quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:20 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest omdat ik al 2 weken verschrikkelijk vloei, heb zelf zaterdagavond bij de HAP gezeten omdat ik het echt eng vond..die dienstdoende arts wist me niet echt gerust te stellen aangezien hij hij allerlei enge vragen aan me stelden waardoor ik het idee kreeg dat hij aan leukemie dacht
Toen ik hem ernaar vroeg zei hij dat dat idd een van de mogelijkheden was, en dat hij gewoon alles wilde uitsluiten (moet je net mij hebben, hypochondrisch als ik ben) maar gelukkig ben ik vanochtend gewoon bij mijn eigen huisarts geweest en zij dacht dat ik gewoon hormonaal helemaal ontregeld ben...wel raar 8 maanden na je bevalling lijkt me maar goed.
Ik moet nu gedurende 5 dagen 4 keer per dag een anticonceptiepil slikken om het te stoppen en dan maakt ze volgende week nog een uitstrijkje...op mijn eigen verzoek. Ik ben iig wel een beetje gerustgesteld nu
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef Lishe het volgende:
Voor de 100ste keer begin ik aan een postje hier. Luuke is naar het kdv, Lena ligt heerlijk te tuttelen in de wipstoel...
Met de kinderen gaat het heel erg goed, het zorgen voor 2 valt me minder zwaar dan ik dacht. voor luuke is het soms moeilijk om te delen, maar ze is dolverliefd op haar zus, 'mijn schatje, lief moppie'.
met mij gaat het een stuk minder. Alles, echt alles is anders gelopen dan ik dacht. De wolk waar ik naar uitkeek al voor ik zwanger raakte, crashte midden in de eerste week. Mijn kind was ziek. Doodziek. Het ziekenhuis, vervroegd uit het kraambed, bezoek wat afgezegd moest worden, niets ging zoals ik hoopte. maar vooral die vreselijke angst, we waren zo bang haar kwijt te raken terwijl ze nog maar net bij ons was. Ze deed niks meer, niet huilen, niet wakker worden, niet drinken. Alleen koorts die steeds harder opliep. Het moment op de spoedeisende hulp, toen ik haar moest temperaturen, beschrijft alles. Lena lag op een enorm bed, Lief en ik stonden erbij en de temperatuur liep op terwijl wij alleen maar stop riepen. Artsen erbij, vreselijke onderzoeken en wij buiten in paniek.
Ik heb er zoveel moeite mee erop te vertrouwen dat ze echt beter is. dat dit eenmalig was, dat het een stoere dappere heldin is. Vandaar ook mijn weinige posts hier, ik kan nergens anders mee bezig zijn als met ons eigen kleine leed. En al ons bezoek bestoken met mijn verhaal, iets anders past nog niet in mijn hoofd. Ik heb wel het idee dat het steeds een beetje beter gaat, en ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef ik80 het volgende:
Lische goed van je dat je erkent dat je een klap hebt!
Ik heb er nu ook een, nog van dingen die voor de vakantie zijn gebeurt. Alles is even teveel. Maar gelukkig gaan er ook een heleboel dingen goed!
Heb mijn bloed laten onderzoeken bij de ha, daar zijn best wel wat dingen uit gekomen:
- allergisch voor boom- kruid- graspollen
- te hoge cholestrol
- leverwaarden zijn niet goed, maar het is geen hepatites a/b en c.
Nu moeten we gaan uitzoeken waar die verstoorde leverwaarden vandaan komen. Ik moet een afspraak maken bij de gatro entoloog, maar durf nog even niet.
Daarnaast heb ik mogelijk klachten die passen bij pds (prikkelbaa darm syndroom) maar dat gaan we bij die gastro man ook maar verder laten bekijken.
pfff oh en tandarts moet ik ook nog bellen, daar heb ik al helemaaaal geen zin in.
Maar, ik heb nu een heel leuk klasje, dat is al heel anders dan vorig schooljaar!
, dat is belangrijk denk ik! Praat erover, huil erover en probeer te genieten! Sterkte Lishe!quote:ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
Het voelde voor hem ws alsof je jouw kind van hem weghaalde, en het dus ineens niet meer ook zijn kind was.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik heb me nog ontzettend ingehouden hoor...ik vraag hem nooit wat mbt Dean, en die * ene* keer dát ik hem vraag op te letten dondert mijn (ons) kind van het bed. En ik heb hem heel rustig gevraagd hoe het kon gebeuren..maar ja, ik was geschrokken ja .![]()
Dat is toch niet de issue, muts.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Net of hij met opzet jullie kind van het bed liet donderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |