ik denk dat zo veel moeders dit voelen LB. dat dubbele. dat moeten kiezen tussen een leuke baan, je kind, het schipperen ertussen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik doe m'n best Belana. Om er blij om te zijn. Maar even maak ik me vooral veel zorgen. Ik moest nog aan je denken ook. Over die baan. Ik vind het echt moeilijk. Ik wil het wel echt doen en er ook blij mee zijn en we zullen er vast in groeien. En denken dat dat het nu even niet anders is. Dat probeer ik ook. En denken aan de dingen die wel mogelijk gaan zijn en goed voor ons samen, dat ook.
Maar het voelt zo erg omdat het over Jolie gaat.
Het voelt alsof ik haar gewoon nooit dat ene aan ga kunnen bieden.
Ik probeer het maar even te laten rusten en wel snel een keuze te maken over de invulling van de opvang na schooltijd. Dan heb ik een duidelijker beeld van hoe het zal gaan zijn en kan het groeien. Dat hoop ik.
Tex, ik vind dat van jou ook zo rot. Dat weet je wel denk ik. Gedoe ook. Hopelijk komen er gauw mogelijkheden voor je om het anders te laten verlopen. Dit klinkt wel heftig namelijk.
uhh tja... eigenlijk wel, alleen hij lag er eerder in en dan kan ik 'm niet naar de woonkamer verbannen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Is het dan niet handig dat hij even geen tv kijkt als jij nog moet gaan slapen?![]()
Ik bedoel, tot jij weer een slaapritme te pakken hebt?
heb geen benedenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef Belana het volgende:
ik zou hem ook lekker naar beneden gebonjourd hebben
tipje, beter de zachte van Otalgan nemen.. die zitten prettiger als je er op ligtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb geen beneden
Zorg vanavond gewoon dat ik eerder lig en ik ga zo herriestoppers halen
Heb gister wel je ontspanningsoefening gedaan Belaan!
heej ok, hielp dat een beetje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb geen beneden
Zorg vanavond gewoon dat ik eerder lig en ik ga zo herriestoppers halen
Heb gister wel je ontspanningsoefening gedaan Belaan!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar altijd overheerste het gevoel van wij redden het samen.
Dan idd wel zorgen dat je er eerder in ligt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh tja... eigenlijk wel, alleen hij lag er eerder in en dan kan ik 'm niet naar de woonkamer verbannen..
Oh zoiets is het dus Jellyrose. Echt vol goede moed en blijheid ook dat contract tekenen en onderweg maar onderweg naar huis liepen de tranen over m'n wangen. Succes jij ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren weer aan het werk (fulltime, 40+ uur per week) en dat ging prima, maar toen ik thuiskwam heb ik met Ethan in m'n armen eventjes heel stilletjes zitten huilen..![]()
Allebei eigenlijk.. ik vind (vond!?) veel/hard werken echt prima, moet nog maar even afwachten hoe mijn moedergevoelens zich ontwikkelen tov van mijn carrierewensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:55 schreef PM-girl het volgende:
Jellyrose, pfoeh, dat kan ik me voorstellen, 40+ uren. Moet het zo, of vind je het fijn?
Ik had een griep te pakken dus lag in bedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:50 schreef _Bar_ het volgende:
Anitra hoe is het ondertussen met jou? ineens horen en zien we je niet meer?
Weet je al wat meer ondertussen over je opname?
Tja wat zijn dubbele gevoelens. Ik ben blij dat we straks gescheiden zijn maar vind het jammer dat Mikael zijn papa minder zal gaan zien. Wat we ook regelen voor hem hij gaat 1 van ons 2 toch minder zien en dat vind ik heel erg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef _Bar_ het volgende:dubbele gevoelens zeker menicole? of valt er bij jou/jullie nu ook een soort van rust over jullie heen?
Gewoon eenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Tja wat zijn dubbele gevoelens. Ik ben blij dat we straks gescheiden zijn maar vind het jammer dat Mikael zijn papa minder zal gaan zien. Wat we ook regelen voor hem hij gaat 1 van ons 2 toch minder zien en dat vind ik heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |