quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:13 schreef Belana het volgende:
wat een toestand MeNicole. kan dat niet gewoon via de gemeente?
Ik werk bij zo'n instantie en de mensen die daar de telefoon opnemen hebben dit soort dingen ook niet bedacht. Die doen alleen maar hun werk en kunnen ook niks doen aan de wirwar van regels en onhandigheden. Dat lijken mensen soms wel eens te vergetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:24 schreef ik80 het volgende:
MeNicole, ik heb ook geen goede ervaring met bellen van instanties, je kan mij ook dan beter maar niet aan de lijn krijgen hahaha
dat is wel zo m@x, maar het is helaas ook regelmatig zo dat de mensen die de telefoon opnemen niet duidelijk genoeg zijn, of halve info geven, of je van het kastje naar de muur sturen en dat zou wel anders kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik werk bij zo'n instantie en de mensen die daar de telefoon opnemen hebben dit soort dingen ook niet bedacht. Die doen alleen maar hun werk en kunnen ook niks doen aan de wirwar van regels en onhandigheden. Dat lijken mensen soms wel eens te vergeten![]()
Dat is ook wel zo Belana. Maar dat geeft je nog niet het recht om tegen zo iemand tekeer te gaan en met allerlei nare dingen te gaan dreigen. En geloof me, dat gebeurt regelmatig. Tip: een klachtbrief zet veel meer zoden aan de dijk dan te keer gaan tegen een medewerker die er niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:50 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is wel zo m@x, maar het is helaas ook regelmatig zo dat de mensen die de telefoon opnemen niet duidelijk genoeg zijn, of halve info geven, of je van het kastje naar de muur sturen en dat zou wel anders kunnen denk ik.
Ga maandag gewoon ff langs. ZIt hier 10 minuten vandaan. Vind ik iets makkelijker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Igraine het volgende:
Me Nicole, je kan op de inet aanvraag voor het cwi gewoon een (fictieve) datum kiezen. Het is puur een formaliteit, aan de hand van de melding krijg je toch nog gewoon een gesprek. Daarin kan je je situatie uitleggen.
Ik heb voor cliënten van mij al meerdere malen een aanvullende uitkering aangevraagd, ook op die manier.
Ehm nee, niet echt. Of ik moet iets verkeerd begrijpen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
UWV keert ook aan mijn werkgever uit...of help ik je nu heel subtiel uit je dromen..???
Ik denk idd dat ik daar niet veel angst voor hoef te hebben. Mijn werkgever is niet zo snel dus ik gok dat die mijn centjes gewoon braaf door zouden betalen en mij niet met die problemen laten zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:58 schreef Anitra het volgende:
soms is het zo dat de werkgever niks geeft als het van het uwv niks krijgt BE. Maar meestal gaat het perfect als het via de werkgever gaat dus denk niet dat je angst hoef te hebben
Nope de wachttijd gaat in na intake en die heb ik nog niet gehad, dat kan ook even duren omdat er van alles na gekken moetb worden aan de hand van de inschrijvingsformulier.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ik daar niet veel angst voor hoef te hebben. Mijn werkgever is niet zo snel dus ik gok dat die mijn centjes gewoon braaf door zouden betalen en mij niet met die problemen laten zitten.
Heb je al enig idee wanneer je terecht kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |