Kom er volgende keer één bij je halenquote:
Welke volgende keer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
Even voor de volgende keer, GEEN foto's meer ajb![]()
jaja, stiekem camera's bij me ophangen,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom er volgende keer één bij je halen![]()
![]()
*pakt agenda erbij*quote:
Ze waren wel erg onthullend. M'n dank is groot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
Even voor de volgende keer, GEEN foto's meer ajb![]()
Weet je wat? Ik stuur je binnenkort wel een stel vreselijk compromitterende foto's van mezelf. Dan staan we quitte en houden we allebei verder onze mond erover.quote:
Je kent me toch schatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jaja, stiekem camera's bij me ophangen,![]()
DEALquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik stuur je binnenkort wel een stel vreselijk compromitterende foto's van mezelf. Dan staan we quitte en houden we allebei verder onze mond erover.
moet dat niet compri zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik stuur je binnenkort wel een stel vreselijk compromitterende foto's van mezelf. Dan staan we quitte en houden we allebei verder onze mond erover.
Nee, ik zet het tegenwoordig maar in een database, want die papieren agenda's zijn zo volquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik zet het tegenwoordig maar in een database, want die papieren agenda's zijn zo vol![]()
Wordt ik nu een tubbguyquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze waren wel erg onthullend. M'n dank is groot.![]()
intresse?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
je kan ook een secretaresse in dienst nemen![]()
stimmt....spreek dat woord al mijn hele leven verkeerd uit..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, jij bent in de war met deprimerend.
Nu die foto's rondgaan weet ik dat zo net nog nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent toch al de sc troetel? Servernerd, streamerliefje.
Beetje harig, da's allesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu die foto's rondgaan weet ik dat zo net nog niet![]()
Betaal in natura, goed?quote:
Oh gelukkig, waren die foto's toch niet van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |