Lekker zo doorgaan jij, ik heb van jouw ook nog wat kiekjes waar je niet trots op bent...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ging te ver toen je een foto, genomen met je onopvallende horlogecamera, stuurde van de pluchen beestjes op zijn bed.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ging te ver toen je een foto, genomen met je onopvallende horlogecamera, stuurde van de pluchen beestjes op zijn bed.
Is het heel onthullend?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van Disana achter de hand....![]()
Jij staat er ook op ja....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het heel onthullend?![]()
Of heeft ze ook foto's genomen toen ik er was![]()
NIET de teddybeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker zo doorgaan jij, ik heb van jouw ook nog wat kiekjes waar je niet trots op bent...
Moet je je maar niet bloot geven...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
Straks gaat Leandra me ook nog blackmailen![]()
Disana is heel handig met Photoshop hoorquote:
Ach, ze roken wel lekker heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
(moet ze trouwens weer eens nodig in de was gooien)
Welke teddy?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
NIET de teddybeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daar heb jij niets over te zeggen, meisje!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komt die foto nou weer in haar handenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Niet verklappen, maar ik heb er een van een heeeeel dikke Lobasca achter een bord inktvis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Disana is heel handig met Photoshop hoor![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
daar heb jij niets over te zeggen, meisje!![]()
Als jij dat incident met de teddybeer post, post ik die van Heidi in zijn blote gatje achter zijn systeem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
daar heb jij niets over te zeggen, meisje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |