Compromitteren is iets anders dan comprimerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk, daar heben we wat aan...ben ik toch niet helemaal achterlijk!![]()
Oh, ik dacht dat dat voor een dna test wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft ze haartjes meegenomen? Pas op voor voodoo hoor!
Weet je hoelaat het is? Kijk ff op me klokquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Compromitteren is iets anders dan comprimeren![]()
Jij weet niet dat we samen een voodoo cursus hebben gedaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat voor een dna test was![]()
Tsk tsk, wat ben jij nou voor een servernerd als je je woordenboek niet binnen bereik hebt staan...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet je hoelaat het is? Kijk ff op me klok![]()
ja dagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsk tsk, wat ben jij nou voor een servernerd als je je woordenboek niet binnen bereik hebt staan...
Zal het iets met compromis te maken hebben? Gelijke score? Lobas, ben je eruit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Compromitteren is iets anders dan comprimeren![]()
Smeer je goed in. Lekker slapen kanjer. murreetje van mequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
Laatste peuk mannen, dus wil je nog iets zeggen, moet je snel zijn![]()
Ja, zo ben ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat lief dat je voor het slapen gaan naar me zwaait![]()
Waarmeequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Smeer je goed in. Lekker slapen kanjer. murreetje van me![]()
Sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
MWEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!
![]()
Ga slapen jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
![]()
Geloof me, ik weet wat je doormaakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
![]()
First thing tomorrow, dierenarts bellen! Afbinden die eileiders of w/e ze doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet wat je doormaakt.
Ik moet zeggen, je klinkt bijzonder gemotiveerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:48 schreef mootie het volgende:
[..]
First thing tomorrow, dierenarts bellen! Afbinden die eileiders of w/e ze doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |