Wordt ik nu een tubbguyquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze waren wel erg onthullend. M'n dank is groot.![]()
intresse?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
je kan ook een secretaresse in dienst nemen![]()
stimmt....spreek dat woord al mijn hele leven verkeerd uit..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, jij bent in de war met deprimerend.
Nu die foto's rondgaan weet ik dat zo net nog nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent toch al de sc troetel? Servernerd, streamerliefje.
Beetje harig, da's allesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu die foto's rondgaan weet ik dat zo net nog niet![]()
Betaal in natura, goed?quote:
Oh gelukkig, waren die foto's toch niet van mijquote:
Nou opeens gaan jankenquote:
Lobasca zweert van wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh gelukkig, waren die foto's toch niet van mij![]()
Die heeft zelf geholpen met scheren, dus die moet je niet gelovenquote:
Kijk, daar heben we wat aan...ben ik toch niet helemaal achterlijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gecomprimeerde, denkt deze simpele ziel hier. oh en simpel is ie, hoorhuh, wat nou?
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft zelf geholpen met scheren, dus die moet je niet geloven![]()
Heeft ze haartjes meegenomen? Pas op voor voodoo hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft zelf geholpen met scheren, dus die moet je niet geloven![]()
(damn, heeft ze nou ook al foto's van voor het scheren)
In gedecomprimeerde staat is ie prima te vindenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gecomprimeerde, denkt deze simpele ziel hier. oh en simpel is ie, hoorhuh, wat nou?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |