quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef j0rrit het volgende:
Kijk dit filmpje.
Turquaz52, een echte gangster in tha hood.
ja okee, zo zagen die politie strobo's dr uit dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef j0rrit het volgende:
Kijk dit filmpje.
Turquaz52, een echte gangster in tha hood.
Ik dacht dat je hier voor gingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
TDI zonder Luchtmassameter
Zie HowTo, de druk wordt alleen onderin opgeschoeft
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPMquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voor ging
[ afbeelding ]
Dat je daar tegen kan, onbelast max toerental
Je begrijp het verschil tussen vollast en onbelast niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.
Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef Sjaeck het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA
ten eerste, er staat nergens meer TDI, behalve in de grille en onder de kap, ten 2e er komt binnekort SDI te staan achter, en ten 3e, alsof wij de enige Golf 3 Variant hebben in heel venloquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of m'n vrinden bij Korps Limburg-Noord tijd hebben om een rode Golf Variant TDI (profffesssional powerboxtt) in de gaten te houden
Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
alsof wij de enige Golf 3 Variant hebben in heel venlo
Wow! Zie ik dat goed? van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.
Mijn volvo is nog sneller!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow! Zie ik dat goed? van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!
Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee.
Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee maar wel de enige met het kenteken LX-PL-87.
Zoals ik heb uitgelegd tomatenboer Dit was een van de eerste sprintje met deze auto, ik trok een te lange onnodige burnout, waar ik al tijd mee verloor, en schakelde ook fuckt upquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow! Zie ik dat goed? van 0 naar 100 in 13 VETTE SECONDEN!
Maar goed dat je zo'n powerbox en weet ik veel wat nog meer hebt want anders kwam je vast niet met het verkeer mee.
Nu snap ik waarom je SDI op de auto wilt plakken ipv TDI. Voor een SDI is het een verbluffende acceleratie
Dat valt nog te bezienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen
hoe snel denk je dan dat je acceleratie werkelijk is met 90pk (of is t meer/minder?)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
suc6, over paar maandjes ga ik toch op voor rijbewijs, heb je niks meer over te zeggen
[..]
Zoals ik heb uitgelegd tomatenboer Dit was een van de eerste sprintje met deze auto, ik trok een te lange onnodige burnout, waar ik al tijd mee verloor, en schakelde ook fuckt up
Sowieso een diesel blazenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef Sjaeck het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gIuzl_XAYhA
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar ik rij meestal als ik eens stevig optrek tot in de begrenzer, 5300RPM
dus onbelast die je ziet is maar 1 van de. keren dat ik dat heb gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=en9tgASFMes , als je zo graag wilt
en ja, ik trok een onnodige lange burnout, en ja, ik schakelde helemaal verkeerd, maar dit was echt een van de eerste keren dat ik een sprint trok met deze wagen.
Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:40 schreef jaguar het volgende:
[..]
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.
bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook.
en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt.
dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt
Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat ze dat bij de APK doen vanwege de roetmeting wil niet zeggen dat het goed voor je motor is.
Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar als je nagaat dat ze het wel een minuut lang doen en dat paar keer achterelkaar zonder koelling (meestal) wilt wel zeggen dat ze het aan kunnen of niet? Auto is al 12 jaar oud en dus 12x roetmeting gedaan, ik trek em meestal op tot in de begrenzer en tja.. hij lijd er wel onder maar kan er wel tegen.
Dat het goed is zeg ik niet, maar dat ie er tegen kan zeker!!
Zou het echt niet weten Maar dan is het toch 4 minder? Dwz dat hij dan alsnog 8x een roettest heeft ondergaan dik in de begrenzer een paar x 1 min lang.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Eerste 4 jaar geen apk toch, of was dat vroeger niet?
Het eerste jaar dat ze dat hier in Belgie op de autokeuring invoerden is bij een hele hoop van die oude diesels de motor opgeblazen tegenwoordig geven ze nog maar half gas, en bij de nieuwere modellen 1 seconde tot juist onder de rode zone.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:40 schreef jaguar het volgende:
[..]
het is een diesel die kan het hebben om onbelast volle toeren te draaien.
bij de roetmeting bij je apk doen ze het ook.
en als je een stevig optrekt met een diesel is het de bedoeling dat je snel schakelt.
dus na 3.500 schakelen bij een diesel ben je na dat toerental toch al je meeste trekkracht kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |