quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Denk dat als jij mee gaat dat er niks van rusen komt maar dat ht meer gezellige meide bende wordMaar je mag mee hoor
Vandaag (nu opvang gregeld is) komt ineens alles binnen da ik straks alles achter me laat zo ineens en dat ik dan ineens even geen mama bendat ik dan gewonn Anitra ben en dat maakt me verschrikkelijk verdietig en bang. Ik vond dat ik de easy way out nam door naar en herstellingsoord te gaan, maar merk nu dat dat helmaal niet zo is en alles verzet zich in me om mijn kinderen straks aan anderen over te laten en mijn vriend en huis alleen te laten (djulian is wel thuis als rick niet werkt hoor)
Zo easy is het allemaal niet besef ik nu. wat mag ik straks? Hoe vrijwillig is het eigenlijk? Kan ik visite krijgen zodat ik de kinderen toch kan zien? Ineens allemaal vragen en enge gedachtes.
MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doetHet kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik krijg niet het gevoel dat Nicole en haar ex een vete over Mika's bolletje uitspelen hoor. En ze is boos, tuurlijk. Het is koud twee weken en met nogal moeilijke redenen.
Ze kan het beter hier neergooien en het dan kwijt zijn.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:33 schreef owlet het volgende:
Ik ben het eens met PM (en ik vind het stiekem ook wel een beetje grappig om Anitra "boos posten" te horen veroordelen), iemand mag toch best wel even boos worden? Ik vind het nog heel netjes hoe Nicole en Kevin het doen.
Kevin word helemaal niet afgemaakt hier. En hoe kom je er toch bij dat hier woede is in huis. Mensen kunnen ook scheiden zonder ruzie hoor. Kevin en ik zijn nog steeds goeie vrienden. We hebben helemaal een speciale scheiding in gang gezet die in het teken staat van Mikael. Ik vind dus dat je nu dingen zit te zeggen waar je de ballen niet van weet. En tuurlijk ben ik wel eens boos. Maar niet op Kevin. Jij bent toch ook wel eens boos dat je lichaam niet doet wat jij wilquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Anitra het volgende:
Ik bedoel dat je kevin hier nogal afgemaakt heeft na wat hij gedaan gedaan heeft en dat ik me niet voor kan stellen dat die kleine niks van die woede merkt. That's all.
En owlet ja ik kan pissed worden als mensen kwaad zijn op elkaar en daarbij de kinderen vergeten, ook that's all.
Doe niet zo raar zeg. Je bent hier helemaal geen pispaal. Misschien is het zelfs wel zo dat het niet meteen om jouw situatie gaatquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Anitra het volgende:
Ik bedoel dat je kevin hier nogal afgemaakt heeft na wat hij gedaan gedaan heeft en dat ik me niet voor kan stellen dat die kleine niks van die woede merkt. That's all.
En owlet ja ik kan pissed worden als mensen kwaad zijn op elkaar en daarbij de kinderen vergeten, ook that's all.
Jemig als ik het 2 weken geleden gepost had was erniks aan de hand geweest en nu ben ik de pispaal
Ohja want ik ga naar een herstellingsoord zodat ik onder mijn problemen uit kan komen en laat mijn kinderen alleen, hoe mag ik dan oordelen over iets
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Anitra het volgende:
Jemig als ik het 2 weken geleden gepost had was erniks aan de hand geweest en nu ben ik de pispaal
Ohja want ik ga naar een herstellingsoord zodat ik onder mijn problemen uit kan komen en laat mijn kinderen alleen, hoe mag ik dan oordelen over iets
Amenquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je maakt het wel steeds leuker he!
Niemand hier heeft ook maar iets gezegd mbt jouw beslissing. Jij trekt dat er nu zelf bij. Nog even en dan mogen we helemaal niks meer tegen je zeggen. Ongelofelijk hoe je het voor elkaar krijgt dingen steeds weer naar je toe te trekken. Het gaat echt niet over jou hoor... De OUD dames kennende was dat wel veel explicieter gedaan.Kom op, zoals MeNicole zelf al eens zei 'lees nog eens goed'.
Natuurlijk mag je best zeggen wat je denkt, maar je doet nu net of Nicole en Kevin enorme ruzies over de hoofden van Mikael uitvechten. En dat is toch echt niet zo, als je goed gelezen had.
Het lijkt mij juist beter dat ze hier af en toe d'r hart lucht ipv thuis.
(Behalve dan dat het weer niet wijs is gezien meelees-gedonder, maar dat is weer een ander verhaal.)
Oh, lieve YP, want vind ik het erg dat je dat soort gedachten hebt, ook al realiseer je je dat het over gaat. Ik vond het geweldig om jou zaterdag met je dochter te zien. 'Help! Enge nieuwe mensen, maar ik ben veilig bij mijn mama!' Dat straalde ze uit, dat prachtige meisje van jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:23 schreef YPPY het volgende:
wat Anna aan me heeft.
Wat bedoel je hiermee Ypsel? Doorgaan met wat? Borstvoeding? Of erger??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:23 schreef YPPY het volgende:
Vraag mezelf af waarom ik doorga,
Ik ga vanavond de papieren invullen (had keuzes uit een aantal dus moest eerst kiezen), dan MW bellen die komt het ophalen en dan zo spoedig mogelijk intakegesprek vanaf daar ongeveer 3 weken, maar het kan ook zijn dat als ze de papieren binnen hebben dat dan de 3 weken al ingaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:14 schreef Pruk het volgende:
Anitra, wanneer mag je naar die opvang?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:25 schreef Sugar het volgende:
![]()
Eerste keer inimini-kritiek op mijn werk. Nu net. En de tranen in mijn ogen.
Ik kan dit niet, ik wil ook niet meer. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |