ontraden bedoel je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar..ik raad helemaal niks aan..ik ben meer van het afraden..![]()
En jij je postmuts opzetten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag zo weer met je krantenwijk aanvangen...![]()
Anders schijt ze wel even in je bekquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou jij niet ens met je vingers uit m'n neus willen gaan. Zo is het wel genoeg geweest. Ik wil, GEUR![]()
straks kan je je weer via msn verantwoorden...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kruip ik nu nog even tegen je aan![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders schijt ze wel even in je bek![]()
![]()
echt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
straks kan je je weer via msn verantwoorden...![]()
je zegt de hele nacht al gekke dingen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders schijt ze wel even in je bek![]()
![]()
zei ik dat![]()
Ook al opgegroeid in die tijd. Dat maakt je, hoeveel jaartjes jong?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die dragen geen muts...in de jaren '50 daarintegen....![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze doet het ook nog, dus kijk ff uit met je "goedbedoelde" adviezen.
![]()
Ja, misschien moet ik daar wat voorzichtiger mee zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze doet het ook nog, dus kijk ff uit met je "goedbedoelde" adviezen.
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ook al opgegroeid in die tijd. Dat maakt je, hoeveel jaartjes jong?
Ja, ik leer snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je zegt de hele nacht al gekke dingen..
Klaarblijkelijk (wat nog net niet hetzelfde is als zichtbaar) ergens tussen de 57 en 64. Nou weet ik natuurlijk niet wanneer je voor het eerst ongesteld was, dus helemaal zeker kan ik nooit zijn.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |