Omdat ze wil dat hij gaat huilen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Naad steeds, niet huilen schatje.....?![]()
Dennis moet helemaal kapot zijn omdat zij het uitmaakt.. jammerdebammer.. dat issie niet!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Naad steeds, niet huilen schatje.....?![]()
Waar is al dit nieuws te vinden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
Daar ga ik ook van uit 100%.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Oh, ik geloof echt niet dat Luc met haar wil neuken.
Ik wed dus dat ze vanavond weer met Dennis ligt te krikken
En alweer gaat het op voor Natasia: Karma is a bitchquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Trouwens, what comes goes around, Natasia haar tas met
persoonlijke inhoud gestolen, geweldig. Maakt mijn dag al goed.
Bericht was een beetje ondergesneeuwd, maar bedankt Nomrc2 !!
Ze wil hetzelfde meemaken als Amanda. Geen relatie met Dennis, dan bij Luc in bed belanden, daar vindt Dennis ze en dan moet hij ook boos worden en zoquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Oh, ik geloof echt niet dat Luc met haar wil neuken.
Ik wed dus dat ze vanavond weer met Dennis ligt te krikken
Dat heeft ze sowieso van Dennix, 100% zeker weten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef StephanL het volgende:
Nadia gebruikt trouwens ook heel veel 100%
Komt Dob vandaag dan? Zoja.......mooiiiiii een 5 tintjes zwarter dat soephaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Nou, laat DOB nu maar komen om dat soepkapsel van Nadia te doen.
Die zouden vandaag komen.. daarom heeft Nadia gisteren de tomatensoep niet uit haar haar gewassen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Komt Dob vandaag dan? Zoja.......mooiiiiii een 5 tintjes zwarter dat soephaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |