Ooh, dat duurt nog maar 8/9 maand. Mooi optijd knulquote:[b]Op dinsdag 16 oktober 2007 22:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Heel verhaal over een kansloze VW Golf
Maar hou a.u.b. op met die kinderachtige gedoe van dat ik geen rijbewijs heb e.d. ik wil er in de zomervakantie al op gaan dus nog heel fftjes...![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ooh, dat duurt nog maar 8/9 maand. Mooi optijd knul![]()
Aangepastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:15 schreef j0rrit het volgende:
Je vergeet het interieur in je OP.
Sjiek hendige traanplaat, jeweet!
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaart wat...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:54 schreef casejunkie het volgende:
Mickeyman: Mijn motorblok is een 2.2i 12v turbo intercooled (indien je trouwens de turbo al een turbo wil noemen. kleine ewrtenschieter is een betere benaming)
die moeten nog uitgevonden worden...quote:60/75watt Philipps ultra bright blue vision lampen,
Philipps ultra brigth bleu vision stadslichten
Sja, dat heet een hobby...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:15 schreef Pascal86 het volgende:
En het is inderdaad een put want je zal nooit rendement hebben van je investeringen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer sprinten in een Golf TDI van korps NHN.
Interesse?
Niet de slimste uithangen, Als ik zeg dat het zo is, is het ook zoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:21 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
die moeten nog uitgevonden worden...
Dat zeg ik; je lult uit je nek...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet de slimste uithangen, Als ik zeg dat het zo is, is het ook zo(alleen wij hebben de H4)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo.
die w5w's op de foto's zijn anders dan dat ik heb.. ik weet toch vrijwel zeker dat ze zo heette?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:07 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je lult uit je nek...
Die H4 lampen heten gewoon Philips BlueVision en zijn geen 60/75 maar 60/55 watt...
Ook die w5w's heten gewoon Philips BlueVision w5w...
wat begrijp je er niet aan?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:46 schreef Turquaz52 het volgende:
blablabla
Blauwe politie looks strobolights (alweer uitgehaald) ivm sjonnie achtig![]()
blablabla
quote:
een tdi heeft toch al een turbo die zowat van stationair toerental al draait. t is echt niet zo dat die bij 4000 rpm pas gaat werken...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tis goedkoop, 40ct ofzo? en heb daarmee een turbo die sneller opspoelt en dus meer koppel onderin krijg.. niet van dat het ineens 50nm bij krijg maar, gewoon....
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef eevebe het volgende:
[..]
een tdi heeft toch al een turbo die zowat van stationair toerental al draait. t is echt niet zo dat die bij 4000 rpm pas gaat werken...
maar veel succes weer met geld verspillen![]()
op de teller staat nu 15quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hoeveel heeft dat ding gelopen, want het is best gevaarlijk om de turbodruk op te schroeven met turbo's die meer dan 150k hebben gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
op de teller staat nu 15
Dan zou ik de druk niet opschroeven als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TDI zonder Luchtmassameterquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan zou ik de druk niet opschroeven als ik jou was
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef j0rrit het volgende:
Kijk dit filmpje.
Turquaz52, een echte gangster in tha hood.
ja okee, zo zagen die politie strobo's dr uit dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef j0rrit het volgende:
Kijk dit filmpje.
Turquaz52, een echte gangster in tha hood.
Ik dacht dat je hier voor gingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
TDI zonder Luchtmassameter
Zie HowTo, de druk wordt alleen onderin opgeschoeft![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voor ging
[ afbeelding ]
Dat je daar tegen kan, onbelast max toerental![]()
![]()
Je begrijp het verschil tussen vollast en onbelast niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
![]()
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt![]()
![]()
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.![]()
Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef Sjaeck het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houden
Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
alsof wij de enige Golf 3 Variant hebben in heel venlo![]()
![]()
Wow! Zie ik dat goed?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
![]()
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt![]()
![]()
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.![]()
Mijn volvo is nog sneller!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow! Zie ik dat goed?van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!
![]()
Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee.![]()
Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow! Zie ik dat goed?van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!
![]()
Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee.![]()
Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie![]()
Dat valt nog te bezienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen
![]()
![]()
![]()
hoe snel denk je dan dat je acceleratie werkelijk is met 90pk (of is t meer/minder?)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen
![]()
![]()
![]()
[..]
Zoals ik heb uitgelegd tomatenboer
Dit was een van de eerste sprintje met deze auto, ik trok een te lange onnodige burnout, waar ik al tijd mee verloor, en schakelde ook fuckt up
![]()
Sowieso een diesel blazenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef Sjaeck het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
![]()
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt![]()
![]()
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.![]()
Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:40 schreef jaguar het volgende:
[..]
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.
bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook.
en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt.
dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt
Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is.
Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen.![]()
Dat het goed is zeg ik niet, maar dat ie er tegen kan zeker!!
Zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet?
Het eerste jaar dat ze dat hier in Belgie op de autokeuring invoerden is bij een hele hoop van die oude diesels de motor opgeblazenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:40 schreef jaguar het volgende:
[..]
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.
bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook.
en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt.
dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |