Dat is het merk haarvet waarmee Dennis zijn haartjes coiffeert.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Murrays.Verdorie, bijna niemand weet wat Murrays is. Slechte grap dus.
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het merk haarvet waarmee Dennis zijn haartjes coiffeert. vastplekt.
En met dit vetje doet hij ook nog heel veel meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het merk haarvet waarmee Dennis zijn haartjes coiffeert.
Asielquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:48 schreef mootie het volgende:
[..]
First thing tomorrow, dierenarts bellen! Afbinden die eileiders of w/e ze doen.![]()
Zat ff te schijten, nog iets gemist?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal het iets met compromis te maken hebben? Gelijke score? Lobas, ben je eruit?
Ahhh arme jij......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
MWEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zat ff te schijten, nog iets gemist?
Gewoon even tangen, ruikt heerlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:51 schreef mootie het volgende:
Ik vind vet in mn haar trouwens zoooooo ontzettend goor, kan ik echt niet tegen.
Hopelijk niet de potquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zat ff te schijten, nog iets gemist?
Moet je toch echt beter richtenquote:
Laatste? Doe ik mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Lobasca het volgende:
Menschen, het was weer ouderwetsch gezellig bijna, ik doe een laatste nicotineshot en ga dan een etage hoger..naar dromenland..
ik hoor je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Voor wie het niet merkt: ik lig allang te slapen.
jij wel, mafkeesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Voor wie het niet merkt: ik lig allang te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |