quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Denk dat als jij mee gaat dat er niks van rusen komt maar dat ht meer gezellige meide bende wordMaar je mag mee hoor
Vandaag (nu opvang gregeld is) komt ineens alles binnen da ik straks alles achter me laat zo ineens en dat ik dan ineens even geen mama bendat ik dan gewonn Anitra ben en dat maakt me verschrikkelijk verdietig en bang. Ik vond dat ik de easy way out nam door naar en herstellingsoord te gaan, maar merk nu dat dat helmaal niet zo is en alles verzet zich in me om mijn kinderen straks aan anderen over te laten en mijn vriend en huis alleen te laten (djulian is wel thuis als rick niet werkt hoor)
Zo easy is het allemaal niet besef ik nu. wat mag ik straks? Hoe vrijwillig is het eigenlijk? Kan ik visite krijgen zodat ik de kinderen toch kan zien? Ineens allemaal vragen en enge gedachtes.
MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doetHet kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik krijg niet het gevoel dat Nicole en haar ex een vete over Mika's bolletje uitspelen hoor. En ze is boos, tuurlijk. Het is koud twee weken en met nogal moeilijke redenen.
Ze kan het beter hier neergooien en het dan kwijt zijn.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:33 schreef owlet het volgende:
Ik ben het eens met PM (en ik vind het stiekem ook wel een beetje grappig om Anitra "boos posten" te horen veroordelen), iemand mag toch best wel even boos worden? Ik vind het nog heel netjes hoe Nicole en Kevin het doen.
Kevin word helemaal niet afgemaakt hier. En hoe kom je er toch bij dat hier woede is in huis. Mensen kunnen ook scheiden zonder ruzie hoor. Kevin en ik zijn nog steeds goeie vrienden. We hebben helemaal een speciale scheiding in gang gezet die in het teken staat van Mikael. Ik vind dus dat je nu dingen zit te zeggen waar je de ballen niet van weet. En tuurlijk ben ik wel eens boos. Maar niet op Kevin. Jij bent toch ook wel eens boos dat je lichaam niet doet wat jij wilquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Anitra het volgende:
Ik bedoel dat je kevin hier nogal afgemaakt heeft na wat hij gedaan gedaan heeft en dat ik me niet voor kan stellen dat die kleine niks van die woede merkt. That's all.
En owlet ja ik kan pissed worden als mensen kwaad zijn op elkaar en daarbij de kinderen vergeten, ook that's all.
Doe niet zo raar zeg. Je bent hier helemaal geen pispaal. Misschien is het zelfs wel zo dat het niet meteen om jouw situatie gaatquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Anitra het volgende:
Ik bedoel dat je kevin hier nogal afgemaakt heeft na wat hij gedaan gedaan heeft en dat ik me niet voor kan stellen dat die kleine niks van die woede merkt. That's all.
En owlet ja ik kan pissed worden als mensen kwaad zijn op elkaar en daarbij de kinderen vergeten, ook that's all.
Jemig als ik het 2 weken geleden gepost had was erniks aan de hand geweest en nu ben ik de pispaal
Ohja want ik ga naar een herstellingsoord zodat ik onder mijn problemen uit kan komen en laat mijn kinderen alleen, hoe mag ik dan oordelen over iets
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Anitra het volgende:
Jemig als ik het 2 weken geleden gepost had was erniks aan de hand geweest en nu ben ik de pispaal
Ohja want ik ga naar een herstellingsoord zodat ik onder mijn problemen uit kan komen en laat mijn kinderen alleen, hoe mag ik dan oordelen over iets
Amenquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je maakt het wel steeds leuker he!
Niemand hier heeft ook maar iets gezegd mbt jouw beslissing. Jij trekt dat er nu zelf bij. Nog even en dan mogen we helemaal niks meer tegen je zeggen. Ongelofelijk hoe je het voor elkaar krijgt dingen steeds weer naar je toe te trekken. Het gaat echt niet over jou hoor... De OUD dames kennende was dat wel veel explicieter gedaan.Kom op, zoals MeNicole zelf al eens zei 'lees nog eens goed'.
Natuurlijk mag je best zeggen wat je denkt, maar je doet nu net of Nicole en Kevin enorme ruzies over de hoofden van Mikael uitvechten. En dat is toch echt niet zo, als je goed gelezen had.
Het lijkt mij juist beter dat ze hier af en toe d'r hart lucht ipv thuis.
(Behalve dan dat het weer niet wijs is gezien meelees-gedonder, maar dat is weer een ander verhaal.)
Oh, lieve YP, want vind ik het erg dat je dat soort gedachten hebt, ook al realiseer je je dat het over gaat. Ik vond het geweldig om jou zaterdag met je dochter te zien. 'Help! Enge nieuwe mensen, maar ik ben veilig bij mijn mama!' Dat straalde ze uit, dat prachtige meisje van jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:23 schreef YPPY het volgende:
wat Anna aan me heeft.
Wat bedoel je hiermee Ypsel? Doorgaan met wat? Borstvoeding? Of erger??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:23 schreef YPPY het volgende:
Vraag mezelf af waarom ik doorga,
Ik ga vanavond de papieren invullen (had keuzes uit een aantal dus moest eerst kiezen), dan MW bellen die komt het ophalen en dan zo spoedig mogelijk intakegesprek vanaf daar ongeveer 3 weken, maar het kan ook zijn dat als ze de papieren binnen hebben dat dan de 3 weken al ingaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:14 schreef Pruk het volgende:
Anitra, wanneer mag je naar die opvang?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:25 schreef Sugar het volgende:
![]()
Eerste keer inimini-kritiek op mijn werk. Nu net. En de tranen in mijn ogen.
Ik kan dit niet, ik wil ook niet meer. Bah.
Wat ben je toch heerlijk naïef Loisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:09 schreef Lois het volgende:
Wat me wel een beetje een ongemakkelijk gevoel geeft is het feit dat je helemaal niet terugkomt op jouw "aanval" naar MeNicole toe. Ze heeft herhaaldelijk gezegd dat je het mis heeft, ze heeft zichzelf (in mijn ogen overbodig) nogmaals verdedigd en ik zou een "sorry, dan zat ik er zeker naast" van jou toch wel zo netjes vinden.
Het schijnt dat we hier ook een kinderboerderij in de buurt hebben en een kinderwagen heb ik ook al klaar staanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:01 schreef YPPY het volgende:
Anna wordt echt niet uitgeleend Pruk, je mag al blij zijn als je met haar mag wandelen.
[slechte dag]quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Yppy, ik wil eigenlijk wel weten waarom BV 'moet' voor Anna... Sorry alvast voor als ik ergens volkomen overheen gelezen heb.
als er iemand is die nogal last heeft van woede-aanvallen ben jij het toch? aan je posts te merken in ieder geval welquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Anitra het volgende:
is dat voor geestelijk of lichamelijk herstel? ik hoop voor jou beide, want aan geestelijk herstel ben je ook wel toe als je zulke spoken ziet.quote:Jemig als ik het 2 weken geleden gepost had was erniks aan de hand geweest en nu ben ik de pispaal
Het was ook gelijk mn eerste middag alleen, de nodige tranen helemaal toen het aanleggen niet zo vlot wilde lukken als ik gehoopt had en die lieve kleine uk het op een brullen zette.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:39 schreef Moonah het volgende:
En Nijna, eerste middag alleen? Of was je man er nu ook?
Ik kies tegenwoordig voor de negeer-optie.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef Mibos het volgende:
Denk om je hart LadyW...
Ik heb er helemaal niet op gereageerd dat leek me veel beter in mijn geval... Ik was niet zo heel netjes gebleven denk ik!
haha, nee joh, zo moet je het niet lezenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef Mibos het volgende:
Denk om je hart LadyW...
Ik heb er helemaal niet op gereageerd dat leek me veel beter in mijn geval... Ik was niet zo heel netjes gebleven denk ik!
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Als je zorgt dat jullie allebei verzorgd zijn, dan is dat al genoeg voor een dag! De rest komt later wel!
Wel fijn om te lezen dat andere verse mama's hetzelfde hebben ervaren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:45 schreef appelsap het volgende:
Yppy.
Nijna, ik vond het altijd zo makkelijk lijken als de kraam er was maar toen ze weg was viel het me ook wel tegen. Het ritme wat je eerst had kan je niet zomaar terug oppakken. Je kent Mirte nog helemaal niet zo goed, ook al is het je eigen kindje. Maar je zult zien dat dat steeds meer gaat komen. Dan kan je de dagelijkse dingen weer doen zoals je het gewend bent.
Als dat nu niet goed gaat, dan laat het even lekker voor wat het is. Geniet van Mirte en zorg goed voor jezelf. Plan geen dingen die je moet doen van jezelf, maar doe pas wat wanneer je er zelf tijd voor hebt en dus na dat je een moment rust voor jezelf hebt gehad, want dat is ook belangrijk.
Fijn dat je binnenkort even op het spreekuur langs mag komen, dat geeft zeker ook wat rust?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wel fijn om te lezen dat andere verse mama's hetzelfde hebben ervaren.
Het geeft zeker wel wat rust dat ik heb afgesproken op t spreekuur langs te komen. Had het sowieso wel gedaan denk ik, maar dan had ik toch weer zitten twijfelen over wanneer enzo...
Hier doen ze al een lange tijd met maatje 3. Die gaat van 4 tot 9 kilo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:58 schreef DaviniaHR het volgende:
Iets heel anders, de Pampers zijn nu in de aanbieding bij de AH. Als je drie pakken koopt, krijg je 11 euro korting. Hoe lang doet een kind ongeveer met maatjes 3, 4 en 5? dan kan ik lekker gaan inslaan
Echt wel !quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:14 schreef Sugar het volgende:
Om heel erg trots op te zijn, vind ik.
ik denk dat zo veel moeders dit voelen LB. dat dubbele. dat moeten kiezen tussen een leuke baan, je kind, het schipperen ertussen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik doe m'n best Belana. Om er blij om te zijn. Maar even maak ik me vooral veel zorgen. Ik moest nog aan je denken ook. Over die baan. Ik vind het echt moeilijk. Ik wil het wel echt doen en er ook blij mee zijn en we zullen er vast in groeien. En denken dat dat het nu even niet anders is. Dat probeer ik ook. En denken aan de dingen die wel mogelijk gaan zijn en goed voor ons samen, dat ook.
Maar het voelt zo erg omdat het over Jolie gaat.
Het voelt alsof ik haar gewoon nooit dat ene aan ga kunnen bieden.
Ik probeer het maar even te laten rusten en wel snel een keuze te maken over de invulling van de opvang na schooltijd. Dan heb ik een duidelijker beeld van hoe het zal gaan zijn en kan het groeien. Dat hoop ik.
Tex, ik vind dat van jou ook zo rot. Dat weet je wel denk ik. Gedoe ook. Hopelijk komen er gauw mogelijkheden voor je om het anders te laten verlopen. Dit klinkt wel heftig namelijk.
uhh tja... eigenlijk wel, alleen hij lag er eerder in en dan kan ik 'm niet naar de woonkamer verbannen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Is het dan niet handig dat hij even geen tv kijkt als jij nog moet gaan slapen?![]()
Ik bedoel, tot jij weer een slaapritme te pakken hebt?
heb geen benedenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef Belana het volgende:
ik zou hem ook lekker naar beneden gebonjourd hebben
tipje, beter de zachte van Otalgan nemen.. die zitten prettiger als je er op ligtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb geen beneden
Zorg vanavond gewoon dat ik eerder lig en ik ga zo herriestoppers halen
Heb gister wel je ontspanningsoefening gedaan Belaan!
heej ok, hielp dat een beetje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb geen beneden
Zorg vanavond gewoon dat ik eerder lig en ik ga zo herriestoppers halen
Heb gister wel je ontspanningsoefening gedaan Belaan!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar altijd overheerste het gevoel van wij redden het samen.
Dan idd wel zorgen dat je er eerder in ligt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh tja... eigenlijk wel, alleen hij lag er eerder in en dan kan ik 'm niet naar de woonkamer verbannen..
Oh zoiets is het dus Jellyrose. Echt vol goede moed en blijheid ook dat contract tekenen en onderweg maar onderweg naar huis liepen de tranen over m'n wangen. Succes jij ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren weer aan het werk (fulltime, 40+ uur per week) en dat ging prima, maar toen ik thuiskwam heb ik met Ethan in m'n armen eventjes heel stilletjes zitten huilen..![]()
Allebei eigenlijk.. ik vind (vond!?) veel/hard werken echt prima, moet nog maar even afwachten hoe mijn moedergevoelens zich ontwikkelen tov van mijn carrierewensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:55 schreef PM-girl het volgende:
Jellyrose, pfoeh, dat kan ik me voorstellen, 40+ uren. Moet het zo, of vind je het fijn?
Ik had een griep te pakken dus lag in bedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:50 schreef _Bar_ het volgende:
Anitra hoe is het ondertussen met jou? ineens horen en zien we je niet meer?
Weet je al wat meer ondertussen over je opname?
Tja wat zijn dubbele gevoelens. Ik ben blij dat we straks gescheiden zijn maar vind het jammer dat Mikael zijn papa minder zal gaan zien. Wat we ook regelen voor hem hij gaat 1 van ons 2 toch minder zien en dat vind ik heel erg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef _Bar_ het volgende:dubbele gevoelens zeker menicole? of valt er bij jou/jullie nu ook een soort van rust over jullie heen?
Gewoon eenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Tja wat zijn dubbele gevoelens. Ik ben blij dat we straks gescheiden zijn maar vind het jammer dat Mikael zijn papa minder zal gaan zien. Wat we ook regelen voor hem hij gaat 1 van ons 2 toch minder zien en dat vind ik heel erg.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:13 schreef Belana het volgende:
wat een toestand MeNicole. kan dat niet gewoon via de gemeente?
Ik werk bij zo'n instantie en de mensen die daar de telefoon opnemen hebben dit soort dingen ook niet bedacht. Die doen alleen maar hun werk en kunnen ook niks doen aan de wirwar van regels en onhandigheden. Dat lijken mensen soms wel eens te vergetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:24 schreef ik80 het volgende:
MeNicole, ik heb ook geen goede ervaring met bellen van instanties, je kan mij ook dan beter maar niet aan de lijn krijgen hahaha
dat is wel zo m@x, maar het is helaas ook regelmatig zo dat de mensen die de telefoon opnemen niet duidelijk genoeg zijn, of halve info geven, of je van het kastje naar de muur sturen en dat zou wel anders kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik werk bij zo'n instantie en de mensen die daar de telefoon opnemen hebben dit soort dingen ook niet bedacht. Die doen alleen maar hun werk en kunnen ook niks doen aan de wirwar van regels en onhandigheden. Dat lijken mensen soms wel eens te vergeten![]()
Dat is ook wel zo Belana. Maar dat geeft je nog niet het recht om tegen zo iemand tekeer te gaan en met allerlei nare dingen te gaan dreigen. En geloof me, dat gebeurt regelmatig. Tip: een klachtbrief zet veel meer zoden aan de dijk dan te keer gaan tegen een medewerker die er niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:50 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is wel zo m@x, maar het is helaas ook regelmatig zo dat de mensen die de telefoon opnemen niet duidelijk genoeg zijn, of halve info geven, of je van het kastje naar de muur sturen en dat zou wel anders kunnen denk ik.
Ga maandag gewoon ff langs. ZIt hier 10 minuten vandaan. Vind ik iets makkelijker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Igraine het volgende:
Me Nicole, je kan op de inet aanvraag voor het cwi gewoon een (fictieve) datum kiezen. Het is puur een formaliteit, aan de hand van de melding krijg je toch nog gewoon een gesprek. Daarin kan je je situatie uitleggen.
Ik heb voor cliënten van mij al meerdere malen een aanvullende uitkering aangevraagd, ook op die manier.
Ehm nee, niet echt. Of ik moet iets verkeerd begrijpen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
UWV keert ook aan mijn werkgever uit...of help ik je nu heel subtiel uit je dromen..???
Ik denk idd dat ik daar niet veel angst voor hoef te hebben. Mijn werkgever is niet zo snel dus ik gok dat die mijn centjes gewoon braaf door zouden betalen en mij niet met die problemen laten zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:58 schreef Anitra het volgende:
soms is het zo dat de werkgever niks geeft als het van het uwv niks krijgt BE. Maar meestal gaat het perfect als het via de werkgever gaat dus denk niet dat je angst hoef te hebben
Nope de wachttijd gaat in na intake en die heb ik nog niet gehad, dat kan ook even duren omdat er van alles na gekken moetb worden aan de hand van de inschrijvingsformulier.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ik daar niet veel angst voor hoef te hebben. Mijn werkgever is niet zo snel dus ik gok dat die mijn centjes gewoon braaf door zouden betalen en mij niet met die problemen laten zitten.
Heb je al enig idee wanneer je terecht kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |