stond daar iets wat nu weer verwijderd is?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef JEFFreal het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
Ik mag hopen dat ze apart uitkomen en het liefst alle 2 tegelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:28 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Brian mogen videoclip opnemen voor hun cd.Maar komt die cd nou apart uit of staan ze samen op een cd.Anders heeft Brian geluk.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef DrsH het volgende:
Mag ik de eerste zijn die een felicitatie richting DGK fan verstuurd, eindelijk is Dennix vrijgezel en dus weer beschikbaar, spring op je Puchje en verover hem nu stante pede.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allebei op 19 oktober.Maar las eerder hier dat het op een cd staat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze apart uitkomen en het liefst alle 2 tegelijk![]()
je mag hem GRATIS ophalen bij de poort,hij is vrijgezelquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:33 schreef dgk_fan het volgende:
Goedenmorgen lieve Fok!ertjes ! 't is toch maar een 'vrije dag' voor
me geworden(ziekmelding). Ik zie dat Dennis en Nadia weer
bij mekaar zijn ??????
Oh....Zijn ze toch uit elkaar dan ????quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef DrsH het volgende:
Mag ik de eerste zijn die een felicitatie richting DGK fan verstuurd, eindelijk is Dennix vrijgezel en dus weer beschikbaar, spring op je Puchje en verover hem nu stante pede.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dus gerust boodschappen gaan doen.Dennis houd haar nog wel een paar uur vast.Die is veel te bang om bij de groep te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef akveor het volgende:
Herhaling herhaling.... is er iets anders in de villa dan die 2.... alles is al 10 keer gezegd.
Hij is nu vrijgezel maar mag nog steeds met zijn handjes in het bloesje van nadiaatjequote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
[..]
je mag hem GRATIS ophalen bij de poort,hij is vrijgezel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel, nou ja kerel, van harte met deze overwinningquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oh....Zijn ze toch uit elkaar dan ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |