mij hoor je niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Als wij nu allemaal Nadia en Dennis gaan negeren!!!! zouden we ze dan eindelijk niet meer 24 uur per dag op een aparte stream krijgen.
ik zeg een sushi dineetje voor 2 een gitaar en een viool erbij!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
Ik voel de bui al hangen; the new and improved Dennis gaat Nadia opnieuw versieren.![]()
Als ze je bashen ga ik gewoon gezellig met Luc praten ik zal me er neit mee bemoeien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef ericahysterica het volgende:
Nadia:dennis ik wil niet dat je je eenzaam voelt, ik steun je en sta achter je. En je hoeft niet bang te zijn voor de anderen![]()
Vergeet de fakkels in de vorm van een hart niet..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zeg een sushi dineetje voor 2 een gitaar en een viool erbij!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Vergeet de fakkels in de vorm van een hart niet..
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, gooi er nog even een collect call voor
DeNiks of Nadia achteraan, jullie kunnen het .......![]()
Trouwens, what comes goes around, Natasia haar tas met
persoonlijke inhoud gestolen, geweldig. Maakt mijn dag al goed.
Bericht was een beetje ondergesneeuwd, maar bedankt Nomrc2 !!
waar las je dat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
Die kids zijn veel beter af zonder die heks, believe you me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
Negeren die 2, misschien krijgen we dan geluk en verdwijnen ze van de streams.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef avonne het volgende:zijn ze nog steeds bezig?
En wanneer wordt Dennis een keer aangesproken op dit rare gedoe?
Is iedereen in slaap gevallen of zo? Kumbaya!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |