Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Logisch nadenken heet zoiets.
Het zijn twee totaal verschillende concepten.
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam?
Ah ... achterwielaandrijving en steviger chassismjah, compleet anders.
"Ok, so we just did the DelSol... let's try and think of something completely different!"
"I know! Let's build a front-engined, two seater sportscar!"Toch benieuwd hoe logisch nadenken leidt tot de conclusie dat het twee totaal verschillende concepten zijn. Ik zelf denk dat de DelSol een voorzichtige studie was naar de S2000 of anders de aanleiding.
Concept was mss niet helemaal het goede woord.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam?
Ah ... achterwielaandrijving en steviger chassismjah, compleet anders.
"Ok, so we just did the DelSol... let's try and think of something completely different!"
"I know! Let's build a front-engined, two seater sportscar!"Toch benieuwd hoe logisch nadenken leidt tot de conclusie dat het twee totaal verschillende concepten zijn. Ik zelf denk dat de DelSol een voorzichtige studie was naar de S2000 of anders de aanleiding.
HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht; morgen monteren.. (heb nu fftjes alleen de achter veren gehaald.. Voorveren liggen nog in de garage)
Zo zal hij dr ongeveer uitzien:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Concept was mss niet helemaal het goede woord.
Ik weet niet hoe ze bij Honda dachten, maar ik vind een S2000 nou niet echt een opvolger van een Del Sol.
Op het feit dat ze beide 2-zitters zijn, zijn ze totaal verschillend.
Door dat wegsoepen van de huisnummers is het net alsof je in de Gazastrook woont, lijken net raketinslagen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht; morgen monteren.. (heb nu fftjes alleen de achter veren gehaald.. Voorveren liggen nog in de garage)
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
TNXquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
Dit is toch godverdomme geen project man![]()
Wouter37, die is bezig met een project. Dit is gewoon weg gooien van geld
Hij heeft alweer wat nieuws verzonnen;quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
Dit is toch godverdomme geen project man![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht
Dat is wat hijzelf mag weten, en ehm bouwvak-geld?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat vre-se-lijk zonde van je bouwvak geld.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Hij heeft alweer wat nieuws verzonnen;![]()
Voorgloeilichtje knippert na 30sec rijden ongeveer...
ik hoop dat je verlaagt doormiddel van korte veren en kortere schokbrekers, anders word het echt kut rijden...quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef Pascal86 het volgende:
Ik kan al vanaf buiten zien dat er niets in zijn huis staat
dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe the fuck wil jij zien of er wat in mijn huis staat of niet
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje?
Whahahhaaquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe the fuck wil jij zien of er wat in mijn huis staat of niet
![]()
Het is een huurhuis, er is niets van jullie bijquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zolang ik daar woon is ie ook van mij
quote:Op zondag 30 december 2007 02:43 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Het is een huurhuis kraakpand, er is niets van jullie bij
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |