Heb nog hoop op Huub en Jaap vandaag.Ze zouden de boel laten klappen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Dennis en Nadia zijn er ingezet om Brian en Amanda uit de wind te houden.. en dat lukt prima!!![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
N: IK wil dat je laat zien dat je sterk bent, in discussies lopen ze gewoon over je heen.
D: Daar gaat het niet om, daar gaat het niet om. Het gaat om andere dingen.
Nadia neemt vanavond twee borrels en dan is ze zóóó dronken.. dan weet ze echt niet meer wat ze doet hoor!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie denkt er ook, dat Nadia vanavond al bij Luc in bed ligt ????
Told you yesterdayquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:46 schreef ericahysterica het volgende:
Nadia:ik,ik,ik,ik,ik, dat is wat steeds hoor ..........omg wat een eng wijf
ja inderdaad minzaam en triomfantelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, dat minzame lachje in de camera van Nadia .... die was vals.
mama's borst..quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:47 schreef ericahysterica het volgende:
wat zit dennix met zijn hand in haar bloesje![]()
Ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie denkt er ook, dat Nadia vanavond al bij Luc in bed ligt ????
hij is een liedje aan het luisteren en dat heet "loop maar weer weg"..... dat riep hij dan ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:49 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier plaatjes van Huub..en hem iets roepen, maar lees alleen de info en bah bah bah Dennis...... Ik wil ook weten waar Huub nu zo om moest lachen en toen iets riep....
ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Lucquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, zijn ze nu nog bezig?![]()
Begrijp ik het goed dat ze wel sex met hem wil ?
Ik denk zomaar dat Luc daar helemaal geen belang bij heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Luc![]()
Het is toch een slet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik sluit net een weddeschap met drs H af dat ze vanavond ligt te wippen met Luc![]()
wippen weet ik niet, maar zoenuh wel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Maar eerder zei ze dat ze dat nooit zal doen omdat Manadia dan niet meer trots op haar is maar dat is ze na een paar borrels natuurlijk vergeten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, zijn ze nu nog bezig?![]()
Begrijp ik het goed dat ze wel sex met hem wil ?
stinkhaar, stinkadem, nagemaakt, nymfo, narcistisch,en een ontieglijk zeikwijf........ ik mag hopen dat onze rapper toch wel iets beters kan krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Luc daar helemaal geen belang bij heeft.
Nu moeten ze haar nog de 'betere stoeipoes' gaan noemen in de uitzending en in de party, want Amanda is heel erg trots op haar titel, maar die verdient hem niet meer, die is in een relaaasie momenteel. Hoe zou Amanda dat vindenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nadia wil nl allusssssssss 4 mannen en 4 streams 24/7
Ik hoop met je mee, en ik hoop ook dat onze rappert haar genadeloos de waarheid zegt.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stinkhaar, stinkadem, nagemaakt, nymfo, narcistisch,en een ontieglijk zeikwijf........ ik mag hopen dat onze rapper toch wel iets beters kan krijgen.
Ah, dank je .quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
[..]
hij is een liedje aan het luisteren en dat heet "loop maar weer weg"..... dat riep hij dan ook
mij hoor je niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Als wij nu allemaal Nadia en Dennis gaan negeren!!!! zouden we ze dan eindelijk niet meer 24 uur per dag op een aparte stream krijgen.
ik zeg een sushi dineetje voor 2 een gitaar en een viool erbij!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
Ik voel de bui al hangen; the new and improved Dennis gaat Nadia opnieuw versieren.![]()
Als ze je bashen ga ik gewoon gezellig met Luc praten ik zal me er neit mee bemoeien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef ericahysterica het volgende:
Nadia:dennis ik wil niet dat je je eenzaam voelt, ik steun je en sta achter je. En je hoeft niet bang te zijn voor de anderen![]()
Vergeet de fakkels in de vorm van een hart niet..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zeg een sushi dineetje voor 2 een gitaar en een viool erbij!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Vergeet de fakkels in de vorm van een hart niet..
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, gooi er nog even een collect call voor
DeNiks of Nadia achteraan, jullie kunnen het .......![]()
Trouwens, what comes goes around, Natasia haar tas met
persoonlijke inhoud gestolen, geweldig. Maakt mijn dag al goed.
Bericht was een beetje ondergesneeuwd, maar bedankt Nomrc2 !!
waar las je dat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
Die kids zijn veel beter af zonder die heks, believe you me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las ook ergens dat ze haar kinderen kwijt raakt.Heb echt medelijden met die lieve kids.
Negeren die 2, misschien krijgen we dan geluk en verdwijnen ze van de streams.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef avonne het volgende:zijn ze nog steeds bezig?
En wanneer wordt Dennis een keer aangesproken op dit rare gedoe?
Is iedereen in slaap gevallen of zo? Kumbaya!
Omdat ze wil dat hij gaat huilen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Naad steeds, niet huilen schatje.....?![]()
Dennis moet helemaal kapot zijn omdat zij het uitmaakt.. jammerdebammer.. dat issie niet!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Naad steeds, niet huilen schatje.....?![]()
Waar is al dit nieuws te vinden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit 100%.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Oh, ik geloof echt niet dat Luc met haar wil neuken.
Ik wed dus dat ze vanavond weer met Dennis ligt te krikken
En alweer gaat het op voor Natasia: Karma is a bitchquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Trouwens, what comes goes around, Natasia haar tas met
persoonlijke inhoud gestolen, geweldig. Maakt mijn dag al goed.
Bericht was een beetje ondergesneeuwd, maar bedankt Nomrc2 !!
Ze wil hetzelfde meemaken als Amanda. Geen relatie met Dennis, dan bij Luc in bed belanden, daar vindt Dennis ze en dan moet hij ook boos worden en zoquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Oh, ik geloof echt niet dat Luc met haar wil neuken.
Ik wed dus dat ze vanavond weer met Dennis ligt te krikken
Dat heeft ze sowieso van Dennix, 100% zeker weten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef StephanL het volgende:
Nadia gebruikt trouwens ook heel veel 100%
Komt Dob vandaag dan? Zoja.......mooiiiiii een 5 tintjes zwarter dat soephaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Nou, laat DOB nu maar komen om dat soepkapsel van Nadia te doen.
Die zouden vandaag komen.. daarom heeft Nadia gisteren de tomatensoep niet uit haar haar gewassen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Komt Dob vandaag dan? Zoja.......mooiiiiii een 5 tintjes zwarter dat soephaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |