Je hebt 100% gelijk.. de remlichten deden het gewoon niet, alleen de 3e remlicht de LED deed het..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:47 schreef Tism het volgende:
Is dat 't oranje EPC lampje?
Bij mijn auto ging dat lampje namelijk ook branden, en toen was 't probleem dat mijn remlichten niet werkten. Wellicht zit er een storing in 't Electronic Power Circuit (EPC) als dat nog niet duidelijk was..![]()
Links in 't dashboard (bestuurders kant) achter 't onderhoudskaartje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk.. de remlichten deden het gewoon niet, alleen de 3e remlicht de LED deed het..
Waar ligt mijn zekerings kastje? Die kan ik namelijk niet vinden![]()
groeten,
Oom van Turq52
Nee was ff aan het testrijden etc..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:49 schreef Tism het volgende:
TS, is ie nog aan 't zoeken??..![]()
En is 't opgelost??..
Ja, dan ligt 't idd echt aan de remlichtschakelaar, was bij mij ook 't geval.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee was ff aan het testrijden etc..
Accupool + 10min losgekoppeld en weer opgezet, geen baat. Alle zekeringen Oke.. dus ik denk dat het aan de schakelaar ligt, al vind ik het wel raar! De LED 3e remlicht brand wel gewoon??![]()
Iemand nog andere suggesties plz?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Jouw oom heeft een Toledo Diesel.
Te stoer!
Mn neefje was er dus ff aan het zoekken, en kwam ook tot de conclusie dat ie niet meer goed is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, dan ligt 't idd echt aan de remlichtschakelaar, was bij mij ook 't geval.
Even naar de garage dus..
Oh ja!!..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Jouw oom heeft een Toledo Diesel.
Te stoer!
Deze man hier intreseert zijn bakkie niet, het komt net wat hoger over dan de Sunny die mijn vrouwtje rijd. Ik heb al mijn snelle auto's gehad, o.a. een Silvia en een 350z..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh ja!!..![]()
Hey!? Supralalalala-Turbo, wat is er eigenlijk zo stoer aan een Seat Toledo D??..
Precies, doet er verder ook niet toe..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Deze man hier intreseert zijn bakkie niet, het komt net wat hoger over dan de Sunny die mijn vrouwtje rijd. Ik heb al mijn snelle auto's gehad, o.a. een Silvia en een 350z..
Ik heb ze verkocht omdat het gewoon iets niet had wat ik wou, Met mijn Toledo heb ik wat ik wil
Ik ben een doctorandus in de psychologie, ik ben lid van de rotary, en woon in Brandevoort..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Precies, doet er verder ook niet toe..
Als je zo goed bent in psychologie kun je je misschien ook wel voorstellen wat het met je neefje doet als mensen die topics niet begrijpend lezen (zijn er veel hier) denken dat hij dit heeft getyped.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben een doctorandus in de psychologie, ik ben lid van de rotary, en woon in Brandevoort..
Auto's? Niks meer dan een vervoer van A naar B..
Tijd om wat geld over te maken naar je broer of zus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben een doctorandus in de psychologie, ik ben lid van de rotary, en woon in Brandevoort..
Auto's? Niks meer dan een vervoer van A naar B..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |