Ooh, dat duurt nog maar 8/9 maand. Mooi optijd knulquote:[b]Op dinsdag 16 oktober 2007 22:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Heel verhaal over een kansloze VW Golf
Maar hou a.u.b. op met die kinderachtige gedoe van dat ik geen rijbewijs heb e.d. ik wil er in de zomervakantie al op gaan dus nog heel fftjes...
tja,, time flies dan maare?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ooh, dat duurt nog maar 8/9 maand. Mooi optijd knul
Aangepastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:15 schreef j0rrit het volgende:
Je vergeet het interieur in je OP.
Sjiek hendige traanplaat, jeweet!
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaart wat...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:54 schreef casejunkie het volgende:
Mickeyman: Mijn motorblok is een 2.2i 12v turbo intercooled (indien je trouwens de turbo al een turbo wil noemen. kleine ewrtenschieter is een betere benaming)
die moeten nog uitgevonden worden...quote:60/75watt Philipps ultra bright blue vision lampen,
Philipps ultra brigth bleu vision stadslichten
Sja, dat heet een hobby...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:15 schreef Pascal86 het volgende:
En het is inderdaad een put want je zal nooit rendement hebben van je investeringen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer sprinten in een Golf TDI van korps NHN.
Interesse?
Niet de slimste uithangen, Als ik zeg dat het zo is, is het ook zo (alleen wij hebben de H4)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:21 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
die moeten nog uitgevonden worden...
Dat zeg ik; je lult uit je nek...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet de slimste uithangen, Als ik zeg dat het zo is, is het ook zo (alleen wij hebben de H4)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo.
die w5w's op de foto's zijn anders dan dat ik heb.. ik weet toch vrijwel zeker dat ze zo heette?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:07 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je lult uit je nek...
Die H4 lampen heten gewoon Philips BlueVision en zijn geen 60/75 maar 60/55 watt...
Ook die w5w's heten gewoon Philips BlueVision w5w...
wat begrijp je er niet aan?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:46 schreef Turquaz52 het volgende:
blablabla
Blauwe politie looks strobolights (alweer uitgehaald) ivm sjonnie achtig
blablabla
tis goedkoop, 40ct ofzo? en heb daarmee een turbo die sneller opspoelt en dus meer koppel onderin krijg.. niet van dat het ineens 50nm bij krijg maar, gewoon....quote:
een tdi heeft toch al een turbo die zowat van stationair toerental al draait. t is echt niet zo dat die bij 4000 rpm pas gaat werken...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tis goedkoop, 40ct ofzo? en heb daarmee een turbo die sneller opspoelt en dus meer koppel onderin krijg.. niet van dat het ineens 50nm bij krijg maar, gewoon....
Ja ik zie het al voor me, een Turbo @ een diesel die pas net een paar toeren voor de begrenzer gaat werkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef eevebe het volgende:
[..]
een tdi heeft toch al een turbo die zowat van stationair toerental al draait. t is echt niet zo dat die bij 4000 rpm pas gaat werken...
maar veel succes weer met geld verspillen
op de teller staat nu 15quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hoeveel heeft dat ding gelopen, want het is best gevaarlijk om de turbodruk op te schroeven met turbo's die meer dan 150k hebben gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
op de teller staat nu 15Dan zou ik de druk niet opschroeven als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TDI zonder Luchtmassameterquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan zou ik de druk niet opschroeven als ik jou was
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef j0rrit het volgende:
Kijk dit filmpje.
Turquaz52, een echte gangster in tha hood.
ja okee, zo zagen die politie strobo's dr uit dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef j0rrit het volgende:
Kijk dit filmpje.
Turquaz52, een echte gangster in tha hood.
Ik dacht dat je hier voor gingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
TDI zonder Luchtmassameter
Zie HowTo, de druk wordt alleen onderin opgeschoeft
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPMquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voor ging
[ afbeelding ]
Dat je daar tegen kan, onbelast max toerental
Je begrijp het verschil tussen vollast en onbelast niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.
Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef Sjaeck het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA
ten eerste, er staat nergens meer TDI, behalve in de grille en onder de kap, ten 2e er komt binnekort SDI te staan achter, en ten 3e, alsof wij de enige Golf 3 Variant hebben in heel venloquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houden
Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
alsof wij de enige Golf 3 Variant hebben in heel venlo
Wow! Zie ik dat goed? van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.
Mijn volvo is nog sneller!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow! Zie ik dat goed? van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!
Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee.
Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87.
Zoals ik heb uitgelegd tomatenboer Dit was een van de eerste sprintje met deze auto, ik trok een te lange onnodige burnout, waar ik al tijd mee verloor, en schakelde ook fuckt upquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow! Zie ik dat goed? van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!
Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee.
Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie
Dat valt nog te bezienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen
hoe snel denk je dan dat je acceleratie werkelijk is met 90pk (of is t meer/minder?)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen
[..]
Zoals ik heb uitgelegd tomatenboer Dit was een van de eerste sprintje met deze auto, ik trok een te lange onnodige burnout, waar ik al tijd mee verloor, en schakelde ook fuckt up
Sowieso een diesel blazenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef Sjaeck het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.
Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:40 schreef jaguar het volgende:
[..]
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.
bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook.
en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt.
dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt
Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is.
Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen.
Dat het goed is zeg ik niet, maar dat ie er tegen kan zeker!!
Zou het echt niet weten Maar dan is het toch 4 minder? Dwz dat hij dan alsnog 8x een roettest heeft ondergaan dik in de begrenzer een paar x 1 min lang.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet?
Het eerste jaar dat ze dat hier in Belgie op de autokeuring invoerden is bij een hele hoop van die oude diesels de motor opgeblazen tegenwoordig geven ze nog maar half gas, en bij de nieuwere modellen 1 seconde tot juist onder de rode zone.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:40 schreef jaguar het volgende:
[..]
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.
bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook.
en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt.
dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt
Kan ik je vooral aanraden zo'n oude tdi een minuut onbelast in de begrenzer te laten hangen, vergeet vooral niet te filmen en het hier te postenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten Maar dan is het toch 4 minder? Dwz dat hij dan alsnog 8x een roettest heeft ondergaan dik in de begrenzer een paar x 1 min lang.
ongeveer 3 tot 4 keer 5-10 sec vol gasquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten Maar dan is het toch 4 minder? Dwz dat hij dan alsnog 8x een roettest heeft ondergaan dik in de begrenzer een paar x 1 min lang.
Geloof mij wat langer...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:33 schreef jaguar het volgende:
[..]
ongeveer 3 tot 4 keer 5-10 sec vol gas
En vreemd, maar ik moest meteen aan turbo-timers denkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hey, fooi krijgen is leuk hooor, heb zelf achterde bar gestaan/sta.En elke euri telt!
en ja, als er een vriendelijke dame 8er de kassa staat, mag ze die ene euri wel houden hea?
Ik heb gewoon geld teveel jeweetesZz
Ben opgelicht voor 50,- euri + ik heb zn rekening nr, tis al ongeveer een half jaar geleden, en ben nogsteeds te lui om na politie te gaan ofsow
IK HEB GELDTEVEEL FTW!!!111einszz!!11111!!1!1zweidreieinss!!111
nee, die heb ik gewoon thuis bezorgd gekregen, ik had voor 50,- verlagings veren + embleemloos grille besteld toen, maare heb em NOG steeds niet, na een half jaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:31 schreef Neluhz het volgende:
Ik Las deze reactie van jou in een ander topic turquaz;
[..]
En vreemd, maar ik moest meteen aan turbo-timers denken
Dan ben je dus dubbel opgelicht, een keer met een zinloze turbo-timer en een keer met verlagingsverenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, die heb ik gewoon thuis bezorgd gekregen, ik had voor 50,- verlagings veren + embleemloos grille besteld toen, maare heb em NOG steeds niet, na een half jaar
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:14 schreef osmo het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat ze dat hier in Belgie op de autokeuring invoerden is bij een hele hoop van die oude diesels de motor opgeblazen tegenwoordig geven ze nog maar half gas, en bij de nieuwere modellen 1 seconde tot juist onder de rode zone.
Die zinloze turbo timer heb ik doorverkocht met 20 euri winst.. dus geen oplichtingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:05 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Dan ben je dus dubbel opgelicht, een keer met een zinloze turbo-timer en een keer met verlagingsveren
Hoezo koop je eigenlijk verlagingsveren en een embleemloze grille, veren kun je toch doorzagen en je gaat mij niet vertellen dat een turk niet weet hoe een embleem verwijderd kan worden
Tot 3 cm vaak weinig mis mee...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:11 schreef Googolplexian het volgende:
Verlaginsveren zonder kortere dempers
Ik zou gewoon die jongen opzoeken, niet voor het geld maar gewoon dat ik niet van mij laat stelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, die heb ik gewoon thuis bezorgd gekregen, ik had voor 50,- verlagings veren + embleemloos grille besteld toen, maare heb em NOG steeds niet, na een half jaar
Koop ik liever een Passat Variant V6TDI 4 Motion dan dat hier een ander blok in komt met een 6bak, tis et niet waard En dat geef ik toe.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ieder z'n ding... dat begrijp ik ook wel... maar waarom zoveel geld in die koplamp en grill rommel steken?
Waarom hang je er geen fatsoenlijk TDI-blok in en als het ff kan met een 6-bak?
ben te lui om actie te ondernemen, ik zoek morgen ff mijn SNS apparaatje op, zodat ik ff mn laatste transacties kan zien, dan show ik em wel hier.. mogen jullie je uitleven op zijn telefoon/huisadres/mail/levenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die jongen opzoeken, niet voor het geld maar gewoon dat ik niet van mij laat stelen.
Als je dat ding uberhaupt verzekerd krijgt als 18 jarigequote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Koop ik liever een Passat Variant V6TDI 4 Motion dan dat hier een ander blok in komt met een 6bak, tis et niet waard En dat geef ik toe.
En die koplamp + grill 'rommel' is iets wat je auto een ander uitstraling geeft, de trekkracht van deze auto is toch genoeg, meer is beter.. Later als we van plan zijn om deze auto intewisselen willen we toch liever een Passat Variant TDI
Maar who cares? Volgend jaar 18, endan Prelude Turbo
Paps naam..quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:45 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als je dat ding uberhaupt verzekerd krijgt als 18 jarige
ps. was in de war met de oplichting waar het om ging, ik zei toch iets van embleemloos grillen en veren, dat had ik ook willen bestellen maar op het laats niet gedaan.. bleef ergens in mn achterhoofd hangenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die jongen opzoeken, niet voor het geld maar gewoon dat ik niet van mij laat stelen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:56 schreef MikeyMan het volgende:
Haal dat maar even weg...
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:18 schreef MikeyMan het volgende:
genoegquote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef rollator_GSI het volgende:
en hoeveel stoplichtsprintjes heb je al gewonnen??
Zastava GTI TDI-killerquote:Op donderdag 8 november 2007 12:51 schreef rollator_GSI het volgende:
bwaaahahahahahaha , lolbroek
3ton is niks voor een Diesel hoor..quote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef Quint24 het volgende:
Dat je dat allemaal wilt gaan doen met een motor dat al meer dan 300.000km op de teller heeft staan
Oh ja wacht (300.0)15km
Tuurlijk...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
genoeg
Ik kies oook mijn tegenstanders goed uit.. als ik een 328i zie zie ik dat niet als een uitdaging, maar als een onnodige bandenslijtage en brandstof verbruik..
Maar GSItjes zijn zo
Als je er NORMAAL mee rijdt dan is het niks dat kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 16:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
3ton is niks voor een Diesel hoor..
302xxxkm
Volgende week woensdag weer ff onderhoud @ garage, heb aan 140,- ongeveer aan onderdelen gekocht (ashoezen, versnellingsbak olie, carterpanpakking, remvloeistof, remblokken zijn 3 weken gelede vervangen, DTM uitlaat gekocht van een vriend, etcc etcc etcc )
Thnxquote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Netter kar man!
Waarom staat die Prelude 2.2 in je sig eigenlijk? Zie zo'n zelfde op MP staan. Die is het niet?quote:Op maandag 24 december 2007 15:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thnx
[ afbeelding ]
lmm weer terug gemonteerd, diode viel uit de de contrastekkert
[ afbeelding ]
Embleemlooss grilletje (Moet nog gespote worden )
[ afbeelding ]
VR6 lip al besteld.. deze is errug slecht gespote En de bumper word over 2 weken ff rood gespoten
Ben helemaal gek van de Prelude 2.2 vandaarquote:Op maandag 24 december 2007 15:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom staat die Prelude 2.2 in je sig eigenlijk? Zie zo'n zelfde op MP staan. Die is het niet?
Er staat er dus 1 op marktplaats.quote:Op maandag 24 december 2007 15:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben helemaal gek van de Prelude 2.2 vandaar
Ik zie er nu 4:quote:Op maandag 24 december 2007 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er staat er dus 1 op marktplaats.
Als hij ermee klaar is welquote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
Waarom staat er JDM edition?
Het is niet alsof het een speciale editie is...
Honda Prelude's wegen wel wat, zijn ook rapper dus duurder in verzekering en belasting, en al zeker voor een beginnende bestuurder.quote:Op maandag 24 december 2007 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Gaat dat wat, zo'n Prelude? Bij 1 zie ik staan dat het ding 200 pk heeft. Zoveel zal zo'n ding niet wegen dus mag aannemen dat het dan vrij rap gaat.
Tevens, TS, waarom heb je dan niet iets doorgespaard? Goedkoopste die ik daar zie staan is 3.200 euro. Neem de aanschaf van je huidige bak, geld wat je er tot nu toe aan besteed hebt en je bent dan al een eind op weg. Hoewel onderhoud/brandstof van die Prelude waarschijnlijker wat duurder uit zal vallen.
Je hebt 100% gelijk.. raar dat het me niet eerder is opgevallen, ik doelde er eigelijk ME-Edition mee opquote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
Waarom staat er JDM edition?
Het is niet alsof het een speciale editie is...
Hahaha, en voor dat geld heb je nog geen meter gereden Het is inderdaad bijna voor niksquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Paps naam..
En belasting is ook een lachertje : tussen de 117 - 138 euro per kwartaal!!
verzekering is: 135,94 wat ook niet zo duur is als 18 jarige. En 0 schadevrije jaren.
dus laten we zeggen: 125,- belasting + (3x 136,- verzekering) = 533 euro per kwartaal oftwel 2132euri per jaar.
Vind et wel meevallen eerlijk gezegd.
maar goed, daar gaat dit project niet over.
Die Quote is echt een fout zo als ik verglijk met andere auto's is het best wel duurquote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef Go0s het volgende:
[..]
Hahaha, en voor dat geld heb je nog geen meter gereden Het is inderdaad bijna voor niks
Genoeg gekkigheid. Het tunen van een diesel is op zich leuk en af en toe een sprintje is ook wel grappig, maar waarom nou een sjonnie pijp, embleemloze grill en dat soort bocht? Je doet net of het een mega brute straat racer is ofzo
Ik weet nog niet wat ik ga doen, 20,- kan ik veren incl schokbrekers kopen van een vriend van mij..quote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Go0s het volgende:
Door verlagen krijgt je auto geen betere wegligging hoor. Vervang je schokbrekers ook maar, dan zul je iets merken. Bij mijn auto merk ik weinig verschil qua wegliggen, en óf de mijne verlaagd is;
1,5 jaar geleden;
[ afbeelding ]
Momenteel;
[ afbeelding ]
Mwoa, volgens mij wel (voor -60mm). En geloof mij, het stuiterd alleen iets meer en ik vind het er cool uitzien. Voor de wegligging heb ik het niet gedaan.
Snap niet hoe het komt dat er mensen zijn dat als je je auto verlaagd ook meteen de wegligging verbeterd wordt. Als je alleen kortere veren monteerd ben je helemaal dom bezig want dat rijdt echt kut.
Gave auto, zo'n een heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Go0s het volgende:
Door verlagen krijgt je auto geen betere wegligging hoor. Vervang je schokbrekers ook maar, dan zul je iets merken. Bij mijn auto merk ik weinig verschil qua wegliggen, en óf de mijne verlaagd is;
1,5 jaar geleden;
[ afbeelding ]
Momenteel;
[ afbeelding ]
Mwoa, volgens mij wel (voor -60mm). En geloof mij, het stuiterd alleen iets meer en ik vind het er cool uitzien. Voor de wegligging heb ik het niet gedaan.
Snap niet hoe het komt dat er mensen zijn dat als je je auto verlaagd ook meteen de wegligging verbeterd wordt. Als je alleen kortere veren monteerd ben je helemaal dom bezig want dat rijdt echt kut.
Dit is een JDM http://www.marktplaats.nl(...)c-e2.html%3Fxref%3D1quote:Op maandag 24 december 2007 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zie er nu 4:
http://link.marktplaats.nl/135895622
http://link.marktplaats.nl/136653458
http://link.marktplaats.nl/134015257
http://link.marktplaats.nl/135034163
Succes!quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Honda Prelude's wegen wel wat, zijn ook rapper dus duurder in verzekering en belasting, en al zeker voor een beginnende bestuurder.
Ik wil daarom ook de mini-variant nemen: De Honda CRX Del Sol
[..]
Lekker je geld op zak houden voor de Del Solquote:Op maandag 24 december 2007 22:58 schreef Turquaz52 het volgende:
20,- kan ik veren incl schokbrekers kopen van een vriend van mij..
maar voor 200 euro meer kan ik schroefset halen..
Passatquote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Go0s het volgende:
1,5 jaar geleden;
[ afbeelding ]
Momenteel;
[ afbeelding ]
Ik weet dat de Sol de voorloper is van de S2k dan de lude.. Ik doelde er op dat ik een kleine hondatje wou nemen. En voorlopig geen Ludequote:Op dinsdag 25 december 2007 09:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Succes!
NIET te verzekeren als beginnend bestuurder. Die ik heb is over de 1200 kiklo en zuinig? Mwah ... hoogtoerige blokjes zijn nooit echt zuinig. Bij rustig rijden wel door VTEC maar met een 45 liter tankje rijd je dan ook niet veel verder dan 550 - 600 kilometer... en dan heb je GEEN lol.
PS.: De Sol is eerder de voorloper van de S2K dan van de Lude ( leuk lezen )
BSquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik weet dat de Sol de voorloper is van de S2k
qua sommige autoweek recensies etc.. komt het er wel heel vaak in voor.:quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:18 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
BS
Omdat een S2000 ook een 2-zitter is, wil nog niet zeggen dat het de opvolger van een Del Snol is
quote:
S2K de opvolger van de DelSol VTi-E ?
Een ochtend op stap met de twee brengt uitkomst . . .
Een opvolger van de Honda Civic CRX Del Sol is er helaas nooit gekomen.
Honda is echter na een paar jaar denken en dubben met een nieuwe open auto gekomen: de S2000.
Is dat dan de opvolger van de Del Sol of roept deze auto hele andere emoties op?
Onze eigen internetredactie ging op pad met beide autos en zocht het uit.
10 euro???quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:09 schreef 3p0x het volgende:
Ik snap je niet helemaal hoor? 50 kg scheeld 1 belastinggroep dus iets van 10 euro in de maand...als je dat al veel vind moet je denk ik maar geen auto gaan rijden...
hahahah dat ding is minstens zo fugly. Zie die hazenlip danquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef Pascal86 het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een mooie sedan?
voor onder de 4000 heb je bijv een mazda xedos zie je trouwens niet vaak en hebben style.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon kappen met die kut autootjes waar je geen ene tering aan hebt, kost alleen maar geld die je in een bodemloze put gooi.
Das toch veel mooier dan;
[ afbeelding ]
Het was slechts een voorbeeld/quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
hahahah dat ding is minstens zo fugly. Zie die hazenlip dan
ik zou de auto van de TS er trouwens wel voor inruilen maar dat zou ik ook voor een mc donalds voordeelbon doen
Nee jij was er bij toen ze het bedachten.. Jij weet het weer es beter he?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef Supra_Turbo het volgende:
Liever niet, zonder rijbewijs...
@ Turkdwaas
Denk eens even na.
Wat hebben ze nou gemeen??
Een sufkutterige civic-based 1.6 voorwielaandrijver en een racey, achterwielaangedreven roadster met een 2-liter toerenmonster.
Je hoeft geen geleerde te zijn om te weten dat die 2, op het logotje en het feit dat ze maar 2 stoelen hebben na, niks met elkaar te maken hebben
Je hebt het zelf al gezegd, lees toch es wat je zélf post!. DAMN!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee jij was er bij toen ze het bedachten.. Jij weet het weer es beter he?
quote:Een opvolger van de Honda Civic CRX Del Sol is er helaas nooit gekomen.
Honda is echter na een paar jaar denken en dubben met een nieuwe open auto gekomen: de S2000.
Honda CRX VTi-E ABS : 1180 kilogram leeggewicht.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet dat de Sol de voorloper is van de S2k dan de lude.. Ik doelde er op dat ik een kleine hondatje wou nemen. En voorlopig geen Lude
Had al de informatie pagina's al een paar keer doorgenomen van de delsolclub.nl
En ehm.. Delsol 1200KG?? Eerder 1030 De ESI danne.. de VTI 1080.. En dat scheelt een heleboel in de belasting, dus ga toch voor de ESI
Officieel is de S2000 de directe opvolger van dit:quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef Supra_Turbo het volgende:
Liever niet, zonder rijbewijs...
@ Turkdwaas
Denk eens even na.
Wat hebben ze nou gemeen??
Een sufkutterige civic-based 1.6 voorwielaandrijver en een racey, achterwielaangedreven roadster met een 2-liter toerenmonster.
Je hoeft geen geleerde te zijn om te weten dat die 2, op het logotje en het feit dat ze maar 2 stoelen hebben na, niks met elkaar te maken hebben
quote:2. del sol
A vehicle manufactured imported into the US by Honda during 1993-1997. Sold in foreign markets from 1992-1998 as CRX.
160hp DOHC VTEC engine available on the US Del Sol VTECs from 1994-1997, B16A3 in 1993-1995 (ODB1) & B16A2 (ODB2) in 1996 & 1997. S & Si models had engines of varying potency, later years are generally more powerful.
Received minor redesign in 1996, removing front driving lights (which frequently burned/shorted out), adding faux brake ducts (can be turned into functional ducts).
Has a removable targa top and power rear window, yielding a convertible-like driving experience. Majority of components are shared with the 1992-1995 Civic. As a result the suspension is first rate.
Originally designed to compete with the mid-engined Toyota MR2, engine was moved to the front & top lopped off after sportscar sales tanked in the late 80s/early 90s and Mazda Miata sales took off.
Was plagued by high curb weight due redesigning a hardtop vehicle as a convertible. Structural stiffness suffered as well.
The Honda S2000 is the successor to the Del Sol in Honda's lineup, which benefitted from many of the lessons learned with the Del Sol.
Rarest model years are 1996 & 1997 (1997 especially due to sales being killed mid-year), sales started to tank in 1995 and the redesign didn't save it.
wikipedia bron ja? Nu fatsoenlijke bronquote:Op woensdag 26 december 2007 10:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Officieel is de S2000 de directe opvolger van dit:
[ afbeelding ]
maar veel mensen (inclusief Honda zelf) zien de sol als voorloper van de S2K
[..]
Nee Google.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Honda CRX VTi-E ABS : 1180 kilogram leeggewicht.
Maar jij zal het beter weten
Logisch nadenken heet zoiets.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee jij was er bij toen ze het bedachten.. Jij weet het weer es beter he?
Ja okee, je kunt het ook zo zien:quote:Op woensdag 26 december 2007 12:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Logisch nadenken heet zoiets.
Het zijn twee totaal verschillende concepten.
Denk dat het ook beetje autoafhankelijk is. Bij mij gaf hij na het verlagen iig een stuk minder onderstuur. Wat de snelheid weer ten goede kwam. Werd nauwelijks stugger van, dus dat was een grote positieve punt voor mij om er geen andere dempers te monteren (meestal wordt je auto er superstug van). En hij staat toch zo'n 50mm lager.quote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Go0s het volgende:
Snap niet hoe het komt dat er mensen zijn dat als je je auto verlaagd ook meteen de wegligging verbeterd wordt. Als je alleen kortere veren monteerd ben je helemaal dom bezig want dat rijdt echt kut.
Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Logisch nadenken heet zoiets.
Het zijn twee totaal verschillende concepten.
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam?
Ah ... achterwielaandrijving en steviger chassis mjah, compleet anders.
"Ok, so we just did the DelSol... let's try and think of something completely different!"
"I know! Let's build a front-engined, two seater sportscar!"
Toch benieuwd hoe logisch nadenken leidt tot de conclusie dat het twee totaal verschillende concepten zijn. Ik zelf denk dat de DelSol een voorzichtige studie was naar de S2000 of anders de aanleiding.
Concept was mss niet helemaal het goede woord.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam?
Ah ... achterwielaandrijving en steviger chassis mjah, compleet anders.
"Ok, so we just did the DelSol... let's try and think of something completely different!"
"I know! Let's build a front-engined, two seater sportscar!"
Toch benieuwd hoe logisch nadenken leidt tot de conclusie dat het twee totaal verschillende concepten zijn. Ik zelf denk dat de DelSol een voorzichtige studie was naar de S2000 of anders de aanleiding.
HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht; morgen monteren.. (heb nu fftjes alleen de achter veren gehaald.. Voorveren liggen nog in de garage)
Zo zal hij dr ongeveer uitzien:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
heb je helemaal gelijk in. De S2000 is echter de naams-opvolger van de S600/S800 (en dus Honda's S serie ofterwel Honda Sports) ... en of die nou zoveel gemeen hebben met elkaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Concept was mss niet helemaal het goede woord.
Ik weet niet hoe ze bij Honda dachten, maar ik vind een S2000 nou niet echt een opvolger van een Del Sol.
Op het feit dat ze beide 2-zitters zijn, zijn ze totaal verschillend.
Door dat wegsoepen van de huisnummers is het net alsof je in de Gazastrook woont, lijken net raketinslagen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht; morgen monteren.. (heb nu fftjes alleen de achter veren gehaald.. Voorveren liggen nog in de garage)
Zo zal hij dr ongeveer uitzien:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
TNXquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
Dit is toch godverdomme geen project man
Wouter37, die is bezig met een project. Dit is gewoon weg gooien van geld
Hij heeft alweer wat nieuws verzonnen;quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
Dit is toch godverdomme geen project man
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht
Dat is wat hijzelf mag weten, en ehm bouwvak-geld?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat vre-se-lijk zonde van je bouwvak geld.
Dat is mijn topic dank u.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Hij heeft alweer wat nieuws verzonnen;
Voorgloeilichtje knippert na 30sec rijden ongeveer...
ik hoop dat je verlaagt doormiddel van korte veren en kortere schokbrekers, anders word het echt kut rijden...quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht; morgen monteren.. (heb nu fftjes alleen de achter veren gehaald.. Voorveren liggen nog in de garage)
Zo zal hij dr ongeveer uitzien:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
Hoe the fuck wil jij zien of er wat in mijn huis staat of nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef Pascal86 het volgende:
Ik kan al vanaf buiten zien dat er niets in zijn huis staat
dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe the fuck wil jij zien of er wat in mijn huis staat of niet
Zolang ik daar woon is ie ook van mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje?
Whahahhaaquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje?
Check die gordijnen danquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe the fuck wil jij zien of er wat in mijn huis staat of niet
Het is een huurhuis, er is niets van jullie bijquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zolang ik daar woon is ie ook van mij
quote:Op zondag 30 december 2007 02:43 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Het is een huurhuis kraakpand, er is niets van jullie bij
Waar zie jij gordijnen dan behalve voor de sier voor de deur?quote:
maar 32cm.. voor de rest exact zelfde ongeveer.quote:Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef AMDFreak het volgende:
Ik had vroeger een golf MK3 Hatchback.. en deze heb ik ook verlaagd met 60/40 en ik merkte wel degelijk een betere wegligging!
Maarja, weet verder niet hoe het zit met stationwagons die zijn natuurlijk ook veel langer enz..
Zo denk ik er ook over.. ik hoef geen bumperts of lexuslooks of dit en dat..quote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ach ... je doet 't iig wel allemaal zelf. ALS er dan ooit die serieuze auto komt weet je iig van wanten Ik hoop alleen dat je je dan wel beperkt tot het serieuze tunen en niet van die opplak / wegsnijd-opties.
Als je naar projecten van anderen hier op PTA kijkt zie je dat tunen gewoon geld kost (en tijd en geduld). Meestal heeft een auto qua uiterlijk niet meer nodig dan een tikkie verlagen (geloof me ... setje gele Koni's kost niet meer zo veel en het verschil met goedkope poepzooi is aanzienlijk), mooie velgen en een andere uitlaat. De rest van je centen lekker stoppen in een pk-spaarvarken.
Nee nee, omlassen is geen probleem.. Maar de sierstuk is meteen op de demper gelast, maar bij de Golf Variant zit er nog een lange buis tussen de sierstuk en demper.quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef rollator_GSI het volgende:
vreemd dat een uitlaat van een primera niet past
misschien wel op je scooter
Thnx Supra_Turbo.. maar ik ben al bijna op de 600/700,- van de 2000 van mijn budget.. ik wil em nog fftjes afmaken en dan fftjes doorsparen voor de Sol. Heb daar namelijk ook iedeeen mee..quote:Op zondag 30 december 2007 16:36 schreef Supra_Turbo het volgende:
Zoals ik al eerder zei... je geld mooi op zak houden voor de Del Sol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.. ik hoef geen bumperts of lexuslooks of dit en dat..
Uitlaat is toch toe aan een vervanging, dat word nog veranderd. (de einddemper dan)
De kat is al geleegd.
EGR is al gesloten
Embleemloos grilletje
Roosters verwijderd
knipperlichten etc. zwart gemaakt
Verlagen dmv schroefveren komt ook nog een keer, maar wil nu fftjes alleen veren gebruiken. Puur om te testen.. (wat kost een schroefveer tegenwoordig nou? 200,- voor een Golf3 Variant nieuw!)
De veren die ik nu heb is niet van die goedkope troep.. heb er hier en daar na gevraagd welke ik zou halen, en ze hebben we Weitec geadviseerd. (groene) Die heb ik ook gelijk gekocht.
Velgjes weet ik nog niet, ik denk dat ik op staal wil rijden.. maar dat is ff denken, want als ik op staal wil rijden wil ik minstens 16/17 inch en dat heb je niet zo 1,2,3.. voor steek 4x100. Aangezien ik niet zo snel met spacers wil werken (auto vervoert soms wel zware voorwerpen) waardoor spacers niet echt te vertrouwen zijn.
Spoiler heb ik gevonden, bleek ie te groot te zijn (+/- 10 cm te groot) heb ik niks aan (komt van een slopel Astra hatchback af. voor 20,- kunnen kopen)
Uitlaat heb ik ook liggen, en die past er ook niet onder... (komt van die ene groene primera af..)
Qua prestaties denk ik nu aan een 150PK TDI intercooler, of die van een Sprinter. Voor de Intercooler slangen dacht ik aan alu slangen oid.
Maar nu fftjes een kleine pauze, want mn scooter moet nog gerepareerd worde, En dat loopt ongeveer op tegen de 6/7/800 euro
Mijn injectie wat doe je!
quote:Op zondag 30 december 2007 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee nee, omlassen is geen probleem.. Maar de sierstuk is meteen op de demper gelast, maar bij de Golf Variant zit er nog een lange buis tussen de sierstuk en demper.
[..]
Thnx Supra_Turbo.. maar ik ben al bijna op de 600/700,- van de 2000 van mijn budget.. ik wil em nog fftjes afmaken en dan fftjes doorsparen voor de Sol. Heb daar namelijk ook iedeeen mee..
Bijv: Monster voor bumper
M3 side skirts
Monster achterbumper
Monster spoiler
Monster dak spoiler
Spinners 22inch velgen
M3 Spiegels
Spoilers op de ruitenwissers
Dikke vette REMUS uitlaat demper zonder enkele dempers enzo
K&N filter? GEEN FILTER
F50 Motorkap
en een 1.4tje in lepelen want moet wel errug zuinig zijn, en niet snel omdat ik dan anders ga racenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Zo te zien nietquote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef Supra_Turbo het volgende:
Read the spoiler
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zo te zien niet
[ afbeelding ]
ff een fotosoep
Hendig Sjieke profesionele soep he?
(10 min werk )
Op zo'n hoek heb ik geen bumperts gevonden, dus heb ik em zo gemaakt weeetjewel?quote:
Banden zijn slicks gewordenquote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Go0s het volgende:
Keer nieuwe bandjes kan ook geen kwaad, deze zullen de APK nog maar net halen
Wat een lelijke velgen, 14 inch ofzo? Er komen zeker 17 inch Venoms op ofzo, past mooi bij die monsterbumpers
Banden zijn ALTIJD belangrijk!quote:Op maandag 31 december 2007 14:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Banden zijn nu nog niet belangrijk
Ja okee. maar ze gaan nog wel fftjes, zit nog 3/4mm opquote:Op maandag 31 december 2007 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Banden zijn ALTIJD belangrijk!
quote:
Verre weg van mooiquote:
Limburg he ouwequote:
Ik weet wat rap wil zeggen, ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat dat koekblik rap isquote:
Je bent niet de enige..quote:Op zondag 22 maart 2009 00:51 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik weet wat rap wil zeggen, ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat dat koekblik rap is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |