mij hoor je niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Als wij nu allemaal Nadia en Dennis gaan negeren!!!! zouden we ze dan eindelijk niet meer 24 uur per dag op een aparte stream krijgen.
ik zeg een sushi dineetje voor 2 een gitaar en een viool erbij!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
Ik voel de bui al hangen; the new and improved Dennis gaat Nadia opnieuw versieren.![]()
Als ze je bashen ga ik gewoon gezellig met Luc praten ik zal me er neit mee bemoeien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef ericahysterica het volgende:
Nadia:dennis ik wil niet dat je je eenzaam voelt, ik steun je en sta achter je. En je hoeft niet bang te zijn voor de anderen![]()
Vergeet de fakkels in de vorm van een hart niet..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zeg een sushi dineetje voor 2 een gitaar en een viool erbij!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Vergeet de fakkels in de vorm van een hart niet..
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, gooi er nog even een collect call voor
DeNiks of Nadia achteraan, jullie kunnen het .......![]()
Trouwens, what comes goes around, Natasia haar tas met
persoonlijke inhoud gestolen, geweldig. Maakt mijn dag al goed.
Bericht was een beetje ondergesneeuwd, maar bedankt Nomrc2 !!
waar las je dat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
Die kids zijn veel beter af zonder die heks, believe you me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
Negeren die 2, misschien krijgen we dan geluk en verdwijnen ze van de streams.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef avonne het volgende:zijn ze nog steeds bezig?
En wanneer wordt Dennis een keer aangesproken op dit rare gedoe?
Is iedereen in slaap gevallen of zo? Kumbaya!
Omdat ze wil dat hij gaat huilen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Naad steeds, niet huilen schatje.....?![]()
Dennis moet helemaal kapot zijn omdat zij het uitmaakt.. jammerdebammer.. dat issie niet!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Naad steeds, niet huilen schatje.....?![]()
Waar is al dit nieuws te vinden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit 100%.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Oh, ik geloof echt niet dat Luc met haar wil neuken.
Ik wed dus dat ze vanavond weer met Dennis ligt te krikken
En alweer gaat het op voor Natasia: Karma is a bitchquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Trouwens, what comes goes around, Natasia haar tas met
persoonlijke inhoud gestolen, geweldig. Maakt mijn dag al goed.
Bericht was een beetje ondergesneeuwd, maar bedankt Nomrc2 !!
Ze wil hetzelfde meemaken als Amanda. Geen relatie met Dennis, dan bij Luc in bed belanden, daar vindt Dennis ze en dan moet hij ook boos worden en zoquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Oh, ik geloof echt niet dat Luc met haar wil neuken.
Ik wed dus dat ze vanavond weer met Dennis ligt te krikken
Dat heeft ze sowieso van Dennix, 100% zeker weten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef StephanL het volgende:
Nadia gebruikt trouwens ook heel veel 100%
Komt Dob vandaag dan? Zoja.......mooiiiiii een 5 tintjes zwarter dat soephaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Nou, laat DOB nu maar komen om dat soepkapsel van Nadia te doen.
Die zouden vandaag komen.. daarom heeft Nadia gisteren de tomatensoep niet uit haar haar gewassen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Komt Dob vandaag dan? Zoja.......mooiiiiii een 5 tintjes zwarter dat soephaar
stond daar iets wat nu weer verwijderd is?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef JEFFreal het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
Ik mag hopen dat ze apart uitkomen en het liefst alle 2 tegelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:28 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Brian mogen videoclip opnemen voor hun cd.Maar komt die cd nou apart uit of staan ze samen op een cd.Anders heeft Brian geluk.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef DrsH het volgende:
Mag ik de eerste zijn die een felicitatie richting DGK fan verstuurd, eindelijk is Dennix vrijgezel en dus weer beschikbaar, spring op je Puchje en verover hem nu stante pede.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allebei op 19 oktober.Maar las eerder hier dat het op een cd staat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze apart uitkomen en het liefst alle 2 tegelijk![]()
je mag hem GRATIS ophalen bij de poort,hij is vrijgezelquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:33 schreef dgk_fan het volgende:
Goedenmorgen lieve Fok!ertjes ! 't is toch maar een 'vrije dag' voor
me geworden(ziekmelding). Ik zie dat Dennis en Nadia weer
bij mekaar zijn ??????
Oh....Zijn ze toch uit elkaar dan ????quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef DrsH het volgende:
Mag ik de eerste zijn die een felicitatie richting DGK fan verstuurd, eindelijk is Dennix vrijgezel en dus weer beschikbaar, spring op je Puchje en verover hem nu stante pede.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dus gerust boodschappen gaan doen.Dennis houd haar nog wel een paar uur vast.Die is veel te bang om bij de groep te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef akveor het volgende:
Herhaling herhaling.... is er iets anders in de villa dan die 2.... alles is al 10 keer gezegd.
Hij is nu vrijgezel maar mag nog steeds met zijn handjes in het bloesje van nadiaatjequote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
[..]
je mag hem GRATIS ophalen bij de poort,hij is vrijgezel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel, nou ja kerel, van harte met deze overwinningquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oh....Zijn ze toch uit elkaar dan ????
Nadia heeft gewoon te weinig tekst meegekrgen, dadelij ff naar achter en dat aan tafel waar iedereen bij is moet het ontplofffen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef akveor het volgende:
Herhaling herhaling.... is er iets anders in de villa dan die 2.... alles is al 10 keer gezegd.
logisch toch.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
D: Waarom heb je dit niet maand eerder gedaan, ik ben helemaal twisted, ik ben nu nog meer verliefd op je.
Of je kijkt gewoon niet meer. Er zijn nog genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef ThomasSlayer het volgende:
De gouden kooi is inderdaad een herhaling van zetten geworden.
Ik krijg ook het idee dat er steeds meer geacteerd wordt.
Alles is al gedaan en gezegd. Stekker eruit.
is niet geheim te houden....via bezoek en alles wat daar binnenkomt en brieven is dat zo bekendquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:49 schreef diedirk het volgende:
En voor de 23435 ste keer gaat Dennis knallen.
Laat die sukkel lekker terug naar Alphen gaan en daar de balonnen kapotmaken.
Begrijp ik nu dta ze het geheim houden?
Dat zou echt een grote farce zijn
Als het goed is is het uit maar als ik naar de streams kijk zie ik iets anders.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:53 schreef avonne het volgende:
Is het alweer aan tussen Dennis en Nadia?
je houdt een Dennix-teller bij.......quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:49 schreef diedirk het volgende:
En voor de 23435 ste keer gaat Dennis knallen.
Laat die sukkel lekker terug naar Alphen gaan en daar de balonnen kapotmaken.
Als het waar is dat BB7 in deze villa opgenomen zal worden dan is het nog maar 8 weken voordat DGK stopt...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef ThomasSlayer het volgende:
De gouden kooi is inderdaad een herhaling van zetten geworden.
Ik krijg ook het idee dat er steeds meer geacteerd wordt.
Alles is al gedaan en gezegd. Stekker eruit.
Ja de Dobzooi hadden we ng niet gehad.Kunnen we weer de hele middag naar harengedoe kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:55 schreef Ziet het volgende:
pfff zitten ze nu nog zo?
ik ben al drie uur geleden komen kijken
en er is nog niets veranderd.
steeds weer dezelfde gesprekken
ben gewoon blij dat DOB komt![]()
Nada heeft zo'n 50 keer gezegd dat het uit is, maar ze blijven nog wel met elkaar sexen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef dgk_fan het volgende:
Ik snap het ook nog niet helemaal. Hebben ze nu tegen elkaar
ook gezegd dat het uit is ? Of gaan ze het opnieuw proberen ?
Ik bedoel..ondertussen...mijn keuken, huiskamer en badkamer blinken weer...quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek van Naad en Dennix begon om 11.50 uur![]()
Ja logisch die heeft ook door dat de show kapot gaat aan die twee nepperds.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:02 schreef riri het volgende:
palma wordt ook al ongeduldig van die twee nepperts
OMFGquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek van Naad en Dennix begon om 11.50 uur![]()
eerlijk gezegd ben ik inmiddels helemaal murw van die zeikverhalen en snap het helemaal niet meer. Inmiddels heb ik ze ook op mute gezetquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef dgk_fan het volgende:
Ik snap het ook nog niet helemaal. Hebben ze nu tegen elkaar
ook gezegd dat het uit is ? Of gaan ze het opnieuw proberen ?
Same here, elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik bedoel..ondertussen...mijn keuken, huiskamer en badkamer blinken weer...
Elke keer als ik ff kom loeren is er nix veranderd. Het hokje moet nu toch wel genoeg materiaal hebben... Zucht...
niet vragen ....... volgens mij weten ze het zelf niet eens, dus wij al helemaal nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef lorence1 het volgende:
ik kom net aanzetten.
is het nu aan of uit
dat idee had ik al. bedankt voor de update. Nog kunnen genieten van ivar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
niet vragen ....... volgens mij weten ze het zelf niet eens, dus wij al helemaal niet
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat idee had ik al. bedankt voor de update. Nog kunnen genieten van ivar?
In de trant van: "Ik vind dat u een fantastische transformatie heeft uigevoerd van diegene die nu als Nadia door het leven gaat" ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef dgk_fan het volgende:
info@vanraathkliniek.nl
Misschien wel leuk als we die man allemaal effe een
leuk emailtje sturen![]()
![]()
om hem te complimenteren voor het fabrieken van 3 navels in 1 buik..... die man is een geniequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef dgk_fan het volgende:
info@vanraathkliniek.nl
Misschien wel leuk als we die man allemaal effe een
leuk emailtje sturen![]()
![]()
hoe heette die knoeierkliniek in Leusden ook alweer?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Hoe vaak zou Naad de naam van Dr. Laban en de Bergmankliniek moeten noemen voordat ze de operatie gratis krijgt?
Ja, ik heb hem gemaild hoeveel dat nou kost ? 3 navels ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef BarryK het volgende:
[..]
In de trant van: "Ik vind dat u een fantastische transformatie heeft uigevoerd van diegene die nu als Nadia door het leven gaat" ?
Aha, daarom is het mislukt, het was de verkeerde operatie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
Bianca: Leipesuctie
info@vanraathkliniek.nlquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoe heette die knoeierkliniek in Leusden ook alweer?
De Vanraathkliniek.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oww de van Raathkliniek daar krijg je 3 navels en bij dokter laban krijg je scheve borstenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, daarom is het mislukt, het was de verkeerde operatie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |