Wat ben je toch heerlijk naïef Loisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:09 schreef Lois het volgende:
Wat me wel een beetje een ongemakkelijk gevoel geeft is het feit dat je helemaal niet terugkomt op jouw "aanval" naar MeNicole toe. Ze heeft herhaaldelijk gezegd dat je het mis heeft, ze heeft zichzelf (in mijn ogen overbodig) nogmaals verdedigd en ik zou een "sorry, dan zat ik er zeker naast" van jou toch wel zo netjes vinden.
Het schijnt dat we hier ook een kinderboerderij in de buurt hebben en een kinderwagen heb ik ook al klaar staanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:01 schreef YPPY het volgende:
Anna wordt echt niet uitgeleend Pruk, je mag al blij zijn als je met haar mag wandelen.
[slechte dag]quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Yppy, ik wil eigenlijk wel weten waarom BV 'moet' voor Anna... Sorry alvast voor als ik ergens volkomen overheen gelezen heb.
als er iemand is die nogal last heeft van woede-aanvallen ben jij het toch? aan je posts te merken in ieder geval welquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Anitra het volgende:
Ik bedoel dat je kevin hier nogal afgemaakt heeft na wat hij gedaan gedaan heeft en dat ik me niet voor kan stellen dat die kleine niks van die woede merkt. That's all.
is dat voor geestelijk of lichamelijk herstel? ik hoop voor jou beide, want aan geestelijk herstel ben je ook wel toe als je zulke spoken ziet.quote:Jemig als ik het 2 weken geleden gepost had was erniks aan de hand geweest en nu ben ik de pispaal
Ohja want ik ga naar een herstellingsoord zodat ik onder mijn problemen uit kan komen en laat mijn kinderen alleen, hoe mag ik dan oordelen over iets
Het was ook gelijk mn eerste middag alleen, de nodige tranen helemaal toen het aanleggen niet zo vlot wilde lukken als ik gehoopt had en die lieve kleine uk het op een brullen zette.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:39 schreef Moonah het volgende:
En Nijna, eerste middag alleen? Of was je man er nu ook?
Ik kies tegenwoordig voor de negeer-optie.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef Mibos het volgende:
Denk om je hart LadyW...
Ik heb er helemaal niet op gereageerd dat leek me veel beter in mijn geval... Ik was niet zo heel netjes gebleven denk ik!
haha, nee joh, zo moet je het niet lezenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef Mibos het volgende:
Denk om je hart LadyW...
Ik heb er helemaal niet op gereageerd dat leek me veel beter in mijn geval... Ik was niet zo heel netjes gebleven denk ik!
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Als je zorgt dat jullie allebei verzorgd zijn, dan is dat al genoeg voor een dag! De rest komt later wel!
Wel fijn om te lezen dat andere verse mama's hetzelfde hebben ervaren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:45 schreef appelsap het volgende:
Yppy.
Nijna, ik vond het altijd zo makkelijk lijken als de kraam er was maar toen ze weg was viel het me ook wel tegen. Het ritme wat je eerst had kan je niet zomaar terug oppakken. Je kent Mirte nog helemaal niet zo goed, ook al is het je eigen kindje. Maar je zult zien dat dat steeds meer gaat komen. Dan kan je de dagelijkse dingen weer doen zoals je het gewend bent.
Als dat nu niet goed gaat, dan laat het even lekker voor wat het is. Geniet van Mirte en zorg goed voor jezelf. Plan geen dingen die je moet doen van jezelf, maar doe pas wat wanneer je er zelf tijd voor hebt en dus na dat je een moment rust voor jezelf hebt gehad, want dat is ook belangrijk.
Fijn dat je binnenkort even op het spreekuur langs mag komen, dat geeft zeker ook wat rust?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wel fijn om te lezen dat andere verse mama's hetzelfde hebben ervaren.
Het geeft zeker wel wat rust dat ik heb afgesproken op t spreekuur langs te komen. Had het sowieso wel gedaan denk ik, maar dan had ik toch weer zitten twijfelen over wanneer enzo...
Hier doen ze al een lange tijd met maatje 3. Die gaat van 4 tot 9 kilo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:58 schreef DaviniaHR het volgende:
Iets heel anders, de Pampers zijn nu in de aanbieding bij de AH. Als je drie pakken koopt, krijg je 11 euro korting. Hoe lang doet een kind ongeveer met maatjes 3, 4 en 5? dan kan ik lekker gaan inslaan
Echt wel !quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:14 schreef Sugar het volgende:
Om heel erg trots op te zijn, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |