Mijn peuk is ook opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Lobasca het volgende:
Menschen, het was weer ouderwetsch gezellig bijna, ik doe een laatste nicotineshot en ga dan een etage hoger..naar dromenland..
Ik zag je niet, hoorde je wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Voor wie het niet merkt: ik lig allang te slapen.
Ik heb juist het lichtje bij mijnbed ontstoken, ik lees altijd nog eerst voor het slapen gaan..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn peuk is ook op![]()
Doe jij het licht uit schat?![]()
Weltruste Disaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
Goed, stappen we allemaal tegelijk ons lekker zachte en warme bedje in. En dan dromen we van elkaar en zonnige weiden waarop we samen dansen.
Trusten allemaal.
Hee, ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb juist het lichtje bij mijnbed ontstoken, ik lees altijd nog eerst voor het slapen gaan..
Oh ok, vergeet je hem niet weer uit te doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb juist het lichtje bij mijnbed ontstoken, ik lees altijd nog eerst voor het slapen gaan..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok, vergeet je hem niet weer uit te doen![]()
(anders moet ik weer over je heen)
Ik vind dat geen grap hoor, wat denk je dat dat aan stroom kostquote:
ik loop wel te stuntelen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
ik heb alleen maar spaarlampen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind dat geen grap hoor, wat denk je dat dat aan stroom kost![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |