schreef Svyatagor het volgende:
Matig, moet ik binnenkort een praatje houden, had ik me verheugd om een mooie Keynote-presentatie te maken, kan ik op die beamer daar geen laptop aansluiten.Moet ik dus gewoon in Powerpoint iets in elkaar fietsen en dat op een USB-stick zetten
..
Dat je het nog herinnerdquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je privacy niet kwijt wilde voor een service waarin je ook zelf kunt voorzien met behulp van Google en Amazon
doe de itunes album art widget, die werkt primaquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Hij is alleen wel rete anal als het om album namen gaat. "1990-2005" is volgens iTunes niet goed, " 1990 - 2005" weer wel.
En albums met veel " .... ft. BlaBla" in de artist velden, maar wel met een goed album-artist veld doet hij ook niet... iemand hier ervaring mee?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tip: Maak het alsnog in Keynote en exporteer het naar pdf. Je mist dan wel de fancy overgangen en animaties, maar tenminste ben je dan niet veroordeeld tot Powerpoint.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:53 schreef Svyatagor het volgende:
Matig, moet ik binnenkort een praatje houden, had ik me verheugd om een mooie Keynote-presentatie te maken, kan ik op die beamer daar geen laptop aansluiten.Moet ik dus gewoon in Powerpoint iets in elkaar fietsen en dat op een USB-stick zetten
..
Nee Swets, hij is helemaal perfectquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn, geen problemen meer gehad met de powerbook?
Kan ik dan ook een avi filpmje erin zetten? Ik weet trouwens ook niet of dat met Powerpoint kan..quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tip: Maak het alsnog in Keynote en exporteer het naar pdf. Je mist dan wel de fancy overgangen en animaties, maar tenminste ben je dan niet veroordeeld tot Powerpoint.
Met Powerpoint kun je wel een filmpje afspelen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kan ik dan ook een avi filpmje erin zetten? Ik weet trouwens ook niet of dat met Powerpoint kan..
Die tas kan ik misschien ook wel naar je opsturen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee Swets, hij is helemaal perfectIk gebruik 'em voorlopig wel alleen thuis. Ik heb 'em één keer meegenomen, om een klus aan te nemen om een website te bouwen voor iemand en wat aantekeningen te maken. En ik ga in december een presentatie geven, waarvoor ik 'em ga gebruiken. Maar verder staat 'ie veilig binnen en dat is eigenlijk wel goed.
Als ik een keer in de buurt ben, bel ik nog wel een keer voor die tas, want dat is wel een veiliger idee
Steam is eventueel ook mogelijk via CrossOver, dan heb je geen Windows op je Macbook nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
/me's eerste post in het Apple topic met zijn nieuwe MBP.
Heerlijk ding. En de videosupport in Parallels verbaast me. Portal en HL2:EP2 draaien vloeiend op 1440x900 met alles op high.
Will do, dan maak ik de verzendkosten wel naar je over.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die tas kan ik misschien ook wel naar je opsturen.
PM me even je adres gegevens.
Met hi-res afbeeldingen? Waarom in hemelsnaam? Heb je schijfruimte te veel?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ow? Waar is je dat duidelijk geworden dan? Ik dacht dat ze hem pas de 26e gingen verzenden, m.a.w. dat hij pas op z'n vroegst zaterdag komt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef thloreg het volgende:
tis duidelijk dat iedereen die Leopard via de Applestore heeft bestelt deze al gedurende de dag via TNT/UPS in de bus krijgt terwijl premiumsellers Leopard pas vanaf 18:00 uur mogen verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |