Dat zat ik ook net te denkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik stel een compromis voor: Nadia maakt het uit voor 2 weken. Dan kan nix zich bewijzen doet ie dat niet dan stemt ze hem eruit. Klaar.
Dan is het pauperplaatje echt compleetquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten zo'n ding in de schjmoel van Brian te zien.![]()
Hij vind dat ze zich een beetje als een sletje gedraagt.. Daar dingen doet die ze niet waard is.. Denk bijvoorbeeld aan het half naakt modderworstelen met Amanda..quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB![]()
[..]
Kun je dit misschien nader toelichten, ik snap het niet helemaal.![]()
+1quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten zo'n ding in de schjmoel van Brian te zien.![]()
Vlgs mij wil ze liever haar haren tangen dan naar dit gezeik luisteren, en ik begrijp het ook nog.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:27 schreef petraa het volgende:
Ze baalt als een stekker van hem, maar durft niet door te zetten
En daarom dan nu zeggen :"had ik haar maar nooit ontmoet"?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij vind dat ze zich een beetje als een sletje gedraagt.. Daar dingen doet die ze niet waard is.. Denk bijvoorbeeld aan het half naakt modderworstelen met Amanda..
(althans, dat denk ik... mss dat er nog meer volgt)
Ik wil ook liever dat ze haar haar gaat tangen en girltalk met Amanda gaat houden (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou gaan zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Vlgs mij wil ze liever haar haren tangen dan naar dit gezeik luisteren, en ik begrijp het ook nog.![]()
Wil ik ook!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wil ook liever dat ze haar haar gaat tangen en girltalk met Amanda gaat houden (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou gaan zeggen)
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:31 schreef neehe het volgende:
Die Dennix maakt het alleen maar erger, ze baalt steeds meer van hem, als je hem nu zo hoort gaat hij in de hulk veranderen, want zo is hij eigenlijk echt waar 100%.Hij vertelt nu 10x hetzelfde verhaal, ze gaat hem meer en meer minachten.
Het kwartje valt nog steeds niet bij Dennis, echt eruggghquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:33 schreef pullup het volgende:
Ze gaat eerst even alleen zijn en kijken hoe Dennis zich ontwikkeld![]()
Wat een lul verhaal ( tje )quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij vind dat ze zich een beetje als een sletje gedraagt.. Daar dingen doet die ze niet waard is.. Denk bijvoorbeeld aan het half naakt modderworstelen met Amanda..
(althans, dat denk ik... mss dat er nog meer volgt)
Hij snapt haar helemaal!! Alleen jammer dat hij niet door heeft dat ze het gewoon OER hollands uitmaakt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Het kwartje valt nog steeds niet bij Dennis, echt erugggh![]()
hij gaat inderdaad gewoon weer hetzelfde verhaal herhalenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Het kwartje valt nog steeds niet bij Dennis, echt erugggh![]()
Dat het op de forums over Nadia gaat komt dat ze gewoon 2 vaste streams voor haarzelf heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
Word echt strontziek van Nadia,Nadia ,Nadia.Op de tv beheerst ze de uitzending,op het forum gaat het alleen nog maar over Nadia en ook op Villa vandaag zie je alleen nog maar Nadia.
Dennis en Nadia zijn er ingezet om Brian en Amanda uit de wind te houden.. en dat lukt prima!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef rooie3 het volgende:
Word echt strontziek van Nadia,Nadia ,Nadia.Op de tv beheerst ze de uitzending,op het forum gaat het alleen nog maar over Nadia en ook op Villa vandaag zie je alleen nog maar Nadia.
Dat is zo'n beetje zijn enige talent, herhalen, herhalen, herhalen.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
hij gaat inderdaad gewoon weer hetzelfde verhaal herhalen![]()
how low can you go??quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
Wat sneu, hij zit gewoon te bedelen
Is ook zo.Maar er word veel over haar geschreven en dat maakt haar goud waard voor het programma.Gelukkig weten we wat er van terecht komt,denk aan Natasia.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat het op de forums over Nadia gaat komt dat ze gewoon 2 vaste streams voor haarzelf heeft.
denk dat de regie gedreigt heeft zequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:37 schreef akveor het volgende:
Wahoo het is officieel... Nadia heeft er een punt achtergezet.... en nix lijkt het te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |