doka? ik ben doka niet, hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hee doka, waar in NH woon jij eigenlijk![]()
A dat is DoKa nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hee doka, waar in NH woon jij eigenlijk![]()
Jij weet ook alles hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
A dat is DoKa niet
B DoKa woont niet in NH
Wat een freak eh. die HiDiHOquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
A dat is DoKa niet
B DoKa woont niet in NH
his mind is twistedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een freak eh. die HiDiHOheulemaal scrambled.
so you cant resist itquote:
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
we kunnen deze ook nog ff snel volbaggeren
Straks ga je me nog vertellen dat ze ook weet welke straatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zij weet bijvoorbeeld ook dat tipsch in Heerhugowaard woont.![]()
Is geen vaccin opgewassen tegen mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb me ertegen laten inenten...ben resistent![]()
das gemeen.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.![]()
Mindfuckquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.![]()
weet zelfs waar zijn klok hangtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat ze ook weet welke straat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |