so you cant resist itquote:
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
we kunnen deze ook nog ff snel volbaggeren
Straks ga je me nog vertellen dat ze ook weet welke straatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zij weet bijvoorbeeld ook dat tipsch in Heerhugowaard woont.![]()
Is geen vaccin opgewassen tegen mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb me ertegen laten inenten...ben resistent![]()
das gemeen.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.![]()
Mindfuckquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan geen nieuwe SC openen. Verwarring in de ochtend. Niet mooiers dan dat.![]()
weet zelfs waar zijn klok hangtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat ze ook weet welke straat![]()
quote:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:
Goed he, dat zou jij natuurlijk nooit doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ook al zo gemeenWat een minne mannetjes zijn jullie eigenlijk
![]()
Al die verwarde oogjes morgen ochtendquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Waar is de SC, waar is de SC!?"
Lobasca antwoordt:"Ik denk dat je Norton nog even moet draaien."![]()
uhhhh...aan wie geef ik dat antwoord? En wie is Norton?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Waar is de SC, waar is de SC!?"
Lobasca antwoordt:"Ik denk dat je Norton nog even moet draaien."![]()
Nee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed he, dat zou jij natuurlijk nooit doen![]()
Man, het is al ochtend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al die verwarde oogjes morgen ochtend![]()
![]()
Mr. Norton Antivirus. Een soort dikke stroop voor iedere PC. Gewoon zó lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhhh...aan wie geef ik dat antwoord? En wie is Norton?
Oh jaquote:
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mr. Norton Antivirus. Een soort dikke stroop voor iedere PC. Gewoon lekker.![]()
Peter Nortonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhhh...aan wie geef ik dat antwoord? En wie is Norton?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |