Visjes dus. Hoe meer, hoe beter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga me nou niet opnieuw lekker maken... ansjovis... Kappertjes zijn trouwens ook zo lekker.
Dat ligt toch echt aan jou, anderen hebben daar nooit last vanquote:
Bewijs het maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
Dat ligt toch echt aan jou, anderen hebben daar nooit last van![]()
Ik zal m (me klok) even opwindenquote:
Wat is er schat? Wou jij het bevestigen?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er schat? Wou jij het bevestigen?![]()
Geef er nu nog eens een slinger aanquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, ik probeerde mijn koppijn uit te beelden...
Stout met eenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Alternatieve OP, stout maar wel een keertje leuk.
Hij Zij is lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Alternatieve OP, stout maar wel een keertje leuk.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
je opwinden is dan ook niet bevordelijk![]()
![]()
Zij weet hem tenminste te vindenquote:
Ik hoop dat je lekker slaaptquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te laat schat ik ga naar me bed![]()
Truste![]()
Trusten veul!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Truste![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Truste![]()
welke muur? is me nooit opgevallen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zij weet hem tenminste te vinden![]()
(aan me muur)
Controleer ook het batterijtje even![]()
Die waar ik je altijd tegenaan zetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
welke muur? is me nooit opgevallen..![]()
WC muur, de trekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
welke muur? is me nooit opgevallen..![]()
Ja, ik moet er zelf ook om lachenquote:
Jullie hadden het toch over een slinger? De enige die ik bij Heidi zie is dat koordje waarmee je de wc doortrektquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uuhhhh...er ontgaat mij iets...maar wat?![]()
![]()
Komt omdat ik op de WC geen klok heb hangenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uuhhhh...er ontgaat mij iets...maar wat?![]()
![]()
Ik heb een knopquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hadden het toch over een slinger? De enige die ik bij Heidi zie is dat koordje waarmee je de wc doortrekt![]()
nietus...hij heeft een drukknop...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hadden het toch over een slinger? De enige die ik bij Heidi zie is dat koordje waarmee je de wc doortrekt![]()
komt omdat jij alleen de hoeken van de kamer zietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
het is één en al deur in jouw woonkamer...
Dank je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Truste![]()
jij gebruikt de timer van de droger als wekker?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat ik op de WC geen klok heb hangen![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nietus...hij heeft een drukknop...
Jemig, waar heb jij dan zitten plassen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
komt omdat jij alleen de hoeken van de kamer ziet![]()
Ja. Met vis. En salade. En veel lesbiennes. En een knop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
Fok, ik moet ook zeker een keer een shoarmapizza proberen.
in me broek...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, waar heb jij dan zitten plassen!![]()
Een bobbel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar wordt ik wel wakker van jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij gebruikt de timer van de droger als wekker?![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je systeem, ik heb het over je vooroorlogse pleetje![]()
quote:
Lesbo's als garnering. Ik zeg ik hou durvan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Met vis. En salade. En veel lesbiennes. En een knop.
Ik snap m nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je systeem, ik heb het over je vooroorlogse pleetje![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent wel nieuwsgierig naar de herenliefde he?![]()
Voorbind speeltjequote:
Anders had je op me bed zitten zeiken zekerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik durfde niet te vragen welke door naar het toilet leidde....![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders had je op me bed zitten zeiken zeker![]()
(dejavue)
Hoe kom je aan een foto van het toilet van HiDiHO als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
Zien jullie de slinger links hangen?
[ afbeelding ]
wtfquote:
Via Lobasca. Niet verder vertellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een foto van het toilet van HiDiHO als ik vragen mag?
Wil er ook eentje, voor op je WC?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een foto van het toilet van HiDiHO als ik vragen mag?
Sterke koffiequote:
Is ie een Murraytje? (spreek uit:murreetje)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik denk dat Tipsch zijn oog op jou heeft laten vallen....![]()
okquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Fokking, jaren 50-figuur. Die komen ook in maten, hoor. De CIP-maat dus.
Eujquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Via Lobasca. Niet verder vertellen.
DDquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geeft ook niets. Je weet hopelijk wel wat een CUP-maat is, toch?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is ie een Murraytje? (spreek uit:murreetje)
Ohquote:
Je ging te ver toen je een foto, genomen met je onopvallende horlogecamera, stuurde van de pluchen beestjes op zijn bed.quote:
Lekker zo doorgaan jij, ik heb van jouw ook nog wat kiekjes waar je niet trots op bent...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ging te ver toen je een foto, genomen met je onopvallende horlogecamera, stuurde van de pluchen beestjes op zijn bed.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ging te ver toen je een foto, genomen met je onopvallende horlogecamera, stuurde van de pluchen beestjes op zijn bed.
Is het heel onthullend?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van Disana achter de hand....![]()
Jij staat er ook op ja....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het heel onthullend?![]()
Of heeft ze ook foto's genomen toen ik er was![]()
NIET de teddybeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker zo doorgaan jij, ik heb van jouw ook nog wat kiekjes waar je niet trots op bent...
Moet je je maar niet bloot geven...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
Straks gaat Leandra me ook nog blackmailen![]()
Disana is heel handig met Photoshop hoorquote:
Ach, ze roken wel lekker heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
(moet ze trouwens weer eens nodig in de was gooien)
Welke teddy?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
NIET de teddybeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daar heb jij niets over te zeggen, meisje!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komt die foto nou weer in haar handenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Niet verklappen, maar ik heb er een van een heeeeel dikke Lobasca achter een bord inktvis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Disana is heel handig met Photoshop hoor![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
daar heb jij niets over te zeggen, meisje!![]()
Als jij dat incident met de teddybeer post, post ik die van Heidi in zijn blote gatje achter zijn systeem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
daar heb jij niets over te zeggen, meisje!![]()
Nou kom maar op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij dat incident met de teddybeer post, post ik die van Heidi in zijn blote gatje achter zijn systeem.
En ik dacht dat jij niet kon cappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij dat incident met de teddybeer post, post ik die van Heidi in zijn blote gatje achter zijn systeem.
Nee nee. Dat is het niet. Jij moet gewoon eens beter opletten of er geen fietster met een telescoop voor je woning staat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij niet kon cappen![]()
Zit je nou naar al mijn plaatjes te kijkenquote:
*kijkt naar buiten*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee. Dat is het niet. Jij moet gewoon eens beter opletten of er geen fietster met een telescoop voor je woning staat.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee. Dat is het niet. Jij moet gewoon eens beter opletten of er geen fietster met een telescoop voor je woning staat.
DD of niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit je nou naar al mijn plaatjes te kijken![]()
Dubbel Lquote:
En zijn ze een beetje te doen in je koffiepad apparaat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk wel, maar heb net een chocobak gemaakt...
Heb ik dat weerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Na die plaatjes van je gezien te hebben... ja. Voor jou zeker. Foei.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En zijn ze een beetje te doen in je koffiepad apparaat?![]()
Kom er volgende keer één bij je halenquote:
Welke volgende keer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
Even voor de volgende keer, GEEN foto's meer ajb![]()
jaja, stiekem camera's bij me ophangen,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom er volgende keer één bij je halen![]()
![]()
*pakt agenda erbij*quote:
Ze waren wel erg onthullend. M'n dank is groot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
Even voor de volgende keer, GEEN foto's meer ajb![]()
Weet je wat? Ik stuur je binnenkort wel een stel vreselijk compromitterende foto's van mezelf. Dan staan we quitte en houden we allebei verder onze mond erover.quote:
Je kent me toch schatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jaja, stiekem camera's bij me ophangen,![]()
DEALquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik stuur je binnenkort wel een stel vreselijk compromitterende foto's van mezelf. Dan staan we quitte en houden we allebei verder onze mond erover.
moet dat niet compri zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik stuur je binnenkort wel een stel vreselijk compromitterende foto's van mezelf. Dan staan we quitte en houden we allebei verder onze mond erover.
Nee, ik zet het tegenwoordig maar in een database, want die papieren agenda's zijn zo volquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik zet het tegenwoordig maar in een database, want die papieren agenda's zijn zo vol![]()
Wordt ik nu een tubbguyquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze waren wel erg onthullend. M'n dank is groot.![]()
intresse?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
je kan ook een secretaresse in dienst nemen![]()
stimmt....spreek dat woord al mijn hele leven verkeerd uit..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, jij bent in de war met deprimerend.
Nu die foto's rondgaan weet ik dat zo net nog nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent toch al de sc troetel? Servernerd, streamerliefje.
Beetje harig, da's allesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu die foto's rondgaan weet ik dat zo net nog niet![]()
Betaal in natura, goed?quote:
Oh gelukkig, waren die foto's toch niet van mijquote:
Nou opeens gaan jankenquote:
Lobasca zweert van wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh gelukkig, waren die foto's toch niet van mij![]()
Die heeft zelf geholpen met scheren, dus die moet je niet gelovenquote:
Kijk, daar heben we wat aan...ben ik toch niet helemaal achterlijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gecomprimeerde, denkt deze simpele ziel hier. oh en simpel is ie, hoorhuh, wat nou?
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft zelf geholpen met scheren, dus die moet je niet geloven![]()
Heeft ze haartjes meegenomen? Pas op voor voodoo hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft zelf geholpen met scheren, dus die moet je niet geloven![]()
(damn, heeft ze nou ook al foto's van voor het scheren)
In gedecomprimeerde staat is ie prima te vindenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gecomprimeerde, denkt deze simpele ziel hier. oh en simpel is ie, hoorhuh, wat nou?
![]()
Compromitteren is iets anders dan comprimerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk, daar heben we wat aan...ben ik toch niet helemaal achterlijk!![]()
Oh, ik dacht dat dat voor een dna test wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft ze haartjes meegenomen? Pas op voor voodoo hoor!
Weet je hoelaat het is? Kijk ff op me klokquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Compromitteren is iets anders dan comprimeren![]()
Jij weet niet dat we samen een voodoo cursus hebben gedaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat voor een dna test was![]()
Tsk tsk, wat ben jij nou voor een servernerd als je je woordenboek niet binnen bereik hebt staan...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet je hoelaat het is? Kijk ff op me klok![]()
ja dagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsk tsk, wat ben jij nou voor een servernerd als je je woordenboek niet binnen bereik hebt staan...
Zal het iets met compromis te maken hebben? Gelijke score? Lobas, ben je eruit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Compromitteren is iets anders dan comprimeren![]()
Smeer je goed in. Lekker slapen kanjer. murreetje van mequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
Laatste peuk mannen, dus wil je nog iets zeggen, moet je snel zijn![]()
Ja, zo ben ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat lief dat je voor het slapen gaan naar me zwaait![]()
Waarmeequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Smeer je goed in. Lekker slapen kanjer. murreetje van me![]()
Sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
MWEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!
![]()
Ga slapen jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
![]()
Geloof me, ik weet wat je doormaakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
![]()
First thing tomorrow, dierenarts bellen! Afbinden die eileiders of w/e ze doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet wat je doormaakt.
Ik moet zeggen, je klinkt bijzonder gemotiveerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:48 schreef mootie het volgende:
[..]
First thing tomorrow, dierenarts bellen! Afbinden die eileiders of w/e ze doen.![]()
Dat is het merk haarvet waarmee Dennis zijn haartjes coiffeert.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Murrays.Verdorie, bijna niemand weet wat Murrays is. Slechte grap dus.
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het merk haarvet waarmee Dennis zijn haartjes coiffeert. vastplekt.
En met dit vetje doet hij ook nog heel veel meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het merk haarvet waarmee Dennis zijn haartjes coiffeert.
Asielquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:48 schreef mootie het volgende:
[..]
First thing tomorrow, dierenarts bellen! Afbinden die eileiders of w/e ze doen.![]()
Zat ff te schijten, nog iets gemist?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal het iets met compromis te maken hebben? Gelijke score? Lobas, ben je eruit?
Ahhh arme jij......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zat ff te schijten, nog iets gemist?
Gewoon even tangen, ruikt heerlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:51 schreef mootie het volgende:
Ik vind vet in mn haar trouwens zoooooo ontzettend goor, kan ik echt niet tegen.
Hopelijk niet de potquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zat ff te schijten, nog iets gemist?
Moet je toch echt beter richtenquote:
Laatste? Doe ik mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Lobasca het volgende:
Menschen, het was weer ouderwetsch gezellig bijna, ik doe een laatste nicotineshot en ga dan een etage hoger..naar dromenland..
ik hoor je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Voor wie het niet merkt: ik lig allang te slapen.
jij wel, mafkeesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Mijn peuk is ook opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Lobasca het volgende:
Menschen, het was weer ouderwetsch gezellig bijna, ik doe een laatste nicotineshot en ga dan een etage hoger..naar dromenland..
Ik zag je niet, hoorde je wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb juist het lichtje bij mijnbed ontstoken, ik lees altijd nog eerst voor het slapen gaan..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn peuk is ook op![]()
Doe jij het licht uit schat?![]()
Weltruste Disaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
Goed, stappen we allemaal tegelijk ons lekker zachte en warme bedje in. En dan dromen we van elkaar en zonnige weiden waarop we samen dansen.
Trusten allemaal.
Hee, ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb juist het lichtje bij mijnbed ontstoken, ik lees altijd nog eerst voor het slapen gaan..
Oh ok, vergeet je hem niet weer uit te doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb juist het lichtje bij mijnbed ontstoken, ik lees altijd nog eerst voor het slapen gaan..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok, vergeet je hem niet weer uit te doen![]()
(anders moet ik weer over je heen)
Ik vind dat geen grap hoor, wat denk je dat dat aan stroom kostquote:
ik loop wel te stuntelen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
ik heb alleen maar spaarlampen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind dat geen grap hoor, wat denk je dat dat aan stroom kost![]()
quote:
dat zie ik ook welquote:
Loop je nu een modje te roepenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
gelukkig ben jij nog helder...blauw![]()
quote:
TRquote:
truste de Roy van Zuydewijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
Weltruste J Lo![]()
Slaap lekker.
'k zal van je afblijven vannacht![]()
Gewoon op ditquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou moeMaar ik mag haar toch ook wel lief welterusten wensen?
![]()
quote:
Die lijken wel een beetje op elkaarquote:
Hee doka, waar in NH woon jij eigenlijkquote:
omdat ze allebei in pak lopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die lijken wel een beetje op elkaar![]()
doka? ik ben doka niet, hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hee doka, waar in NH woon jij eigenlijk![]()
A dat is DoKa nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hee doka, waar in NH woon jij eigenlijk![]()
Jij weet ook alles hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
A dat is DoKa niet
B DoKa woont niet in NH
Wat een freak eh. die HiDiHOquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
A dat is DoKa niet
B DoKa woont niet in NH
his mind is twistedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een freak eh. die HiDiHOheulemaal scrambled.
so you cant resist itquote:
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
we kunnen deze ook nog ff snel volbaggeren
Straks ga je me nog vertellen dat ze ook weet welke straatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zij weet bijvoorbeeld ook dat tipsch in Heerhugowaard woont.![]()
Is geen vaccin opgewassen tegen mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb me ertegen laten inenten...ben resistent![]()
das gemeen.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.![]()
Mindfuckquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.![]()
weet zelfs waar zijn klok hangtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat ze ook weet welke straat![]()
quote:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:
Goed he, dat zou jij natuurlijk nooit doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ook al zo gemeenWat een minne mannetjes zijn jullie eigenlijk
![]()
Al die verwarde oogjes morgen ochtendquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Waar is de SC, waar is de SC!?"
Lobasca antwoordt:"Ik denk dat je Norton nog even moet draaien."![]()
uhhhh...aan wie geef ik dat antwoord? En wie is Norton?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Waar is de SC, waar is de SC!?"
Lobasca antwoordt:"Ik denk dat je Norton nog even moet draaien."![]()
Nee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed he, dat zou jij natuurlijk nooit doen![]()
Man, het is al ochtend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al die verwarde oogjes morgen ochtend![]()
![]()
Mr. Norton Antivirus. Een soort dikke stroop voor iedere PC. Gewoon zó lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhhh...aan wie geef ik dat antwoord? En wie is Norton?
Oh jaquote:
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mr. Norton Antivirus. Een soort dikke stroop voor iedere PC. Gewoon lekker.![]()
Peter Nortonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhhh...aan wie geef ik dat antwoord? En wie is Norton?
Die loopt ook niet op Vista, of je moet 2008 hebbenquote:
Zou jij niet ens met je vingers uit m'n neus willen gaan. Zo is het wel genoeg geweest. Ik wil, GEURquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
moet je je vingers uit je neus halen, dennix![]()
maar..ik raad helemaal niks aan..ik ben meer van het afraden..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die hoef je ook niet te hebben om het anderen aan te raden.![]()
Dan kruip ik nu nog even tegen je aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag zo weer met je krantenwijk aanvangen...![]()
nerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die loopt ook niet op Vista, of je moet 2008 hebben![]()
ontraden bedoel je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar..ik raad helemaal niks aan..ik ben meer van het afraden..![]()
En jij je postmuts opzetten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag zo weer met je krantenwijk aanvangen...![]()
Anders schijt ze wel even in je bekquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou jij niet ens met je vingers uit m'n neus willen gaan. Zo is het wel genoeg geweest. Ik wil, GEUR![]()
straks kan je je weer via msn verantwoorden...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kruip ik nu nog even tegen je aan![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders schijt ze wel even in je bek![]()
![]()
echt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
straks kan je je weer via msn verantwoorden...![]()
je zegt de hele nacht al gekke dingen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders schijt ze wel even in je bek![]()
![]()
zei ik dat![]()
Ook al opgegroeid in die tijd. Dat maakt je, hoeveel jaartjes jong?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die dragen geen muts...in de jaren '50 daarintegen....![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze doet het ook nog, dus kijk ff uit met je "goedbedoelde" adviezen.
![]()
Ja, misschien moet ik daar wat voorzichtiger mee zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze doet het ook nog, dus kijk ff uit met je "goedbedoelde" adviezen.
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ook al opgegroeid in die tijd. Dat maakt je, hoeveel jaartjes jong?
Ja, ik leer snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je zegt de hele nacht al gekke dingen..
Klaarblijkelijk (wat nog net niet hetzelfde is als zichtbaar) ergens tussen de 57 en 64. Nou weet ik natuurlijk niet wanneer je voor het eerst ongesteld was, dus helemaal zeker kan ik nooit zijn.quote:
quote:
oh! oh! Waar, waar!?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:49 schreef Lobasca het volgende:
dennix gaat zijn bed uit!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |