abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:59:24 #151
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54177913
Jolie is een heel dapper meiske zo te horen, Luchtbel <3

Max

MeNicole... Het komt vast helemaal goed maar het is wel erg rot... (En het is al bijna volgend jaar ook!) Heel veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:13:21 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_54178278
wat een toestand MeNicole. kan dat niet gewoon via de gemeente?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:23:21 #153
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54178510
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:13 schreef Belana het volgende:
wat een toestand MeNicole. kan dat niet gewoon via de gemeente?

Aanvragen lopen via het CWI en dan neemt de gemeente het pas over.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54178650
Wat een gedoe MeNicole, die logge, onbegrijpbare instanties ook altijd

Luchtbel, wat ontzettend bijzonder dat je meid de goede dingen weet te zeggen! Geniet maar lekker van haar!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:37:37 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54178810
Menicole wat een gedoe hopelijk snel opgelost
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54179178
MeNicole hier ook zo'n staaltje hoor van het cwi/uwv. Moet al vanaf mei een uitkering aanvullend krijgen en overbruggend voor de tijd dat ik niet gewerkt heb. Heb geluk dat manlief een goede baan heeft anders was ik allang failliet geweest.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:24:46 #157
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54179758
Mibos, ik moet nog steeds wennen aan je nieuwe plaatje...

Ik was afgelopen dinsdag bij de oogarts, maar die afspraak bijkt pas 23-11 te zijn. We hadden ons een maand vergist hahaha

hebben er hier meer mensen last van een scheel oog? En wat heb je ervoor/doe je eraan?

MeNicole, ik heb ook geen goede ervaring met bellen van instanties, je kan mij ook dan beter maar niet aan de lijn krijgen hahaha
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:31:21 #158
3142 m@x
pi_54179912
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:24 schreef ik80 het volgende:
MeNicole, ik heb ook geen goede ervaring met bellen van instanties, je kan mij ook dan beter maar niet aan de lijn krijgen hahaha
Ik werk bij zo'n instantie en de mensen die daar de telefoon opnemen hebben dit soort dingen ook niet bedacht. Die doen alleen maar hun werk en kunnen ook niks doen aan de wirwar van regels en onhandigheden. Dat lijken mensen soms wel eens te vergeten
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:50:06 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_54180318
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:31 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik werk bij zo'n instantie en de mensen die daar de telefoon opnemen hebben dit soort dingen ook niet bedacht. Die doen alleen maar hun werk en kunnen ook niks doen aan de wirwar van regels en onhandigheden. Dat lijken mensen soms wel eens te vergeten
dat is wel zo m@x, maar het is helaas ook regelmatig zo dat de mensen die de telefoon opnemen niet duidelijk genoeg zijn, of halve info geven, of je van het kastje naar de muur sturen en dat zou wel anders kunnen denk ik.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:51:37 #160
141023 ik80
pi_54180351
Ik heb ook meegmaakt dat het in 1 keer helemaal goed ging. Alle lof voor de mensen die daar werken.
Maar het is gewoon vervelend dat als je echt een groot probleem hebt, en er ineens meer dan 1000 euro wordt afgeboekt niemand je kan helpen. Daar werd ik toen een beetje link van.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:57:25 #161
3142 m@x
pi_54180482
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:50 schreef Belana het volgende:

[..]

dat is wel zo m@x, maar het is helaas ook regelmatig zo dat de mensen die de telefoon opnemen niet duidelijk genoeg zijn, of halve info geven, of je van het kastje naar de muur sturen en dat zou wel anders kunnen denk ik.
Dat is ook wel zo Belana. Maar dat geeft je nog niet het recht om tegen zo iemand tekeer te gaan en met allerlei nare dingen te gaan dreigen. En geloof me, dat gebeurt regelmatig. Tip: een klachtbrief zet veel meer zoden aan de dijk dan te keer gaan tegen een medewerker die er niks aan kan doen.

Ik80, ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment niet weet waar je het zoeken moet, maar de persoon die jij aan de telefoon is toch niet persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat dat geld bij jullie is afgeboekt of dat er op dat moment niemand is die je kan helpen. Ik vind dat gewoon een vreemde manier van reageren.
pi_54180503
Vind het gewoon vreemd dat ik me dan via internet in moet schrijven terwijl dat dus niet eens kan als je gewoon werk hebt En ik vind dat zo'n iemand die daar werkt moet weten dat dat via internet dus niet kan . Maar maandag ga ik er ff langs en dan zie ik wel.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:08:16 #163
141023 ik80
pi_54180700
m@x, ik zal nooit tegen iemand vloeken en tieren, nooit niet, zo ben ik niet. Maar het probleem werd steeds erger en erger. Eigenlijk overzag niemand meer (behalve ik dus) wat er nou eigenlijk aan de hand was.
De mensen achter de telefoon hadden niet genoeg expertice om mij op dat moment te helpen.
Ik ben toen met vriendlief maar naar het hoofdkantoor gegaan, daar hebben we alles opgelost en afgehandeld.
(dit probleem had te maken met een groot energie bedrijf, het probleem met de kabelm was keurig in 1 telefoontje opgelost).
pi_54180799
Ik moet zeggen dat ik eerder nooit echt problemen heb gehad met uwv/cwi. Maar dist is de eerste keer dat ik via internet moet inschrijven en ik ook nog werk heb. Ik ga ook geen heibel maken hoor. Die mensen weten vaak niet eens waar ze het over hebben dus helpt allemaal niks.
Liefde
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:20:08 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_54180912
m@x, dat ben ik helemaal met je eens natuurlijk, met vloeken en schelden bereik je niks.
stormy waters...
sailin'
pi_54181090
Tja, en tot nu toe heb ik niets dan lof over het UWV. OK, de vorige persoon die ik aan de telefoon had, had duidelijk niet in de gaten waar het over ging, maar mijn "eigen" contactpersoon is gewoon een geschikte kerel. Netjes en beleefd (hij belde te vroeg en bood zelfs zijn excuses daarvoor aan!) en heeft keurig mijn vragen beantwoord.
pi_54181254
Max met vloeken en tieren bereik je nooit iets maar bij het uwv maken ze er hier wel een potje van hoor moet ik eerlijk zeggen. Mijn zaak (?) ligt al vanaf juli bij de juridische afdeling omdat ik een uitzondering ben. Nou ik zal toch niet de enige zijn die vanuit een zwangerschapsverlof doorgaat naar het verlengde verlof en vervolgens in de ww uitkomt? Nu inmiddels nog geen ww uitkering maar wel al werk dus die vul ik netjes op mijn urenbriefjes (die ik dan weer wel krijg) in. Maar centjes ho maar want regio rotterdam heeft een achterstand. En ja ik moet eerlijk bekennen dat ik ooit een keertje een klacht heb ingediend tegen een UWV arts. Zo'n hork had ik nog nooit meegemaakt en heb ook aangegeven dat ik die niet meer wilde en heb hem ook niet meer gezien. Overigens ben ik over de rest prima te spreken hoor alleen dit gaat niet soepel zullen we maar zeggen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:51:48 #168
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54181484
Mibos, wat fijn dat je gewerkt hebt met plezier en dat je je verstand nog niet verloren was
Geniet ervan!

Vicky, ik hoop dat de hapto aanslaat voor je!

Sugar, wat een heerlijk gezicht zo, jouw lieve nachwuchs (ik vind het altijd zo'n mooi woord, hoewel ik niet zo van duits houd)

Luchtbel, ik vind het goed dat je het aan Jolie uitgelegd hebt, knap van je!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:52:29 #169
94046 PM-girl
pi_54181504
Mibos, wat fijn dat je gewerkt hebt met plezier en dat je je verstand nog niet verloren was
Geniet ervan!

Vicky, ik hoop dat de hapto aanslaat voor je!

Sugar, wat een heerlijk gezicht zo, jouw lieve nachwuchs (ik vind het altijd zo'n mooi woord, hoewel ik niet zo van duits houd)

Luchtbel, ik vind het goed dat je het aan Jolie uitgelegd hebt, knap van je!

Nicole, succes met regelen!

Max, fijn dat Kai het zo goed doet, ik denk dat dat niet in de minste plaats aan jullie ligt, hoe je ermee omgegaan bent!
*
pi_54181625
Toen ik bij het uwv liep, moest ik 'mijn dossier' meenemen, zodat hij wat kopietjes kon maken. Ik heb alles wat met mijn ontslag te maken had meegenomen en hij is een half uur bezig geweest. Daarna kreeg ik nog drie keer een brief thuis dat ze iets misten (wat hij dus niet gekopieerd heeft) en dat ze dat alsnog wilden hebben. Dat ze dat niet tegelijk kunnen vragen. Het geld voor de zwangerschapsuitkering kreeg ik toen Anna al lang was geboren. "mevrouw wij weten niet dat u zwanger bent" "ik ben ook al bevallen, heb een kaartje gestuurd en daar een bevestiging van gekregen" "nee mevrouw, wij weten niks" "jawel, ik heb een brief gekregen waarin jullie bevestigen het kaartje te hebben gehad". Leuk zoiets.

Wat heerlijk dat Kai zo goed op de verhuizing reageert.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54189315
Kom er nu pas achter dat dit deel er is.
Ff een dikkel knuffel voor alle mama's.
ik zal maar niet over uwv beginnen.Als je geen inet hebt, ben je de lul
pi_54204234
Deze mama is vanmorgen naar het dorp geweest samen met de kleine meid en terug lukte zelfs ook nog . We hadden papa met auto (+maxicosi) achter de hand, maar we hadden hem niet nodig!
Fake it till you make it...
pi_54205166
Over die instanties, ik heb me de afgelopen maanden groen en geel geergerd aan de belastingdienst.
Ik kreeg ergens een x aantal maanden terug een brief met het verzoek om het jaaroverzicht van de gemaakte kinderopvangkosten toe te sturen. Alles gelijk in orde gemaakt en verstuurd. Gaat een tijdje overheen en krijg wederom het verzoek om die info te verstrekken. Staat er een telefoonnummer in die brief die je kan bellen met vragen. Dus ik bel er heen en vraag hoe het kan dat ik nog een keer dat verzoek krijg. Meneer kon het me niet vertellen, kon me niet vertellen of mijn vorige wel was aangekomen en zei alleen maar doet u het nog maar een keer opsturen voor u straks alles terug moet betalen. Dus weer een kopie van alles gemaakt en verstuurd. Krijg ik een week of 2 geleden een 3e verzoek. Nou toen kon je me wel in een kapotje schieten. Weer gebeld met het nummer in die brief, weer konden ze me niks wijzer maken en pissed als ik was heb ik om het adres gevraagd waar ik een klachtenbrief naar toe kon sturen. Ik heb nu een klachtenbrief gestuurd en waarschijnlijk zit degene die hem leest nog steeds ergens op de kast want ik ben alles behalve lief geweest in die brief. Heb nog een keer de informatie toegestuurd naar ze en in de klachtenbrief gevraagd of ze niet beter van slogan kunnen wisselen. "leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker". Sure!

Ben even in een klaagbui vandaag. Mijn man gaat zo zijn derde nachtdienst tegemoet wat inhoudt dat hij overdag slaapt tot ergens rond de klok van 21.00 uur. Ik baal er even van want ik zit al 2 dagen met een peuter die bananen in der oren heeft en ik wel achter het behang kan plakken van frustratie. Ben dringend toe aan mijn midweek weg, nog 2 nachtjes slapen. En ik dacht vanmiddag even naar de winkel toe te rijden om de lastige peuter gunstig te stemmen maar ik heb 45 minuten gedaan over een stukje waar je normaal 5 minuten over doet. Alles stond vast, weg opengebroken, enorme stroom aan auto's die allemaal op de voorrangweg reden, parkeergarages vol, uiteindelijk is het geen winkel geworden want na 3 kwartier kon ik zo wel het verkeer als de drammende peuter op de achterbank niet meer hebben. Omgekeerd naar huis gegaan en kind in der slaapkamer laten spelen.
pi_54205365
Me Nicole, je kan op de inet aanvraag voor het cwi gewoon een (fictieve) datum kiezen. Het is puur een formaliteit, aan de hand van de melding krijg je toch nog gewoon een gesprek. Daarin kan je je situatie uitleggen.

Ik heb voor cliënten van mij al meerdere malen een aanvullende uitkering aangevraagd, ook op die manier.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54205473
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Igraine het volgende:
Me Nicole, je kan op de inet aanvraag voor het cwi gewoon een (fictieve) datum kiezen. Het is puur een formaliteit, aan de hand van de melding krijg je toch nog gewoon een gesprek. Daarin kan je je situatie uitleggen.

Ik heb voor cliënten van mij al meerdere malen een aanvullende uitkering aangevraagd, ook op die manier.
Ga maandag gewoon ff langs. ZIt hier 10 minuten vandaan. Vind ik iets makkelijker.
Liefde
pi_54205692
faja, ik had precies hetzelfde gedoe met de belastingdienst. echt tot 3x toe alles opnieuw toegestuurd, en uiteindelijk maar eens een heel boos telefoontje eraan gewijd. het schijnt een automatiserings-fout te zijn; die mevrouw die ik aan de lijn had kon me in ieder geval vertellen dat mijn gegevens daar inmiddels gewoon goed in hun bestand staan. maar heel suf inderdaad. en er nog van die dreigende woorden bij zetten ook he. "als uw gegevens niet voor eind oktober bij ons binnen zijn moet u alle ontvangen toeslagen over 2006 terugbetalen!!" onderaan de brief vermelden ze nog wel "als u uw gegevens al heeft verstuurd hoeft u niks te doen". dus daar verwees de mevrouw aan de telefoon me ook naar. "er staat toch dat u niks hoeft te doen als u al gereageerd heeft?" tsja, maar da's maanden geleden! dan zou dat toch inmiddels bij hen verwerkt moeten zijn lijkt me.
pi_54207938
Bix, ik heb die brief dus 3 x gekregen en de 2e en 3e keer dat ik die brief kreeg en er een telefoonje aan waagde kreeg ik beide keren te horen dat ik het gewoon nog maar een keer moest toe sturen.
En over die dreigende toon heb ik ook wat gezegt in mijn klachtenbrief. Ik vond het gewoon not done, beetje 3 x brief sturen en dan verwachten dat mensen nog normaal kunnen reageren.

Ach verders gaat het hier wel hoor, heb gewoon een beetje een baaldag.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:44:16 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_54209703
oei faja.... bad hair day he?
stormy waters...
sailin'
pi_54210785
Nee dat is nou net het gene wat ik vandaag niet heb, ben vanmorgen nog even langs de kapper geweest
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:10:23 #180
94046 PM-girl
pi_54221025
Als je haar maar goed zit, he Faja!
*
pi_54221091
Die instellingen allemaal...om gek van te worden. Ben al een jaar bezig om mijn ouderschapsverlofkorting bij de belasting rond te krijgen. Betalingskantoor van school is kl*te, Fortis bank snapt er de ballen van, onderwijsbond, school zelf, belastingkantoor...

Levensloop is in het leven geroepen...je maakt er gebruik van en niemand snapt er iets van.Kortom geen geld, zoals beloofd. Op 6 december 2006 is de eerste mail eruit gegaan. Goddank copieer en bewaar ik altijd alles...........maar je zou dat maar niet doen of niet zo goed Nederlands kunnen lezen of schrijven of niet zo bijdehand zijn om overal achteraan te (durven) bellen, dan hang je echt.

Nou goed...morgen weer een gesprek hierover, dus wie weet...

Fijne zondag!
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:38:42 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54221537
Als ik dit soort dingen lees ben ik toch blij dat het UWV aan mijn werkgever gaat uitkeren. Dan krijg ik als het goed is mijn salaris gewoon van mijn werkgever en mogen zij evt. gaan bakkelijen met het UWV mocht het mis gaan.
pi_54228723
UWV keert ook aan mijn werkgever uit...of help ik je nu heel subtiel uit je dromen..???
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:40:07 #184
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54229437
Fijn om te lezen dat het zijn van zelfstandige toch ook nog positieve aspecten met zich meebrengt.....
welliswaar geen inkomen in die periode, maar ook geen ergernis.

Vandaag een poging gedaan om IKEA Delft binnen te komen, maar dat was een tripje voor niks. Hij was om half 3 dicht omdat ie vol was.....
pi_54238884
Mibos wat heerlijk dat je je zo goed voelt na het werken, doet een mens goed he? Hoe ging het lichamelijk?

Oh men hou op over uwv, belastingdienst en andere soorten instanties. Maar er isnog hoop dames, ik kreeg mijn geld na 12 jaar 1 ding is zeker nooitb opgeven!! Hoe prut het ook is, hoe moeilijk ze ook doen. af en toe ff rus nemen en dan weer doorgaan tegen ze, de aanhouder wint en ja het heet 12 jaar geduurd, dat was het uwv en nu moet ik nog belasting terug krijgen van een aardig bedrag, maar moet eerst papieren van het uwv hebben,ben bang dat dat ook weer 12 jaar gaat duren

m@x he lijkt mezo verdomd moeilijk om aan die kant van de telfoon te zitten, zo met je handen gebonden terwijl je die mensen dolgrag wilt helpen en geen fuck kan doen door stomme regels enzo. het is voo jou (en alle anderen die achter die teefoon zittn) net z frustrerend zijn als voor de mensen bij wie het mis gaat en ja dat vrgeet je als je zo aan het vechten bent voor je geld/gelijk/of waar je ook voor vecht, dus vind het heel goed dat je een laat zien dat het voor de andere kant net zo frustrerend is!

Fijn dat alles met Kai zo goed gaat! maar denk j ook aan jezelf?

Luchtbel die kleintjes begrijpen misschien niet wat er precies aan de hand is, maa ze begrijpen mama wel, dat voelen ze gewoon

Chacama het was zaterdag al een ramp

Hier is vrijdag het WMO geweest, bah. Het was een dag van zien dat het echt niet meer gaat lichamelijk. Scootmobiel (jakkes ), traplift en badkamer aanpassingen zijn aangevraagd. Ten ik van de week zei dat ik mijn haar maar\af moest gaan knippen tot heel kort omda ik het niet meer red om het staand te wassen viel het kwartje Stom genoeg toen mevrouw van het WMO er was belde mijn arts, operen is geen optie meer. Kaboem, slik. Nu kijken wat we nog aan pijnbestrijding kunnen doen en dat is het enige wat ze nog kunnen doen, de pijn bestrijden En dan weet je weer waarom je ee aanvraag ingediend heb voor een herstellingsoord, dit kan ik niet alleen aan en ik heb rust nodig om dit te verwerken.
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:49:29 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54238943
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
UWV keert ook aan mijn werkgever uit...of help ik je nu heel subtiel uit je dromen..???
Ehm nee, niet echt. Of ik moet iets verkeerd begrijpen...
Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat ik dan mijn geld gewoon van mijn werkgever krijg en dat zij de evt. problemen hebben. Is dat niet zo dan?
pi_54239259
Ik krijg gewoon betaald door mn werkgever en zij zullen dan wel van het UWV centen krijgen... hoe het precies zit maakt me niet uit, als ik er maar niks van merk (struisvogelpolitiek).

Sterkte Anitra!
Fake it till you make it...
pi_54240206
soms is het zo dat de werkgever niks geeft als het van het uwv niks krijgt BE. Maar meestal gaat het perfect als het via de werkgever gaat dus denk niet dat je angst hoef te hebben
pi_54240228
Anitra, wat erg allemaal, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:02:55 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54240285
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:58 schreef Anitra het volgende:
soms is het zo dat de werkgever niks geeft als het van het uwv niks krijgt BE. Maar meestal gaat het perfect als het via de werkgever gaat dus denk niet dat je angst hoef te hebben
Ik denk idd dat ik daar niet veel angst voor hoef te hebben. Mijn werkgever is niet zo snel dus ik gok dat die mijn centjes gewoon braaf door zouden betalen en mij niet met die problemen laten zitten.

Heb je al enig idee wanneer je terecht kan?
pi_54240387
BE, hier werd het betaald door m'n werkgever, die kreeg dan weer terug van het uwv.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54241651
Het UWV wou continu geld naar mij overmaken. Ik weigerde dat, omdat ik het dan toch weer terug moest betalen...ooit. Van geld weigeren hadden ze ook nog nooit gehoord.

Mijn werkgever weet gewoon echt helemaal niets van dit soort zaken daarom zit ik er bovenop.
pi_54242072
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk idd dat ik daar niet veel angst voor hoef te hebben. Mijn werkgever is niet zo snel dus ik gok dat die mijn centjes gewoon braaf door zouden betalen en mij niet met die problemen laten zitten.

Heb je al enig idee wanneer je terecht kan?
Nope de wachttijd gaat in na intake en die heb ik nog niet gehad, dat kan ook even duren omdat er van alles na gekken moetb worden aan de hand van de inschrijvingsformulier.

Krijg net mail binnen dat indicatie van vorig jaar nog geld dus aanpassingen aan de badkamer, traplift en scootmobiel zijn al aangevraagd bij de diverse bedrijven Ze was vrijdag hier en nu al zijn de aanvragen de deur uit Aan de ene kant heel erg fijn, aan de andere kant is het prut, want zo word ik met mijn neus op de feiten gedrukt hoe "ernstig" mijn situatie wel niet is
Stom aan de ene kant heel blij, aan de andere kant verschrikkelijk verdrietig.

k-p dat is prut idd van geld terug geven of weigeren hebben ze nooit gehoord, dat is echt prut. trug storten en dan storten hun het weer op je rekening Balen ook dat je werkgever weinig weet van dit soort zaken en dat jezelf er achter aan moet
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:55:31 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54242568
Anitra, echt frusterend allemaal. Kan me voorstellen dat je toe ben aan rust. Aan even alles verwerken voor jezelf. Zo ontzettend met je neus op de feiten gedrukt worden, lijkt me echt ontzettend zwaar. Ik wens je alle rust, liefde en sterkte van de wereld toe....en mijn aanbod blijft staan.
pi_54244596
Anitra...inderdaad een dubbel gevoel,lijkt me. Lijkt me waanzinning moeilijk. Geen idee wat ik kan schrijven, maar wil je enorm veel sterkte toewensen. X vanuit Den Haag.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:11:05 #196
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54245121
Jeetje Anitra, heel veel sterkte gewenst - aan de ene kant fijn dat er zo snel dingen geregeld worden, maar het acceptatie proces voor jezelf zal ook nog wel even tijd nodig hebben - lijkt me idd enorm dubbelop.
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:25:23 #197
94046 PM-girl
pi_54250906
Sterkte met alles, Anitra.
*
pi_54251881
Veel sterkte Anitra!
Ik hoop dat je de aanpassingen toch als een verlichting gaat zien, ook de scootmobiel en dat je toch van je vrijheid met scootmobiel kunt genieten!
En ik hoop dat je uiteindelijk sterker en uitgeruster uit het herstellingsoord komt!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:53:51 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54264872
Anitra, heel veel sterkte!! Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar het klinkt iig erg heftig allemaal!

Ben ff in een hele slechte bui Gister 39,4 oC koorts, Eli op het kdv gedumpt (tante heeft hem gebracht), geslapen, gekolfd, geslapen, gekolfd, productie zwaar achteruit gelopen. belt vandaag de huisarts dat ik aan de antibiotica mag Dat zal ook niet lekker zijn voor de productie, lijkt me... Het zal wel loslopen, maar fijn is anders
Zo, dat moest er even uit!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54265044
weer eens een hallo van mij!
ik ben erg druk geweest...vorige week geen laptop gezien zo'n beetje!
Geen nieuws is goed nieuws in mijn geval dus gelukkig.

Anitra, heel dubbel lijkt me deze snelle aktie inderdaad

Davinia, beterschap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')