Mijn menstruatie was idd al weer een half jaar helemaal normaal. Dus daarom vond ik het ook vreemd idd..ik houd het ook goed in de gaten en ik wil sowieso een uitstrijkje..lief dat je je verhaal voor mij opschrijft
![]()
En nu: GRRRRRRRR, ik moet even stoom afblazen hoor.
Vanochtend legde ik Dean bij ons in bed, en vroeg mijn (nog halfslapende) vriend om op te letten dat hij niet uit bed zou vallen, zodat ik de fles kon gaan maken.
Ik sta dus in de keuken en wat hoor ik? "BONK!" gevolgd door hard gehuil....ik schrok me een ongeluk en rende naar de slaapkamer, Dean, die inmiddels weer op bed lag gris ik daar vanaf en ik geef mijn vriend een mep tegen zijn knie als hij dat probeert te verhinderen...niemand moet op zo'n moment in mijn weg staan hoor
Het was ook echt puur instinct wat ik op dat moment door me heen voelde razen.
Ik ging met Dean in de woonkamer zitten op de bank en na een tijd komt hij tot bedaren, er was gelukkig niets ergs aan de hand. Ik haalde een paar keer diep adem om mijn woede weg te laten vloeien en vroeg mijn vriend, zo rustig mogelijk, hoe dit nu kon gebeuren aangezien ik hem had gevraagd op te letten...
Zijn antwoord was dat Dean hem te snel af was geweest (de heks in mij denkt dan dat hij eigenlijk nog half lag te soezen en niet oplette) maar goed, het is mij ook wel eens gebeurd...
Wat ik belachelijk vond was dat hij als een soort beledigd persoontje zijn kleren en schoenen ging aantrekken en doodleuk de deur uit wilde lopen..toen ik hem vroeg waarom HIJ zich nu zo beledigd gedroeg was zijn reply dat hij baalde van mijn initiele reactie, dus dat ik "als een dolle stier"(zijn bewoording) de slaapkamer inkwam en Dean uit zijn handen griste.
Ik legde hem uit dat dat nu niet echt iets was waar ik op dat moment bij stilstond aangezien ZIJN gevoelens niet echt voortdurend prioriteit hebben
![]()
Anyway, meneer is de deur uit gegaan en ik ben zó boos. Kom op..ligt dit nu aan mij?
En ik krijg zelfs mijn vraagtekens nij de hele relatie als hij blijkbaar zó weinig van mij begrijpt, en ook niet in staat is om voor de verandering MIJ eens gerust te stellen ipv zich als een huilie te gedragen omdat zijn tere zieltje is beledigd.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe anderen hiermee zouden omgaan eigenlijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.