niet vragen ....... volgens mij weten ze het zelf niet eens, dus wij al helemaal nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef lorence1 het volgende:
ik kom net aanzetten.
is het nu aan of uit
dat idee had ik al. bedankt voor de update. Nog kunnen genieten van ivar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
niet vragen ....... volgens mij weten ze het zelf niet eens, dus wij al helemaal niet
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat idee had ik al. bedankt voor de update. Nog kunnen genieten van ivar?
In de trant van: "Ik vind dat u een fantastische transformatie heeft uigevoerd van diegene die nu als Nadia door het leven gaat" ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef dgk_fan het volgende:
info@vanraathkliniek.nl
Misschien wel leuk als we die man allemaal effe een
leuk emailtje sturen![]()
![]()
om hem te complimenteren voor het fabrieken van 3 navels in 1 buik..... die man is een geniequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef dgk_fan het volgende:
info@vanraathkliniek.nl
Misschien wel leuk als we die man allemaal effe een
leuk emailtje sturen![]()
![]()
hoe heette die knoeierkliniek in Leusden ook alweer?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Hoe vaak zou Naad de naam van Dr. Laban en de Bergmankliniek moeten noemen voordat ze de operatie gratis krijgt?
Ja, ik heb hem gemaild hoeveel dat nou kost ? 3 navels ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef BarryK het volgende:
[..]
In de trant van: "Ik vind dat u een fantastische transformatie heeft uigevoerd van diegene die nu als Nadia door het leven gaat" ?
Aha, daarom is het mislukt, het was de verkeerde operatie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
Bianca: Leipesuctie
info@vanraathkliniek.nlquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoe heette die knoeierkliniek in Leusden ook alweer?
De Vanraathkliniek.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oww de van Raathkliniek daar krijg je 3 navels en bij dokter laban krijg je scheve borstenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, daarom is het mislukt, het was de verkeerde operatie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |