abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2007 @ 23:52:04 #101
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_55524849
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Go0s het volgende:
Door verlagen krijgt je auto geen betere wegligging hoor. Vervang je schokbrekers ook maar, dan zul je iets merken. Bij mijn auto merk ik weinig verschil qua wegliggen, en óf de mijne verlaagd is;

1,5 jaar geleden;
[ afbeelding ]

Momenteel;
[ afbeelding ]

Mwoa, volgens mij wel (voor -60mm). En geloof mij, het stuiterd alleen iets meer en ik vind het er cool uitzien. Voor de wegligging heb ik het niet gedaan.

Snap niet hoe het komt dat er mensen zijn dat als je je auto verlaagd ook meteen de wegligging verbeterd wordt. Als je alleen kortere veren monteerd ben je helemaal dom bezig want dat rijdt echt kut.
Gave auto, zo'n een heb ik nog nooit gezien.
Because they will last that long.
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:28:17 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55529287
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Honda Prelude's wegen wel wat, zijn ook rapper dus duurder in verzekering en belasting, en al zeker voor een beginnende bestuurder.
Ik wil daarom ook de mini-variant nemen: De Honda CRX Del Sol
[..]
Succes!

NIET te verzekeren als beginnend bestuurder. Die ik heb is over de 1200 kiklo en zuinig? Mwah ... hoogtoerige blokjes zijn nooit echt zuinig. Bij rustig rijden wel door VTEC maar met een 45 liter tankje rijd je dan ook niet veel verder dan 550 - 600 kilometer... en dan heb je GEEN lol.

PS.: De Sol is eerder de voorloper van de S2K dan van de Lude ( leuk lezen )
Calm down, please!
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:22:33 #104
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55529419
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:58 schreef Turquaz52 het volgende:
20,- kan ik veren incl schokbrekers kopen van een vriend van mij..
maar voor 200 euro meer kan ik schroefset halen..
Lekker je geld op zak houden voor de Del Sol
Zonde om hier nog meer geld in te stoppen.
Je krijgt het er nooit meer voor terug en het is niet eens je eigen auto.
quote:
1,5 jaar geleden;
[ afbeelding ]

Momenteel;
[ afbeelding ]
Passat
Leuke herinneringen aan!
pi_55535788
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 09:58 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Succes!

NIET te verzekeren als beginnend bestuurder. Die ik heb is over de 1200 kiklo en zuinig? Mwah ... hoogtoerige blokjes zijn nooit echt zuinig. Bij rustig rijden wel door VTEC maar met een 45 liter tankje rijd je dan ook niet veel verder dan 550 - 600 kilometer... en dan heb je GEEN lol.

PS.: De Sol is eerder de voorloper van de S2K dan van de Lude ( leuk lezen )
Ik weet dat de Sol de voorloper is van de S2k dan de lude.. Ik doelde er op dat ik een kleine hondatje wou nemen. En voorlopig geen Lude
Had al de informatie pagina's al een paar keer doorgenomen van de delsolclub.nl

En ehm.. Delsol 1200KG?? Eerder 1030 De ESI danne.. de VTI 1080.. En dat scheelt een heleboel in de belasting, dus ga toch voor de ESI
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_55536521
Ik snap je niet helemaal hoor? 50 kg scheeld 1 belastinggroep dus iets van 10 euro in de maand...als je dat al veel vind moet je denk ik maar geen auto gaan rijden...
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:18:39 #107
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55537263
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik weet dat de Sol de voorloper is van de S2k
BS
Omdat een S2000 ook een 2-zitter is, wil nog niet zeggen dat het de opvolger van een Del Snol is
pi_55537955
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:18 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

BS
Omdat een S2000 ook een 2-zitter is, wil nog niet zeggen dat het de opvolger van een Del Snol is
qua sommige autoweek recensies etc.. komt het er wel heel vaak in voor.:
bijv:
quote:

S2K de opvolger van de DelSol VTi-E ?
Een ochtend op stap met de twee brengt uitkomst . . .

Een opvolger van de Honda Civic CRX Del Sol is er helaas nooit gekomen.
Honda is echter na een paar jaar denken en dubben met een nieuwe open auto gekomen: de S2000.
Is dat dan de opvolger van de Del Sol of roept deze auto hele andere emoties op?

Onze eigen internetredactie ging op pad met beide autos en zocht het uit.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_55537965
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:09 schreef 3p0x het volgende:
Ik snap je niet helemaal hoor? 50 kg scheeld 1 belastinggroep dus iets van 10 euro in de maand...als je dat al veel vind moet je denk ik maar geen auto gaan rijden...
10 euro???
Quote van Tjabbo:
pi_55538122
Turquaz bedoelt dattie het helemaal niet kan verzekeren, laat staat reparatie kan betalen.
En tis natuurlijk veel beter een ESI dan VTI voor beginnende bestuurder.
Koop nou eens een auto, leer rijden, ga achter scherm vandaan en ga rijden.

Laatste vooral.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:35:36 #111
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_55538336
Waarom koop je niet gewoon een mooie sedan?

voor onder de 4000 heb je bijv een mazda xedos zie je trouwens niet vaak en hebben style.

Gewoon kappen met die kut autootjes waar je geen ene tering aan hebt, kost alleen maar geld die je in een bodemloze put gooi.

Das toch veel mooier dan;
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:38:14 #112
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_55538381
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef Pascal86 het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een mooie sedan?

voor onder de 4000 heb je bijv een mazda xedos zie je trouwens niet vaak en hebben style.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gewoon kappen met die kut autootjes waar je geen ene tering aan hebt, kost alleen maar geld die je in een bodemloze put gooi.

Das toch veel mooier dan;
[ afbeelding ]
hahahah dat ding is minstens zo fugly. Zie die hazenlip dan
ik zou de auto van de TS er trouwens wel voor inruilen maar dat zou ik ook voor een mc donalds voordeelbon doen
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:38:41 #113
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55538386
Liever niet, zonder rijbewijs...

@ Turkdwaas
Denk eens even na.
Wat hebben ze nou gemeen??

Een sufkutterige civic-based 1.6 voorwielaandrijver en een racey, achterwielaangedreven roadster met een 2-liter toerenmonster.
Je hoeft geen geleerde te zijn om te weten dat die 2, op het logotje en het feit dat ze maar 2 stoelen hebben na, niks met elkaar te maken hebben
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:42:57 #114
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_55538459
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

hahahah dat ding is minstens zo fugly. Zie die hazenlip dan
ik zou de auto van de TS er trouwens wel voor inruilen maar dat zou ik ook voor een mc donalds voordeelbon doen
Het was slechts een voorbeeld/
Voor 4000 heb je ook een audi a4 of een benz, om maar even bij het cultuur van TS te blijven.
pi_55538539
En dan nog moet je de reparaties betalen, ZEKER bij een nieuwe auto, en het rijden kunnen betalen.
Staat je niet blind op markplaats. Helft is gaar.
Auto kopen is makkelijk. Blijven rijden is veel moeilijker.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_55539730
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef Supra_Turbo het volgende:

@ Turkdwaas
Denk eens even na.

Een sufkutterige civic-based 1.6 voorwielaandrijver en een racey, achterwielaangedreven roadster met een 2-liter toerenmonster.
Je hoeft geen geleerde te zijn om te weten dat die 2, op het logotje en het feit dat ze maar 2 stoelen hebben na, niks met elkaar te maken hebben
Nee jij was er bij toen ze het bedachten.. Jij weet het weer es beter he?
Quote van Tjabbo:
pi_55544310
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je hebt het zelf al gezegd, lees toch es wat je zélf post!. DAMN!!
quote:
Een opvolger van de Honda Civic CRX Del Sol is er helaas nooit gekomen.
Honda is echter na een paar jaar denken en dubben met een nieuwe open auto gekomen: de S2000.
pi_55546431
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:39 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik weet dat de Sol de voorloper is van de S2k dan de lude.. Ik doelde er op dat ik een kleine hondatje wou nemen. En voorlopig geen Lude
Had al de informatie pagina's al een paar keer doorgenomen van de delsolclub.nl

En ehm.. Delsol 1200KG?? Eerder 1030 De ESI danne.. de VTI 1080.. En dat scheelt een heleboel in de belasting, dus ga toch voor de ESI
Honda CRX VTi-E ABS : 1180 kilogram leeggewicht.

Maar jij zal het beter weten
Calm down, please!
pi_55546465
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef Supra_Turbo het volgende:

@ Turkdwaas
Denk eens even na.

Officieel is de S2000 de directe opvolger van dit:

maar veel mensen (inclusief Honda zelf) zien de sol als voorloper van de S2K
quote:
2. del sol

A vehicle manufactured imported into the US by Honda during 1993-1997. Sold in foreign markets from 1992-1998 as CRX.

160hp DOHC VTEC engine available on the US Del Sol VTECs from 1994-1997, B16A3 in 1993-1995 (ODB1) & B16A2 (ODB2) in 1996 & 1997. S & Si models had engines of varying potency, later years are generally more powerful.

Received minor redesign in 1996, removing front driving lights (which frequently burned/shorted out), adding faux brake ducts (can be turned into functional ducts).

Has a removable targa top and power rear window, yielding a convertible-like driving experience. Majority of components are shared with the 1992-1995 Civic. As a result the suspension is first rate.

Originally designed to compete with the mid-engined Toyota MR2, engine was moved to the front & top lopped off after sportscar sales tanked in the late 80s/early 90s and Mazda Miata sales took off.

Was plagued by high curb weight due redesigning a hardtop vehicle as a convertible. Structural stiffness suffered as well.

The Honda S2000 is the successor to the Del Sol in Honda's lineup, which benefitted from many of the lessons learned with the Del Sol.

Rarest model years are 1996 & 1997 (1997 especially due to sales being killed mid-year), sales started to tank in 1995 and the redesign didn't save it.

[ Bericht 10% gewijzigd door Googolplexian op 26-12-2007 10:24:34 ]
Calm down, please!
  woensdag 26 december 2007 @ 11:37:18 #120
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55547410
quote:
Op woensdag 26 december 2007 10:14 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Officieel is de S2000 de directe opvolger van dit:

[ afbeelding ]

maar veel mensen (inclusief Honda zelf) zien de sol als voorloper van de S2K
[..]
wikipedia bron ja? Nu fatsoenlijke bron
pi_55548305
quote:
Op woensdag 26 december 2007 10:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Honda CRX VTi-E ABS : 1180 kilogram leeggewicht.

Maar jij zal het beter weten
Nee Google.
Quote van Tjabbo:
  woensdag 26 december 2007 @ 12:42:21 #122
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55548643
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Logisch nadenken heet zoiets.
Het zijn twee totaal verschillende concepten.
pi_55548952
quote:
Op woensdag 26 december 2007 12:42 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Ja okee, je kunt het ook zo zien:
Officiële opvolger,
Of
OnOfficiële opvolger, dus omdat Honda geen ander roadster heeft en de S2k toevallig na de Delsol kwam, kan je het zo opvatten
Quote van Tjabbo:
pi_55553235
Hoelang denk je nog bezig te zijn met dat mooie project van je Nico ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_55567902
quote:
Snap niet hoe het komt dat er mensen zijn dat als je je auto verlaagd ook meteen de wegligging verbeterd wordt. Als je alleen kortere veren monteerd ben je helemaal dom bezig want dat rijdt echt kut.
Denk dat het ook beetje autoafhankelijk is. Bij mij gaf hij na het verlagen iig een stuk minder onderstuur. Wat de snelheid weer ten goede kwam. Werd nauwelijks stugger van, dus dat was een grote positieve punt voor mij om er geen andere dempers te monteren (meestal wordt je auto er superstug van). En hij staat toch zo'n 50mm lager.
pi_55568743
quote:
Op woensdag 26 december 2007 12:42 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam?

Ah ... achterwielaandrijving en steviger chassis mjah, compleet anders.

"Ok, so we just did the DelSol... let's try and think of something completely different!"
"I know! Let's build a front-engined, two seater sportscar!"

Toch benieuwd hoe logisch nadenken leidt tot de conclusie dat het twee totaal verschillende concepten zijn. Ik zelf denk dat de DelSol een voorzichtige studie was naar de S2000 of anders de aanleiding.

Calm down, please!
pi_55570268
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:42 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dus de ene open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin is een compleet ander CONCEPT dan de andere open tweezitter met 4-pitter vtec motor voorin die erna kwam?

"Ok, so we just did the DelSol... let's try and think of something completely different!"

Toch benieuwd hoe logisch nadenken leidt tot de conclusie dat het twee totaal verschillende concepten zijn. Ik zelf denk dat de DelSol een voorzichtige studie was naar de S2000 of anders de aanleiding.
Quote van Tjabbo:
pi_55602311
Vandaag 60/40 verlaging gekocht; morgen monteren.. (heb nu fftjes alleen de achter veren gehaald.. Voorveren liggen nog in de garage)

Zo zal hij dr ongeveer uitzien:

Orgineel:
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:50:13 #129
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55604035
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:42 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Concept was mss niet helemaal het goede woord.
Ik weet niet hoe ze bij Honda dachten, maar ik vind een S2000 nou niet echt een opvolger van een Del Sol.
Op het feit dat ze beide 2-zitters zijn, zijn ze totaal verschillend.
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:28:28 #130
152303 hamkaastosti
pi_55604872
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht; morgen monteren.. (heb nu fftjes alleen de achter veren gehaald.. Voorveren liggen nog in de garage)

[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAH
you can't polish a turd
Tom Jones zong ooit...
pi_55605377
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Concept was mss niet helemaal het goede woord.
Ik weet niet hoe ze bij Honda dachten, maar ik vind een S2000 nou niet echt een opvolger van een Del Sol.
Op het feit dat ze beide 2-zitters zijn, zijn ze totaal verschillend.
heb je helemaal gelijk in. De S2000 is echter de naams-opvolger van de S600/S800 (en dus Honda's S serie ofterwel Honda Sports) ... en of die nou zoveel gemeen hebben met elkaar

Wel geinig om de specs van de S600 (1964) er effe bij te halen:

inlijn N/A 4-pitter (606 cc) met
57 pk. @ 8500 rpm (!) en
5.2 kg/m torque @ 5500 rpm
ketting overbrenging naar de achterwielen
top : 145 km/h

Een echte voorganger zal de Sol ook echt niet zijn. Honda neemt hun sportseries heel serieus (en bouwen deze modellen dan ook compleet uit nieuwe onderdelen op) de S2000 is dus compleet nieuw met speciaal ontwikkelde onderdelen en de Sol staat op een Civic basis. Wat wel zo is is dat de twee auto's wel degelijk veel met elkaar gemeen hebben qua concept. Waar de CRX I en CRX II best veel op elkaar leken heeft is de DelSol compleet anders (qua concept). Weg hatchback en hallo tweezitter. Weg kanteldak en hallo targa dak. Zo zijn er wel meer concept veranderingen. Het is en blijft natuurlijk een opgedirkte Civic met hier en daar wat verbeteringen maar (gezien Honda's ervaring met open tweezitters) is het wel aannemelijk dat de Sol als studieproject heeft gediend.

Lang verhaal kort:
Concept is bijna gelijk,
Filosofie is compleet verschillend,
Sol is geen opvolger maar eerder een proefkonijn (en daarom misschien wel vaak beschouwd als een opvolger ... zeker gezien het tijdsverschil met de S600).

Calm down, please!
pi_55606055
Wat is nou je doel met die auto ?
pi_55606061
quote:

[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
Door dat wegsoepen van de huisnummers is het net alsof je in de Gazastrook woont, lijken net raketinslagen.
pi_55606342
Dit is toch godverdomme geen project man

Wouter37, die is bezig met een project. Dit is gewoon weg gooien van geld
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:45:33 #135
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55606478
Waarom steek je nog steeds geld in een auto die helemaal niet van jou is?!
Spaar dat geld toch op voor een Del Sol, of is die alweer uit de picture?
pi_55609347
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef BaraCuda het volgende:

Wouter37, die is bezig met een project. Dit is gewoon weg gooien van geld
TNX
  vrijdag 28 december 2007 @ 20:54:58 #137
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_55609396
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hij heeft alweer wat nieuws verzonnen;

Voorgloeilichtje knippert na 30sec rijden ongeveer...
  vrijdag 28 december 2007 @ 20:57:15 #138
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_55609463
quote:
Vandaag 60/40 verlaging gekocht

wat vre-se-lijk zonde van je bouwvak geld.
pi_55620328
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

wat vre-se-lijk zonde van je bouwvak geld.
Dat is wat hijzelf mag weten, en ehm bouwvak-geld?
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:54 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Hij heeft alweer wat nieuws verzonnen;

Voorgloeilichtje knippert na 30sec rijden ongeveer...
Dat is mijn topic dank u.
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:54:54 #140
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_55626820
Ik kan al vanaf buiten zien dat er niets in zijn huis staat
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:57:39 #141
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_55626882
quote:

[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
ik hoop dat je verlaagt doormiddel van korte veren en kortere schokbrekers, anders word het echt kut rijden...
pi_55630379
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef Pascal86 het volgende:
Ik kan al vanaf buiten zien dat er niets in zijn huis staat
Hoe the fuck wil jij zien of er wat in mijn huis staat of niet
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:34:46 #143
152303 hamkaastosti
pi_55630487
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje?
Tom Jones zong ooit...
pi_55630831
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

dat huis is toch van je ouders? Ga je die ook nog "tjoenen"? Lichtmetalen huisnummerbordje? Kozijnen verlagen? Sportschoorsteentje?
Zolang ik daar woon is ie ook van mij
Quote van Tjabbo:
pi_55632728
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

Whahahhaa
Calm down, please!
  zondag 30 december 2007 @ 02:40:32 #146
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_55643928
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Check die gordijnen dan
  zondag 30 december 2007 @ 02:43:31 #147
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_55643969
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zolang ik daar woon is ie ook van mij
Het is een huurhuis, er is niets van jullie bij
  zondag 30 december 2007 @ 11:46:32 #148
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
  zondag 30 december 2007 @ 12:33:16 #149
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_55648500
quote:
Op zondag 30 december 2007 02:43 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Het is een huurhuis kraakpand, er is niets van jullie bij
pi_55649363
quote:
Op zondag 30 december 2007 02:40 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Check die gordijnen dan
Waar zie jij gordijnen dan behalve voor de sier voor de deur?

ff voor de duidelijkheid, wij wonen op de hoek. De buren van ons is een stel van 50 jaar
Ik woon in een heel rustig buurt. En daar draait het om.. Zolang ik het kan vinden met iedereen in mn straat ben ik tevreden
Quote van Tjabbo:
pi_55649414
Ik had vroeger een golf MK3 Hatchback.. en deze heb ik ook verlaagd met 60/40 en ik merkte wel degelijk een betere wegligging!

Maarja, weet verder niet hoe het zit met stationwagons die zijn natuurlijk ook veel langer enz..
pi_55649904
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef AMDFreak het volgende:
Ik had vroeger een golf MK3 Hatchback.. en deze heb ik ook verlaagd met 60/40 en ik merkte wel degelijk een betere wegligging!

Maarja, weet verder niet hoe het zit met stationwagons die zijn natuurlijk ook veel langer enz..
maar 32cm.. voor de rest exact zelfde ongeveer.
+ 43kg zwaarder.
Hopelijk volgend weeg ergens een brug zien te vinden, dan verlagen
Quote van Tjabbo:
pi_55650029
Wat een gezeik over dat huis.
Dit topic gaat toch over een voiture?
pi_55652397
Ach ... je doet 't iig wel allemaal zelf. ALS er dan ooit die serieuze auto komt weet je iig van wanten Ik hoop alleen dat je je dan wel beperkt tot het serieuze tunen en niet van die opplak / wegsnijd-opties.

Als je naar projecten van anderen hier op PTA kijkt zie je dat tunen gewoon geld kost (en tijd en geduld). Meestal heeft een auto qua uiterlijk niet meer nodig dan een tikkie verlagen (geloof me ... setje gele Koni's kost niet meer zo veel en het verschil met goedkope poepzooi is aanzienlijk), mooie velgen en een andere uitlaat. De rest van je centen lekker stoppen in een pk-spaarvarken.
Calm down, please!
pi_55654240
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ach ... je doet 't iig wel allemaal zelf. ALS er dan ooit die serieuze auto komt weet je iig van wanten Ik hoop alleen dat je je dan wel beperkt tot het serieuze tunen en niet van die opplak / wegsnijd-opties.

Als je naar projecten van anderen hier op PTA kijkt zie je dat tunen gewoon geld kost (en tijd en geduld). Meestal heeft een auto qua uiterlijk niet meer nodig dan een tikkie verlagen (geloof me ... setje gele Koni's kost niet meer zo veel en het verschil met goedkope poepzooi is aanzienlijk), mooie velgen en een andere uitlaat. De rest van je centen lekker stoppen in een pk-spaarvarken.
Zo denk ik er ook over.. ik hoef geen bumperts of lexuslooks of dit en dat..
Uitlaat is toch toe aan een vervanging, dat word nog veranderd. (de einddemper dan)
De kat is al geleegd.
EGR is al gesloten
Embleemloos grilletje
Roosters verwijderd
knipperlichten etc. zwart gemaakt
Verlagen dmv schroefveren komt ook nog een keer, maar wil nu fftjes alleen veren gebruiken. Puur om te testen.. (wat kost een schroefveer tegenwoordig nou? 200,- voor een Golf3 Variant nieuw!)
De veren die ik nu heb is niet van die goedkope troep.. heb er hier en daar na gevraagd welke ik zou halen, en ze hebben we Weitec geadviseerd. (groene) Die heb ik ook gelijk gekocht.
Velgjes weet ik nog niet, ik denk dat ik op staal wil rijden.. maar dat is ff denken, want als ik op staal wil rijden wil ik minstens 16/17 inch en dat heb je niet zo 1,2,3.. voor steek 4x100. Aangezien ik niet zo snel met spacers wil werken (auto vervoert soms wel zware voorwerpen) waardoor spacers niet echt te vertrouwen zijn.
Spoiler heb ik gevonden, bleek ie te groot te zijn (+/- 10 cm te groot) heb ik niks aan (komt van een slopel Astra hatchback af. voor 20,- kunnen kopen)
Uitlaat heb ik ook liggen, en die past er ook niet onder... (komt van die ene groene primera af..)

Qua prestaties denk ik nu aan een 150PK TDI intercooler, of die van een Sprinter. Voor de Intercooler slangen dacht ik aan alu slangen oid.

Maar nu fftjes een kleine pauze, want mn scooter moet nog gerepareerd worde, En dat loopt ongeveer op tegen de 6/7/800 euro
Mijn injectie wat doe je!
Quote van Tjabbo:
  zondag 30 december 2007 @ 15:58:11 #156
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_55655314
vreemd dat een uitlaat van een primera niet past

misschien wel op je scooter
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
  zondag 30 december 2007 @ 16:36:55 #157
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55656329
Zoals ik al eerder zei... je geld mooi op zak houden voor de Del Sol.
pi_55664994
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef rollator_GSI het volgende:
vreemd dat een uitlaat van een primera niet past

misschien wel op je scooter
Nee nee, omlassen is geen probleem.. Maar de sierstuk is meteen op de demper gelast, maar bij de Golf Variant zit er nog een lange buis tussen de sierstuk en demper.
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:36 schreef Supra_Turbo het volgende:
Zoals ik al eerder zei... je geld mooi op zak houden voor de Del Sol.
Thnx Supra_Turbo.. maar ik ben al bijna op de 600/700,- van de 2000 van mijn budget.. ik wil em nog fftjes afmaken en dan fftjes doorsparen voor de Sol. Heb daar namelijk ook iedeeen mee..
Bijv: Monster voor bumper
M3 side skirts
Monster achterbumper
Monster spoiler
Monster dak spoiler
Spinners 22inch velgen
M3 Spiegels
Spoilers op de ruitenwissers
Dikke vette REMUS uitlaat demper zonder enkele dempers enzo
K&N filter? GEEN FILTER
F50 Motorkap
en een 1.4tje in lepelen want moet wel errug zuinig zijn, en niet snel omdat ik dan anders ga racen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
  zondag 30 december 2007 @ 22:22:54 #159
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_55665270
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.. ik hoef geen bumperts of lexuslooks of dit en dat..
Uitlaat is toch toe aan een vervanging, dat word nog veranderd. (de einddemper dan)
De kat is al geleegd.
EGR is al gesloten
Embleemloos grilletje
Roosters verwijderd
knipperlichten etc. zwart gemaakt
Verlagen dmv schroefveren komt ook nog een keer, maar wil nu fftjes alleen veren gebruiken. Puur om te testen.. (wat kost een schroefveer tegenwoordig nou? 200,- voor een Golf3 Variant nieuw!)
De veren die ik nu heb is niet van die goedkope troep.. heb er hier en daar na gevraagd welke ik zou halen, en ze hebben we Weitec geadviseerd. (groene) Die heb ik ook gelijk gekocht.
Velgjes weet ik nog niet, ik denk dat ik op staal wil rijden.. maar dat is ff denken, want als ik op staal wil rijden wil ik minstens 16/17 inch en dat heb je niet zo 1,2,3.. voor steek 4x100. Aangezien ik niet zo snel met spacers wil werken (auto vervoert soms wel zware voorwerpen) waardoor spacers niet echt te vertrouwen zijn.
Spoiler heb ik gevonden, bleek ie te groot te zijn (+/- 10 cm te groot) heb ik niks aan (komt van een slopel Astra hatchback af. voor 20,- kunnen kopen)
Uitlaat heb ik ook liggen, en die past er ook niet onder... (komt van die ene groene primera af..)

Qua prestaties denk ik nu aan een 150PK TDI intercooler, of die van een Sprinter. Voor de Intercooler slangen dacht ik aan alu slangen oid.

Maar nu fftjes een kleine pauze, want mn scooter moet nog gerepareerd worde, En dat loopt ongeveer op tegen de 6/7/800 euro
Mijn injectie wat doe je!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 30 december 2007 @ 22:23:37 #160
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_55665295
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee nee, omlassen is geen probleem.. Maar de sierstuk is meteen op de demper gelast, maar bij de Golf Variant zit er nog een lange buis tussen de sierstuk en demper.
[..]

Thnx Supra_Turbo.. maar ik ben al bijna op de 600/700,- van de 2000 van mijn budget.. ik wil em nog fftjes afmaken en dan fftjes doorsparen voor de Sol. Heb daar namelijk ook iedeeen mee..
Bijv: Monster voor bumper
M3 side skirts
Monster achterbumper
Monster spoiler
Monster dak spoiler
Spinners 22inch velgen
M3 Spiegels
Spoilers op de ruitenwissers
Dikke vette REMUS uitlaat demper zonder enkele dempers enzo
K&N filter? GEEN FILTER
F50 Motorkap
en een 1.4tje in lepelen want moet wel errug zuinig zijn, en niet snel omdat ik dan anders ga racen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 30 december 2007 @ 22:28:49 #161
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55667718
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef Supra_Turbo het volgende:
Read the spoiler
Zo te zien niet

ff een fotosoep
Hendig Sjieke profesionele soep he?

(10 min werk )
Quote van Tjabbo:
pi_55667756
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Quote van Tjabbo:
pi_55672762
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zo te zien niet

[ afbeelding ]
ff een fotosoep
Hendig Sjieke profesionele soep he?

(10 min werk )
pi_55677566
quote:
Op maandag 31 december 2007 03:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Op zo'n hoek heb ik geen bumperts gevonden, dus heb ik em zo gemaakt weeetjewel?

Nee, als ik serieus moet zijn, wil ik Golf4 Look koplampen dr op, grille spuiten, Golf 110PK motorafdek kap, Alu IC buizen, VR6 lipje en mss toch een 150PK TDI intercooler

Dan is ie wel af, op details na natuurlijk
Quote van Tjabbo:
pi_55677879
Veel verder dan soepen zal het ook niet komen ben ik bang
  maandag 31 december 2007 @ 12:44:43 #167
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_55678783
En zelfs die soep is niet veel soeps
  maandag 31 december 2007 @ 13:58:02 #168
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_55681143
Keer nieuwe bandjes kan ook geen kwaad, deze zullen de APK nog maar net halen
Wat een lelijke velgen, 14 inch ofzo? Er komen zeker 17 inch Venoms op ofzo, past mooi bij die monsterbumpers
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
pi_55682774
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Go0s het volgende:
Keer nieuwe bandjes kan ook geen kwaad, deze zullen de APK nog maar net halen
Wat een lelijke velgen, 14 inch ofzo? Er komen zeker 17 inch Venoms op ofzo, past mooi bij die monsterbumpers
Banden zijn slicks geworden
Banden zijn nu nog niet belangrijk.. ga toch nooit snel de bocht om.. En vooral niet in deze 4x4 modus

Monster bumpers
Quote van Tjabbo:
  maandag 31 december 2007 @ 16:02:58 #170
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55684912
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Banden zijn nu nog niet belangrijk
Banden zijn ALTIJD belangrijk!
  maandag 31 december 2007 @ 16:15:26 #171
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_55685316
Idd, ook op een recht stuk kun je gaan aquaplannen. Dat kan aardig zuur worden voor je embleemloze grill
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
  maandag 31 december 2007 @ 16:29:24 #172
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_55685741
als je er zelf nooit mee rijd zijn banden niet belangrijk in dit geval
pi_55686510
quote:
Op maandag 31 december 2007 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Banden zijn ALTIJD belangrijk!
Ja okee. maar ze gaan nog wel fftjes, zit nog 3/4mm op
Heb wel gemerkt, bij een scherpe bocht met 40 dat ie onderstuurde.. maar dat was ook op een zeikenatte weg met slecht asfalt.

Zowiesow komen er toch weer Pirelli P2500's op rondom, maar niet nu
Quote van Tjabbo:
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:24:53 #174
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65744071
Hoe is het nu TS?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_65744353
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hoe is het nu TS?

We zijn al zwaar een jaar verder vriend

Maare wat ik nog heb gedaan aan de TDI.. pff.. veel eigelijk, andere verstuivers, intercooler, uitlaatdemper vervangen door een rechte buis, kat leeg.. ehmm.. bleedvalve etc..
Kwam in duitsland (Pforzheim) op de rollerbank uit op 142,5PK en 308nm koppel

Heb nog wel ergens foto's liggen op mijn oude laptop, zal eens een keer posten toen ie op de bank stond..
Quote van Tjabbo:
pi_67225174
Hoezo oude koeien uit de sloot halen
Kijk es wie er op bezoek kwam!!

Ik d8 ik post eventjes omdat ik me verveelde

Check de uitlaat van de Golfje, geen kat en geen einddemper

De EGR is nogsteeds dicht, kat leeg, einddemper vervangen door rechte pijp, 150PK Intercooler (originele was meteen al verkocht nadat hij een sprinter intercooler had) en als ik me niet vergis rijd ie nogsteeds met een overdruk van 0,4 bar (bleedvalve)
ruim 370.000 op de tellert
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:19:20 #177
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_67246252
nou mooi hoor
pi_67246741
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef rollator_GSI het volgende:
nou mooi hoor
Verre weg van mooi
'T is gewoon een rappe lelijkerd
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:00:37 #179
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_67270273
Rap
pi_67274548
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef osmo het volgende:
Rap
Limburg he ouwe
Quote van Tjabbo:
  zondag 22 maart 2009 @ 00:51:12 #181
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_67283346
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Limburg he ouwe
Ik weet wat rap wil zeggen, ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat dat koekblik rap is
pi_67293307
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:51 schreef osmo het volgende:

[..]

Ik weet wat rap wil zeggen, ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat dat koekblik rap is
Je bent niet de enige..
Maar echt.. ik stond ook versteld
90PK klinkt weinig.. maar je hebt wel 202nm koppel (origineel)
En met dit setup zit je rond de 100PK???? en 230nm koppel...?? ofzoo..:)
Maar op het moment dat de turbo inschiet voel je gewoon dat de banden voor willen spinnen

hehehehe.. Maarja, nu back naar de Uno
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')