quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Dreamboy het volgende:
[COS#2651] Naad wil alleen nog maar sex met Dennix.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:56 schreef petraa het volgende:
D: NU heeft het geen zin meer om dingen te laten zien, want we hebben geen relatie meer.
Kom je er weer mooi van af dennix.
Kun je dit misschien nader toelichten, ik snap het niet helemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
Het schijnt dat Lieke altijd super goede feestjes gaf... Een bekende vind het erg jammer dat ze de kooi in is gegaan:
'ik wil graag dat lieke volgend jaar zomer weer terug is! ondanks der gedrag kan ik je vertellen dat lieke's feestjes altijd van een bepaald "kaliber" zijn! en die wil ik niet missen''
'ken lieke al een aantal jaar, maar als ik zie hoe ze zich gedraagt in de gouden kooi.. had ik der maar nooit ontmoet!'
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
De handrem heeft hem er tot nu toe van weerhouden om eindelijk die afgrond in te rijden, dus ik zou het verwelkomen als dat ding er eindelijk afging.
Het klinkt mij als muziek in mijn oren.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:09 schreef akveor het volgende:
Nadia wil dus stoppen.... nix: Dan hoef ik je nooit weer.
Dat klinkt als emotionele chantage.
Zelfs de streamer kunnen dat zien volgens Dennix.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:11 schreef StephanL het volgende:
Volgens de fans heeft Dennix ook een mannelijke kant
Ik ook niet, dat van die feestjes kan ik me iets bij voorstellen, haar eigen verjaardag had ze ook super geregeld.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB![]()
[..]
Kun je dit misschien nader toelichten, ik snap het niet helemaal.![]()
Ja wel 1000%quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:12 schreef pullup het volgende:
Dennis is er nu 100.000 % zeker van...dat klinkt beter dan 100%![]()
ik ook denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs de streamer kunnen dat zien volgens Dennix.
Dan ben ik waarschijnlijk stekeblind.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |