ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Lucquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, zijn ze nu nog bezig?![]()
Begrijp ik het goed dat ze wel sex met hem wil ?
Ik denk zomaar dat Luc daar helemaal geen belang bij heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Luc![]()
Het is toch een slet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Luc![]()
wippen weet ik niet, maar zoenuh wel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Maar eerder zei ze dat ze dat nooit zal doen omdat Manadia dan niet meer trots op haar is maar dat is ze na een paar borrels natuurlijk vergeten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, zijn ze nu nog bezig?![]()
Begrijp ik het goed dat ze wel sex met hem wil ?
stinkhaar, stinkadem, nagemaakt, nymfo, narcistisch,en een ontieglijk zeikwijf........ ik mag hopen dat onze rapper toch wel iets beters kan krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Luc daar helemaal geen belang bij heeft.
Nu moeten ze haar nog de 'betere stoeipoes' gaan noemen in de uitzending en in de party, want Amanda is heel erg trots op haar titel, maar die verdient hem niet meer, die is in een relaaasie momenteel. Hoe zou Amanda dat vindenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nadia wil nl allusssssssss 4 mannen en 4 streams 24/7
Ik hoop met je mee, en ik hoop ook dat onze rappert haar genadeloos de waarheid zegt.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stinkhaar, stinkadem, nagemaakt, nymfo, narcistisch,en een ontieglijk zeikwijf........ ik mag hopen dat onze rapper toch wel iets beters kan krijgen.
Ah, dank je .quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
[..]
hij is een liedje aan het luisteren en dat heet "loop maar weer weg"..... dat riep hij dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |