quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Dreamboy het volgende:
[COS#2651] Naad wil alleen nog maar sex met Dennix.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:56 schreef petraa het volgende:
D: NU heeft het geen zin meer om dingen te laten zien, want we hebben geen relatie meer.
Kom je er weer mooi van af dennix.
Kun je dit misschien nader toelichten, ik snap het niet helemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
Het schijnt dat Lieke altijd super goede feestjes gaf... Een bekende vind het erg jammer dat ze de kooi in is gegaan:
'ik wil graag dat lieke volgend jaar zomer weer terug is! ondanks der gedrag kan ik je vertellen dat lieke's feestjes altijd van een bepaald "kaliber" zijn! en die wil ik niet missen''
'ken lieke al een aantal jaar, maar als ik zie hoe ze zich gedraagt in de gouden kooi.. had ik der maar nooit ontmoet!'
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
De handrem heeft hem er tot nu toe van weerhouden om eindelijk die afgrond in te rijden, dus ik zou het verwelkomen als dat ding er eindelijk afging.
Het klinkt mij als muziek in mijn oren.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:09 schreef akveor het volgende:
Nadia wil dus stoppen.... nix: Dan hoef ik je nooit weer.
Dat klinkt als emotionele chantage.
Zelfs de streamer kunnen dat zien volgens Dennix.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:11 schreef StephanL het volgende:
Volgens de fans heeft Dennix ook een mannelijke kant
Ik ook niet, dat van die feestjes kan ik me iets bij voorstellen, haar eigen verjaardag had ze ook super geregeld.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB![]()
[..]
Kun je dit misschien nader toelichten, ik snap het niet helemaal.![]()
Ja wel 1000%quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:12 schreef pullup het volgende:
Dennis is er nu 100.000 % zeker van...dat klinkt beter dan 100%![]()
ik ook denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs de streamer kunnen dat zien volgens Dennix.
Dan ben ik waarschijnlijk stekeblind.![]()
Ik heb helemaal niet het idee dat hij verliefd is maar slechts bezig is met z'n backup....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:14 schreef Guuskeee het volgende:
dennix dennix dennix wat kruip jij door het stof... je zet jezelf zo gruwelendig voor lul das niet normaal. "ik ben wel een stoer jongetje!" I GUESS NOT SUKKEL...
als het aan nadje ligt rekt ze dit tv momentje zeker nog een jaar of 5quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Godver is dat gezeik nog niet over!! Zou toch een kort gesprek worden ???
Amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kom Nadia helpen van die vent af.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef NG het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij het weer goed lult en ze nog voor het avondeten weer een tent gaan bouwen
Grillz:quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef Dark het volgende:
Wil Brian nou een gouden voortand..........ofzo??????
Luc zei, dat zijn vader dat wel kan maken, van allerlei materiaal.
Een ordinaire stalker dus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef blomst het volgende:
Dennix is dus zo iemand waar je moeilijk vanaf komt, en als je dan toch doorzet met de breuk, hij ramen in gaat gooien.
Ik stel een compromis voor: Nadia maakt het uit voor 2 weken. Dan kan nix zich bewijzen doet ie dat niet dan stemt ze hem eruit. Klaar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik will eigenlijk wel zien of hij dit allemaal gaat waarmaken,
wordt erg snel een exit voor DeNiks denk ik.
Ik kan niet wachten zo'n ding in de schjmoel van Brian te zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Grillz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vreselijk lelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Grillz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zat ik ook net te denkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik stel een compromis voor: Nadia maakt het uit voor 2 weken. Dan kan nix zich bewijzen doet ie dat niet dan stemt ze hem eruit. Klaar.
Dan is het pauperplaatje echt compleetquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten zo'n ding in de schjmoel van Brian te zien.![]()
Hij vind dat ze zich een beetje als een sletje gedraagt.. Daar dingen doet die ze niet waard is.. Denk bijvoorbeeld aan het half naakt modderworstelen met Amanda..quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB![]()
[..]
Kun je dit misschien nader toelichten, ik snap het niet helemaal.![]()
+1quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten zo'n ding in de schjmoel van Brian te zien.![]()
Vlgs mij wil ze liever haar haren tangen dan naar dit gezeik luisteren, en ik begrijp het ook nog.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:27 schreef petraa het volgende:
Ze baalt als een stekker van hem, maar durft niet door te zetten
En daarom dan nu zeggen :"had ik haar maar nooit ontmoet"?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij vind dat ze zich een beetje als een sletje gedraagt.. Daar dingen doet die ze niet waard is.. Denk bijvoorbeeld aan het half naakt modderworstelen met Amanda..
(althans, dat denk ik... mss dat er nog meer volgt)
Ik wil ook liever dat ze haar haar gaat tangen en girltalk met Amanda gaat houden (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou gaan zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Vlgs mij wil ze liever haar haren tangen dan naar dit gezeik luisteren, en ik begrijp het ook nog.![]()
Wil ik ook!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wil ook liever dat ze haar haar gaat tangen en girltalk met Amanda gaat houden (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou gaan zeggen)
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:31 schreef neehe het volgende:
Die Dennix maakt het alleen maar erger, ze baalt steeds meer van hem, als je hem nu zo hoort gaat hij in de hulk veranderen, want zo is hij eigenlijk echt waar 100%.Hij vertelt nu 10x hetzelfde verhaal, ze gaat hem meer en meer minachten.
Het kwartje valt nog steeds niet bij Dennis, echt eruggghquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:33 schreef pullup het volgende:
Ze gaat eerst even alleen zijn en kijken hoe Dennis zich ontwikkeld![]()
Wat een lul verhaal ( tje )quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij vind dat ze zich een beetje als een sletje gedraagt.. Daar dingen doet die ze niet waard is.. Denk bijvoorbeeld aan het half naakt modderworstelen met Amanda..
(althans, dat denk ik... mss dat er nog meer volgt)
Hij snapt haar helemaal!! Alleen jammer dat hij niet door heeft dat ze het gewoon OER hollands uitmaakt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Het kwartje valt nog steeds niet bij Dennis, echt erugggh![]()
hij gaat inderdaad gewoon weer hetzelfde verhaal herhalenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Het kwartje valt nog steeds niet bij Dennis, echt erugggh![]()
Dat het op de forums over Nadia gaat komt dat ze gewoon 2 vaste streams voor haarzelf heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
Word echt strontziek van Nadia,Nadia ,Nadia.Op de tv beheerst ze de uitzending,op het forum gaat het alleen nog maar over Nadia en ook op Villa vandaag zie je alleen nog maar Nadia.
Dennis en Nadia zijn er ingezet om Brian en Amanda uit de wind te houden.. en dat lukt prima!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
Word echt strontziek van Nadia,Nadia ,Nadia.Op de tv beheerst ze de uitzending,op het forum gaat het alleen nog maar over Nadia en ook op Villa vandaag zie je alleen nog maar Nadia.
Dat is zo'n beetje zijn enige talent, herhalen, herhalen, herhalen.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
hij gaat inderdaad gewoon weer hetzelfde verhaal herhalen![]()
how low can you go??quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
Wat sneu, hij zit gewoon te bedelen
Is ook zo.Maar er word veel over haar geschreven en dat maakt haar goud waard voor het programma.Gelukkig weten we wat er van terecht komt,denk aan Natasia.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat het op de forums over Nadia gaat komt dat ze gewoon 2 vaste streams voor haarzelf heeft.
denk dat de regie gedreigt heeft zequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:37 schreef akveor het volgende:
Wahoo het is officieel... Nadia heeft er een punt achtergezet.... en nix lijkt het te begrijpen.
Heb nog hoop op Huub en Jaap vandaag.Ze zouden de boel laten klappen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Dennis en Nadia zijn er ingezet om Brian en Amanda uit de wind te houden.. en dat lukt prima!!![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
N: IK wil dat je laat zien dat je sterk bent, in discussies lopen ze gewoon over je heen.
D: Daar gaat het niet om, daar gaat het niet om. Het gaat om andere dingen.
Nadia neemt vanavond twee borrels en dan is ze zóóó dronken.. dan weet ze echt niet meer wat ze doet hoor!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie denkt er ook, dat Nadia vanavond al bij Luc in bed ligt ????
Told you yesterdayquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:46 schreef ericahysterica het volgende:
Nadia:ik,ik,ik,ik,ik, dat is wat steeds hoor ..........omg wat een eng wijf
ja inderdaad minzaam en triomfantelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, dat minzame lachje in de camera van Nadia .... die was vals.
mama's borst..quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:47 schreef ericahysterica het volgende:
wat zit dennix met zijn hand in haar bloesje![]()
Ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie denkt er ook, dat Nadia vanavond al bij Luc in bed ligt ????
hij is een liedje aan het luisteren en dat heet "loop maar weer weg"..... dat riep hij dan ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:49 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier plaatjes van Huub..en hem iets roepen, maar lees alleen de info en bah bah bah Dennis...... Ik wil ook weten waar Huub nu zo om moest lachen en toen iets riep....
ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Lucquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, zijn ze nu nog bezig?![]()
Begrijp ik het goed dat ze wel sex met hem wil ?
Ik denk zomaar dat Luc daar helemaal geen belang bij heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Luc![]()
Het is toch een slet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Luc![]()
wippen weet ik niet, maar zoenuh wel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Maar eerder zei ze dat ze dat nooit zal doen omdat Manadia dan niet meer trots op haar is maar dat is ze na een paar borrels natuurlijk vergeten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, zijn ze nu nog bezig?![]()
Begrijp ik het goed dat ze wel sex met hem wil ?
stinkhaar, stinkadem, nagemaakt, nymfo, narcistisch,en een ontieglijk zeikwijf........ ik mag hopen dat onze rapper toch wel iets beters kan krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Luc daar helemaal geen belang bij heeft.
Nu moeten ze haar nog de 'betere stoeipoes' gaan noemen in de uitzending en in de party, want Amanda is heel erg trots op haar titel, maar die verdient hem niet meer, die is in een relaaasie momenteel. Hoe zou Amanda dat vindenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nadia wil nl allusssssssss 4 mannen en 4 streams 24/7
Ik hoop met je mee, en ik hoop ook dat onze rappert haar genadeloos de waarheid zegt.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stinkhaar, stinkadem, nagemaakt, nymfo, narcistisch,en een ontieglijk zeikwijf........ ik mag hopen dat onze rapper toch wel iets beters kan krijgen.
Ah, dank je .quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
[..]
hij is een liedje aan het luisteren en dat heet "loop maar weer weg"..... dat riep hij dan ook
mij hoor je niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Als wij nu allemaal Nadia en Dennis gaan negeren!!!! zouden we ze dan eindelijk niet meer 24 uur per dag op een aparte stream krijgen.
ik zeg een sushi dineetje voor 2 een gitaar en een viool erbij!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
Ik voel de bui al hangen; the new and improved Dennis gaat Nadia opnieuw versieren.![]()
Als ze je bashen ga ik gewoon gezellig met Luc praten ik zal me er neit mee bemoeien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef ericahysterica het volgende:
Nadia:dennis ik wil niet dat je je eenzaam voelt, ik steun je en sta achter je. En je hoeft niet bang te zijn voor de anderen![]()
Vergeet de fakkels in de vorm van een hart niet..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zeg een sushi dineetje voor 2 een gitaar en een viool erbij!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Vergeet de fakkels in de vorm van een hart niet..
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, gooi er nog even een collect call voor
DeNiks of Nadia achteraan, jullie kunnen het .......![]()
Trouwens, what comes goes around, Natasia haar tas met
persoonlijke inhoud gestolen, geweldig. Maakt mijn dag al goed.
Bericht was een beetje ondergesneeuwd, maar bedankt Nomrc2 !!
waar las je dat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
quote:
Die kids zijn veel beter af zonder die heks, believe you me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
Negeren die 2, misschien krijgen we dan geluk en verdwijnen ze van de streams.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef avonne het volgende:zijn ze nog steeds bezig?
En wanneer wordt Dennis een keer aangesproken op dit rare gedoe?
Is iedereen in slaap gevallen of zo? Kumbaya!
Omdat ze wil dat hij gaat huilen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Naad steeds, niet huilen schatje.....?![]()
Dennis moet helemaal kapot zijn omdat zij het uitmaakt.. jammerdebammer.. dat issie niet!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Naad steeds, niet huilen schatje.....?![]()
Waar is al dit nieuws te vinden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit 100%.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Oh, ik geloof echt niet dat Luc met haar wil neuken.
Ik wed dus dat ze vanavond weer met Dennis ligt te krikken
En alweer gaat het op voor Natasia: Karma is a bitchquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Trouwens, what comes goes around, Natasia haar tas met
persoonlijke inhoud gestolen, geweldig. Maakt mijn dag al goed.
Bericht was een beetje ondergesneeuwd, maar bedankt Nomrc2 !!
Ze wil hetzelfde meemaken als Amanda. Geen relatie met Dennis, dan bij Luc in bed belanden, daar vindt Dennis ze en dan moet hij ook boos worden en zoquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Oh, ik geloof echt niet dat Luc met haar wil neuken.
Ik wed dus dat ze vanavond weer met Dennis ligt te krikken
Dat heeft ze sowieso van Dennix, 100% zeker weten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef StephanL het volgende:
Nadia gebruikt trouwens ook heel veel 100%
Komt Dob vandaag dan? Zoja.......mooiiiiii een 5 tintjes zwarter dat soephaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Nou, laat DOB nu maar komen om dat soepkapsel van Nadia te doen.
Die zouden vandaag komen.. daarom heeft Nadia gisteren de tomatensoep niet uit haar haar gewassen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Komt Dob vandaag dan? Zoja.......mooiiiiii een 5 tintjes zwarter dat soephaar
stond daar iets wat nu weer verwijderd is?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef JEFFreal het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
Ik mag hopen dat ze apart uitkomen en het liefst alle 2 tegelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:28 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Brian mogen videoclip opnemen voor hun cd.Maar komt die cd nou apart uit of staan ze samen op een cd.Anders heeft Brian geluk.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef DrsH het volgende:
Mag ik de eerste zijn die een felicitatie richting DGK fan verstuurd, eindelijk is Dennix vrijgezel en dus weer beschikbaar, spring op je Puchje en verover hem nu stante pede.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allebei op 19 oktober.Maar las eerder hier dat het op een cd staat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze apart uitkomen en het liefst alle 2 tegelijk![]()
je mag hem GRATIS ophalen bij de poort,hij is vrijgezelquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:33 schreef dgk_fan het volgende:
Goedenmorgen lieve Fok!ertjes ! 't is toch maar een 'vrije dag' voor
me geworden(ziekmelding). Ik zie dat Dennis en Nadia weer
bij mekaar zijn ??????
Oh....Zijn ze toch uit elkaar dan ????quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef DrsH het volgende:
Mag ik de eerste zijn die een felicitatie richting DGK fan verstuurd, eindelijk is Dennix vrijgezel en dus weer beschikbaar, spring op je Puchje en verover hem nu stante pede.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dus gerust boodschappen gaan doen.Dennis houd haar nog wel een paar uur vast.Die is veel te bang om bij de groep te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef akveor het volgende:
Herhaling herhaling.... is er iets anders in de villa dan die 2.... alles is al 10 keer gezegd.
Hij is nu vrijgezel maar mag nog steeds met zijn handjes in het bloesje van nadiaatjequote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
[..]
je mag hem GRATIS ophalen bij de poort,hij is vrijgezel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel, nou ja kerel, van harte met deze overwinningquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oh....Zijn ze toch uit elkaar dan ????
Nadia heeft gewoon te weinig tekst meegekrgen, dadelij ff naar achter en dat aan tafel waar iedereen bij is moet het ontplofffen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef akveor het volgende:
Herhaling herhaling.... is er iets anders in de villa dan die 2.... alles is al 10 keer gezegd.
logisch toch.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
D: Waarom heb je dit niet maand eerder gedaan, ik ben helemaal twisted, ik ben nu nog meer verliefd op je.
Of je kijkt gewoon niet meer. Er zijn nog genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef ThomasSlayer het volgende:
De gouden kooi is inderdaad een herhaling van zetten geworden.
Ik krijg ook het idee dat er steeds meer geacteerd wordt.
Alles is al gedaan en gezegd. Stekker eruit.
is niet geheim te houden....via bezoek en alles wat daar binnenkomt en brieven is dat zo bekendquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:49 schreef diedirk het volgende:
En voor de 23435 ste keer gaat Dennis knallen.
Laat die sukkel lekker terug naar Alphen gaan en daar de balonnen kapotmaken.
Begrijp ik nu dta ze het geheim houden?
Dat zou echt een grote farce zijn
Als het goed is is het uit maar als ik naar de streams kijk zie ik iets anders.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:53 schreef avonne het volgende:
Is het alweer aan tussen Dennis en Nadia?
je houdt een Dennix-teller bij.......quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:49 schreef diedirk het volgende:
En voor de 23435 ste keer gaat Dennis knallen.
Laat die sukkel lekker terug naar Alphen gaan en daar de balonnen kapotmaken.
Als het waar is dat BB7 in deze villa opgenomen zal worden dan is het nog maar 8 weken voordat DGK stopt...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef ThomasSlayer het volgende:
De gouden kooi is inderdaad een herhaling van zetten geworden.
Ik krijg ook het idee dat er steeds meer geacteerd wordt.
Alles is al gedaan en gezegd. Stekker eruit.
Ja de Dobzooi hadden we ng niet gehad.Kunnen we weer de hele middag naar harengedoe kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:55 schreef Ziet het volgende:
pfff zitten ze nu nog zo?
ik ben al drie uur geleden komen kijken
en er is nog niets veranderd.
steeds weer dezelfde gesprekken
ben gewoon blij dat DOB komt![]()
Nada heeft zo'n 50 keer gezegd dat het uit is, maar ze blijven nog wel met elkaar sexen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef dgk_fan het volgende:
Ik snap het ook nog niet helemaal. Hebben ze nu tegen elkaar
ook gezegd dat het uit is ? Of gaan ze het opnieuw proberen ?
Ik bedoel..ondertussen...mijn keuken, huiskamer en badkamer blinken weer...quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek van Naad en Dennix begon om 11.50 uur![]()
Ja logisch die heeft ook door dat de show kapot gaat aan die twee nepperds.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:02 schreef riri het volgende:
palma wordt ook al ongeduldig van die twee nepperts
OMFGquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek van Naad en Dennix begon om 11.50 uur![]()
eerlijk gezegd ben ik inmiddels helemaal murw van die zeikverhalen en snap het helemaal niet meer. Inmiddels heb ik ze ook op mute gezetquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef dgk_fan het volgende:
Ik snap het ook nog niet helemaal. Hebben ze nu tegen elkaar
ook gezegd dat het uit is ? Of gaan ze het opnieuw proberen ?
Same here, elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik bedoel..ondertussen...mijn keuken, huiskamer en badkamer blinken weer...
Elke keer als ik ff kom loeren is er nix veranderd. Het hokje moet nu toch wel genoeg materiaal hebben... Zucht...
niet vragen ....... volgens mij weten ze het zelf niet eens, dus wij al helemaal nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef lorence1 het volgende:
ik kom net aanzetten.
is het nu aan of uit
dat idee had ik al. bedankt voor de update. Nog kunnen genieten van ivar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
niet vragen ....... volgens mij weten ze het zelf niet eens, dus wij al helemaal niet
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat idee had ik al. bedankt voor de update. Nog kunnen genieten van ivar?
In de trant van: "Ik vind dat u een fantastische transformatie heeft uigevoerd van diegene die nu als Nadia door het leven gaat" ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef dgk_fan het volgende:
info@vanraathkliniek.nl
Misschien wel leuk als we die man allemaal effe een
leuk emailtje sturen![]()
![]()
om hem te complimenteren voor het fabrieken van 3 navels in 1 buik..... die man is een geniequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef dgk_fan het volgende:
info@vanraathkliniek.nl
Misschien wel leuk als we die man allemaal effe een
leuk emailtje sturen![]()
![]()
hoe heette die knoeierkliniek in Leusden ook alweer?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Hoe vaak zou Naad de naam van Dr. Laban en de Bergmankliniek moeten noemen voordat ze de operatie gratis krijgt?
Ja, ik heb hem gemaild hoeveel dat nou kost ? 3 navels ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef BarryK het volgende:
[..]
In de trant van: "Ik vind dat u een fantastische transformatie heeft uigevoerd van diegene die nu als Nadia door het leven gaat" ?
Aha, daarom is het mislukt, het was de verkeerde operatie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
Bianca: Leipesuctie
info@vanraathkliniek.nlquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoe heette die knoeierkliniek in Leusden ook alweer?
De Vanraathkliniek.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oww de van Raathkliniek daar krijg je 3 navels en bij dokter laban krijg je scheve borstenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, daarom is het mislukt, het was de verkeerde operatie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |