Ooh, dat duurt nog maar 8/9 maand. Mooi optijd knulquote:[b]Op dinsdag 16 oktober 2007 22:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Heel verhaal over een kansloze VW Golf
Maar hou a.u.b. op met die kinderachtige gedoe van dat ik geen rijbewijs heb e.d. ik wil er in de zomervakantie al op gaan dus nog heel fftjes...![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ooh, dat duurt nog maar 8/9 maand. Mooi optijd knul![]()
Aangepastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:15 schreef j0rrit het volgende:
Je vergeet het interieur in je OP.
Sjiek hendige traanplaat, jeweet!
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaart wat...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:54 schreef casejunkie het volgende:
Mickeyman: Mijn motorblok is een 2.2i 12v turbo intercooled (indien je trouwens de turbo al een turbo wil noemen. kleine ewrtenschieter is een betere benaming)
die moeten nog uitgevonden worden...quote:60/75watt Philipps ultra bright blue vision lampen,
Philipps ultra brigth bleu vision stadslichten
Sja, dat heet een hobby...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:15 schreef Pascal86 het volgende:
En het is inderdaad een put want je zal nooit rendement hebben van je investeringen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer sprinten in een Golf TDI van korps NHN.
Interesse?
Niet de slimste uithangen, Als ik zeg dat het zo is, is het ook zoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:21 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
die moeten nog uitgevonden worden...
Dat zeg ik; je lult uit je nek...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet de slimste uithangen, Als ik zeg dat het zo is, is het ook zo(alleen wij hebben de H4)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo.
die w5w's op de foto's zijn anders dan dat ik heb.. ik weet toch vrijwel zeker dat ze zo heette?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:07 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je lult uit je nek...
Die H4 lampen heten gewoon Philips BlueVision en zijn geen 60/75 maar 60/55 watt...
Ook die w5w's heten gewoon Philips BlueVision w5w...
wat begrijp je er niet aan?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:46 schreef Turquaz52 het volgende:
blablabla
Blauwe politie looks strobolights (alweer uitgehaald) ivm sjonnie achtig![]()
blablabla
quote:
een tdi heeft toch al een turbo die zowat van stationair toerental al draait. t is echt niet zo dat die bij 4000 rpm pas gaat werken...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tis goedkoop, 40ct ofzo? en heb daarmee een turbo die sneller opspoelt en dus meer koppel onderin krijg.. niet van dat het ineens 50nm bij krijg maar, gewoon....
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef eevebe het volgende:
[..]
een tdi heeft toch al een turbo die zowat van stationair toerental al draait. t is echt niet zo dat die bij 4000 rpm pas gaat werken...
maar veel succes weer met geld verspillen![]()
op de teller staat nu 15quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hoeveel heeft dat ding gelopen, want het is best gevaarlijk om de turbodruk op te schroeven met turbo's die meer dan 150k hebben gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
op de teller staat nu 15
Dan zou ik de druk niet opschroeven als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TDI zonder Luchtmassameterquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan zou ik de druk niet opschroeven als ik jou was
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef j0rrit het volgende:
Kijk dit filmpje.
Turquaz52, een echte gangster in tha hood.
ja okee, zo zagen die politie strobo's dr uit dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef j0rrit het volgende:
Kijk dit filmpje.
Turquaz52, een echte gangster in tha hood.
Ik dacht dat je hier voor gingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
TDI zonder Luchtmassameter
Zie HowTo, de druk wordt alleen onderin opgeschoeft![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voor ging
[ afbeelding ]
Dat je daar tegen kan, onbelast max toerental![]()
![]()
Je begrijp het verschil tussen vollast en onbelast niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
![]()
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt![]()
![]()
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.![]()
Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef Sjaeck het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houden
Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
alsof wij de enige Golf 3 Variant hebben in heel venlo![]()
![]()
Wow! Zie ik dat goed?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
![]()
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt![]()
![]()
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.![]()
Mijn volvo is nog sneller!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow! Zie ik dat goed?van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!
![]()
Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee.![]()
Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow! Zie ik dat goed?van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!
![]()
Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee.![]()
Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie![]()
Dat valt nog te bezienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen
![]()
![]()
![]()
hoe snel denk je dan dat je acceleratie werkelijk is met 90pk (of is t meer/minder?)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen
![]()
![]()
![]()
[..]
Zoals ik heb uitgelegd tomatenboer
Dit was een van de eerste sprintje met deze auto, ik trok een te lange onnodige burnout, waar ik al tijd mee verloor, en schakelde ook fuckt up
![]()
Sowieso een diesel blazenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef Sjaeck het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
![]()
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt![]()
![]()
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.![]()
Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:40 schreef jaguar het volgende:
[..]
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.
bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook.
en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt.
dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt
Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is.
Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen.![]()
Dat het goed is zeg ik niet, maar dat ie er tegen kan zeker!!
Zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet?
Het eerste jaar dat ze dat hier in Belgie op de autokeuring invoerden is bij een hele hoop van die oude diesels de motor opgeblazenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:40 schreef jaguar het volgende:
[..]
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.
bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook.
en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt.
dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt
Kan ik je vooral aanraden zo'n oude tdi een minuut onbelast in de begrenzer te laten hangen, vergeet vooral niet te filmen en het hier te postenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou het echt niet wetenMaar dan is het toch 4 minder? Dwz dat hij dan alsnog 8x een roettest heeft ondergaan dik in de begrenzer een paar x 1 min lang.
![]()
![]()
ongeveer 3 tot 4 keer 5-10 sec vol gasquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou het echt niet wetenMaar dan is het toch 4 minder? Dwz dat hij dan alsnog 8x een roettest heeft ondergaan dik in de begrenzer een paar x 1 min lang.
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:33 schreef jaguar het volgende:
[..]
ongeveer 3 tot 4 keer 5-10 sec vol gas
En vreemd, maar ik moest meteen aan turbo-timers denkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hey, fooi krijgen is leuk hooor, heb zelf achterde bar gestaan/sta.En elke euri telt!
en ja, als er een vriendelijke dame 8er de kassa staat, mag ze die ene euri wel houden hea?![]()
![]()
Ik heb gewoon geld teveel jeweetesZz![]()
![]()
Ben opgelicht voor 50,- euri + ik heb zn rekening nr, tis al ongeveer een half jaar geleden, en ben nogsteeds te lui om na politie te gaan ofsow![]()
IK HEB GELDTEVEEL FTW!!!111einszz!!11111!!1!1zweidreieinss!!111![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:31 schreef Neluhz het volgende:
Ik Las deze reactie van jou in een ander topic turquaz;
[..]
En vreemd, maar ik moest meteen aan turbo-timers denken![]()
Dan ben je dus dubbel opgelicht, een keer met een zinloze turbo-timer en een keer met verlagingsverenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, die heb ik gewoon thuis bezorgd gekregen, ik had voor 50,- verlagings veren + embleemloos grille besteld toen, maare heb em NOG steeds niet, na een half jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:14 schreef osmo het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat ze dat hier in Belgie op de autokeuring invoerden is bij een hele hoop van die oude diesels de motor opgeblazentegenwoordig geven ze nog maar half gas, en bij de nieuwere modellen 1 seconde tot juist onder de rode zone.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:05 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Dan ben je dus dubbel opgelicht, een keer met een zinloze turbo-timer en een keer met verlagingsveren![]()
Hoezo koop je eigenlijk verlagingsveren en een embleemloze grille, veren kun je toch doorzagen en je gaat mij niet vertellen dat een turk niet weet hoe een embleem verwijderd kan worden![]()
Tot 3 cm vaak weinig mis mee...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:11 schreef Googolplexian het volgende:
Verlaginsveren zonder kortere dempers
Ik zou gewoon die jongen opzoeken, niet voor het geld maar gewoon dat ik niet van mij laat stelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, die heb ik gewoon thuis bezorgd gekregen, ik had voor 50,- verlagings veren + embleemloos grille besteld toen, maare heb em NOG steeds niet, na een half jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ieder z'n ding... dat begrijp ik ook wel... maar waarom zoveel geld in die koplamp en grill rommel steken?
Waarom hang je er geen fatsoenlijk TDI-blok in en als het ff kan met een 6-bak?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die jongen opzoeken, niet voor het geld maar gewoon dat ik niet van mij laat stelen.
Als je dat ding uberhaupt verzekerd krijgt als 18 jarigequote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Koop ik liever een Passat Variant V6TDI 4 Motion dan dat hier een ander blok in komt met een 6bak, tis et niet waard
En dat geef ik toe.
![]()
En die koplamp + grill 'rommel' is iets wat je auto een ander uitstraling geeft, de trekkracht van deze auto is toch genoeg, meer is beter.. Later als we van plan zijn om deze auto intewisselen willen we toch liever een Passat Variant TDI![]()
Maar who cares? Volgend jaar 18, endan Prelude Turbo![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:45 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als je dat ding uberhaupt verzekerd krijgt als 18 jarige
ps. was in de war met de oplichting waar het om ging, ik zei toch iets van embleemloos grillen en veren, dat had ik ook willen bestellen maar op het laats niet gedaan.. bleef ergens in mn achterhoofd hangenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die jongen opzoeken, niet voor het geld maar gewoon dat ik niet van mij laat stelen.
quote:
quote:
genoegquote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef rollator_GSI het volgende:
en hoeveel stoplichtsprintjes heb je al gewonnen??
3ton is niks voor een Diesel hoor..quote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef Quint24 het volgende:
Dat je dat allemaal wilt gaan doen met een motor dat al meer dan 300.000km op de teller heeft staan![]()
Oh ja wacht (300.0)15km![]()
Tuurlijk...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
genoeg![]()
Ik kies oook mijn tegenstanders goed uit.. als ik een 328i zie zie ik dat niet als een uitdaging, maar als een onnodige bandenslijtage en brandstof verbruik..
Maar GSItjes zijn zo![]()
![]()
![]()
Als je er NORMAAL mee rijdt dan is het niks dat kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 16:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
3ton is niks voor een Diesel hoor..
302xxxkm
![]()
![]()
Volgende week woensdag weer ff onderhoud @ garage, heb aan 140,- ongeveer aan onderdelen gekocht (ashoezen, versnellingsbak olie, carterpanpakking, remvloeistof, remblokken zijn 3 weken gelede vervangen, DTM uitlaat gekocht van een vriend, etcc etcc etcc)
quote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Netter kar man!
Waarom staat die Prelude 2.2 in je sig eigenlijk? Zie zo'n zelfde op MP staan. Die is het niet?quote:Op maandag 24 december 2007 15:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thnx
[ afbeelding ]
lmm weer terug gemonteerd, diode viel uit de de contrastekkert![]()
[ afbeelding ]
Embleemlooss grilletje(Moet nog gespote worden
)
[ afbeelding ]
VR6 lip al besteld.. deze is errug slecht gespoteEn de bumper word over 2 weken ff rood gespoten
quote:Op maandag 24 december 2007 15:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom staat die Prelude 2.2 in je sig eigenlijk? Zie zo'n zelfde op MP staan. Die is het niet?
Er staat er dus 1 op marktplaats.quote:Op maandag 24 december 2007 15:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben helemaal gek van de Prelude 2.2 vandaar
Ik zie er nu 4:quote:Op maandag 24 december 2007 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er staat er dus 1 op marktplaats.
Als hij ermee klaar is welquote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
Waarom staat er JDM edition?
Het is niet alsof het een speciale editie is...
quote:Op maandag 24 december 2007 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Gaat dat wat, zo'n Prelude? Bij 1 zie ik staan dat het ding 200 pk heeft. Zoveel zal zo'n ding niet wegen dus mag aannemen dat het dan vrij rap gaat.
Tevens, TS, waarom heb je dan niet iets doorgespaard? Goedkoopste die ik daar zie staan is 3.200 euro. Neem de aanschaf van je huidige bak, geld wat je er tot nu toe aan besteed hebt en je bent dan al een eind op weg. Hoewel onderhoud/brandstof van die Prelude waarschijnlijker wat duurder uit zal vallen.
Je hebt 100% gelijk.. raar dat het me niet eerder is opgevallen, ik doelde er eigelijk ME-Edition mee opquote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
Waarom staat er JDM edition?
Het is niet alsof het een speciale editie is...
Hahaha, en voor dat geld heb je nog geen meter geredenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Paps naam..
En belasting is ook een lachertje: tussen de 117 - 138 euro per kwartaal!!
verzekering is: 135,94 wat ook niet zo duur is als 18 jarige. En 0 schadevrije jaren.
dus laten we zeggen: 125,- belasting + (3x 136,- verzekering) = 533 euro per kwartaal oftwel 2132euri per jaar.![]()
Vind et wel meevallen eerlijk gezegd.![]()
maar goed, daar gaat dit project niet over.
Die Quote is echt een foutquote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef Go0s het volgende:
[..]
Hahaha, en voor dat geld heb je nog geen meter geredenHet is inderdaad bijna voor niks
Genoeg gekkigheid. Het tunen van een diesel is op zich leuk en af en toe een sprintje is ook wel grappig, maar waarom nou een sjonnie pijp, embleemloze grill en dat soort bocht? Je doet net of het een mega brute straat racer is ofzo
quote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Go0s het volgende:
Door verlagen krijgt je auto geen betere wegligging hoor. Vervang je schokbrekers ook maar, dan zul je iets merken. Bij mijn auto merk ik weinig verschil qua wegliggen, en óf de mijne verlaagd is;
1,5 jaar geleden;
[ afbeelding ]
Momenteel;
[ afbeelding ]
Mwoa, volgens mij wel (voor -60mm). En geloof mij, het stuiterd alleen iets meer en ik vind het er cool uitzien. Voor de wegligging heb ik het niet gedaan.
Snap niet hoe het komt dat er mensen zijn dat als je je auto verlaagd ook meteen de wegligging verbeterd wordt. Als je alleen kortere veren monteerd ben je helemaal dom bezig want dat rijdt echt kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |