jah, zie jequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Het is idd mooi weerJammer dat ik idd niet naar Blijdorp geweest ben
Oeh, P. in 't wild... Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... tijd om eens in Den Haag rond te gaan kijken![]()
Ik gok fotograferen in 't Paard!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, P. in 't wild... Wat ga je doen?
HM-Knuffelbeerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef HMaster-II het volgende:net terug van een bezoek aan Graceland.
Echt wel mooi om te zien.. Set foto's gemaakt daar..Je mag alleen niet flitsen binnen, vanwege de mogelijke schade.. Maar sommmige met die compactjes weten niet hoe ze dat uit moeten zetten.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
HM-Knuffelbeer![]()
heb je het een beetje naar je zin?
Ik kreeg geen resultaten... naja zal wel wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef Ynske het volgende:
nee dat is niet weg, en gewoon te vinden via de search
Fotomarathon Rotterdam 2007
paar pagina's terug bladeren in je eigen at kon ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:03 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik kreeg geen resultaten... naja zal wel wel aan mij liggen.
Tnx iig!
D'oh!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
paar pagina's terug bladeren in je eigen at kon ook
Checkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik gok fotograferen in 't Paard!
Leuke site geworden, Marjoquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:41 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, een avond een een middag geknutselt aan mijn site. Is nu wel af geloof ik.
Ik was van plan om vanmorgen vroeg op te staan om naar het bos te gaan voor herfstfoto's, maar mijn bed was te lekker. Volgend weekend maar...
]quote:
Nog geen opvolgende post hier. Moeten we 112 al bellen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Altijd gezelligIk ga nu proberen een zware doos met boeken de kelder in te krijgen
Zonder hulp
Coolquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
goh da's toevalligIk was op de hei met Ynske
![]()
oeh tofquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
oeh tofBen benieuwd ze zagen er iig in het klein goed uit dus anders moet je ze maar op op 3 bij 10 cm afdrukken
![]()
Ook meteen materiaal voor je cursus portretfotografie, of was dit sowieso al gepland?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]er zitten iig 2 heel toffe bij
je bent een mooie meid![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]er zitten iig 2 heel toffe bij
je bent een mooie meid![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
En niet zo slijmen ja, al dat gekwijl op mij altijd
Vond het iig leuk en gezellig om te doen
GOUDquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
overigens doet die donkergoude kleur echt veul boellie goud maken, net of aan die zijde een lamp stond
@airwin, dat was de bedoeling
Nopequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen opvolgende post hier. Moeten we 112 al bellen?![]()
Klinkt alsof jullie hebben lopen spelen met reflectieschermenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
GOUD![]()
Die zilveren vond ik toch nog het ergste, althans mijn ogen![]()
![]()
Klinkt bekend... tijdje geleden ook al stakasten weggesloopt met veel pijn en moeite. Nu staat de kelder vol met bende kostbaarheden van mijn vriendin, die we hier thuis niet kwijt kunnen...quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeHeb gelijk mijn kelder eens opgeruimd. Kon telkens maar met moeite mijn fiets pakken vanwege alle chaotisch georganiseerde kastdelen (lees planken en staanders) en dozen. Das nu verleden tijd
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie hebben lopen spelen met reflectieschermen![]()
Die chaotisch georganiseerde kastdelen zijn bij mij weer 1 kast geworden hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend... tijdje geleden ook al stakasten weggesloopt met veel pijn en moeite. Nu staat de kelder vol met bende kostbaarheden van mijn vriendin, die we hier thuis niet kwijt kunnen...![]()
Netjes Ynsk, dat je van zo'n matig model zo'n prachtige foto weet te maken...quote:
Ziet er goed uit, Ynsquote:
had haar kin er bij moeten latenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, YnsZie je zelf nog verbeterpuntjes?
Wat een ontzettend trieste versie...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Xila, ik heb ff moeten zoeken , maar toch gevonden.
En hoewel "Destination Unknown de engelse titel is, heet ie in Hollandistan "Destination Calabria" Nu nog de CD Single scoren. Hopelijk met clip![]()
![]()
Niet voor de werkvloer geschikt
De youTube versie
Hahaha!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Xila, ik heb ff moeten zoeken , maar toch gevonden.
En hoewel "Destination Unknown de engelse titel is, heet ie in Hollandistan "Destination Calabria" Nu nog de CD Single scoren. Hopelijk met clip![]()
![]()
Niet voor de werkvloer geschikt
De youTube versie
ik detecteer bij jouw versie toch een chronisch gebrek aan lekkere kontjes en vrouwen met instrumenten in hun mondquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ontzettend trieste versie...![]()
* AirwiN zet het origineel nog maar eens op...
quote:
Jouw versie heeft absoluut een visueel voordeel, maar die bekijk ik wel met het geluid uit...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ik detecteer bij jouw versie toch een chronisch gebrek aan lekkere kontjes en vrouwen met instrumenten in hun mond
dan kijk je naar de versie van shark en gooi je het originele deuntje eronder?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw versie heeft absoluut een visueel voordeel, maar die bekijk ik wel met het geluid uit...![]()
Hm. Heb de vrijheid genomen om in PS die haar voor d'r gezicht weg te halen en ik ben er nog niet uit of ik met of zonder mooier vind. Ik zou graag een onbelemmerd zicht op haar rechteroog willen hebben, de haar houdt dat naar mijn smaak te veel tegen.quote:
opnametafelquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:28 schreef prupke het volgende:
vandaag even een hoe heet zon tafel eigenlijk? voor stock fotografie in elkaar geknutseld
en geprobeerd er iets van te bakken
resultaat :
[ afbeelding ]
maakt me niks uit, ik bedacht net dat ik teveel mensen ken die altijd zeggen dat hun muziek beter / origineler/harder/zachter/hipper/klassieker/ whatever is dan die ik luister en het zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ik heb net een singletjes met die dames met groene jasjes besteld, die vind ik leuk, die wil ik hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw versie heeft absoluut een visueel voordeel, maar die bekijk ik wel met het geluid uit...![]()
* Ynske start het bandje: "Adem in, Adem uit"quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Chanty het volgende:
Oeh ik heb een paar toffe foto's van gisteren bewerkt waardoor ze nog toffer zijn en nu moet ik me beheersen om ze niet ergens te gaan posten want als ik alles bewerkt heb wil ik kijken of er een showcase in zitAaaahhhhhh
geduld
Toet toet, poing poing, stuiter de stuiter, springer de springer, flipper de flapquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske start het bandje: "Adem in, Adem uit"
wij hebben zo'n ding op school gehad, zo'n grote tafel. je moet m alleen niet te dicht proberen te klappenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:55 schreef prupke het volgende:
Dank je shark
btw voor iemand die zo'n opname tafel wil maken, heb ik nog wel een tip
je hebt iets van plexieglas nodig , en ja dat kan je kopen maar je kan ook eens een boek- kantoorboekhandel binnen lopen en even vragen of ze heel misschien een oud displaytje hebben staan van bv parker, waterman , texas instruments of wat dan ook
ws mag je het dan zo meenemen (indien ze wat hebben) en het si degelijk spul ook
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben zo'n ding op school gehad, zo'n grote tafel. je moet m alleen niet te dicht proberen te klappen
iets met rondvliegende stukken, snedes in lichamen en hoge kosten voor een klasgenoot
Ik ben ook trots op je hoor...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
maakt me niks uit, ik bedacht net dat ik teveel mensen ken die altijd zeggen dat hun muziek beter / origineler/harder/zachter/hipper/klassieker/ whatever is dan die ik luister en het zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ik heb net een singletjes met die dames met groene jasjes besteld, die vind ik leuk, die wil ik hebben.
lekker puh.
Mijn mamma is trots op me
Oh, Elvis!quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:16 schreef HMaster-II het volgende:Moggeeehhhhh luitjes
Hier alvast 2 snappies vanuit Graceland / Memphis
1. Elvis' Pink Cadillac![]()
[ afbeelding ]
2. Stukje van de muur in de sporthal, die Elvis liet bouwen. (nu een hal vol met platen en afbeeldingen)
[ afbeelding ]
Het zijn maar snappies hoor![]()
dat las ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
eindelijk weer tot leven gekomen.
strakjes maar eens verder gaan met de foto's van chanty
quote:
tis een voldoende hequote:Net paper terug gehad, 6,5ach ja, voldoende he
staan wel weer wat opmerkingen waar ik het niet mee eens ben maar goed...
Kan meteen starten aan de volgende paperNu 2,5 uur tussenuur en echt totaaaaaaaal geen zin om iets te doen
![]()
Onvoldoendequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
tis een voldoende he
en die ene griet wat had die/?
gerechtigheidquote:
6,5=7=10=niet zo zeurenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:56 schreef Chanty het volgende:
Net paper terug gehad, 6,5ach ja, voldoende he
staan wel weer wat opmerkingen waar ik het niet mee eens ben maar goed...
Mja, het verbaasde me niet nee.quote:
Nee 6,5 is 6,5quote:
Dan doe je nog maar iets meer je bestquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef Chanty het volgende:
Nee 6,5 is 6,5Komen nog twee papers en een presentatie bij en dat wordt dan het eindcijfer van het vak
Voor de laatste paper vorig jaar had ik twee cijfers hoger, dus dan is dit toch wel een tegenvallerStrebertje ja
![]()
dat was ervoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan doe je nog maar iets meer je bestEn geen weekendjes meer weggaan met je oma als je dit soort dingen moet doen
hey da's twee keer hetzelfde goede nieuws in tien minutenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:05 schreef Ynske het volgende:
Chanty, ik heb goed nieuws.
Weegschaal staat in de auto, je kunt m als je wilt vandaag ff op t mediapark ophalen.
Yoni ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:40 schreef Yoni het volgende:![]()
Weer thuissssssss(naja eigen bedje is wel weer fijn)
Parijs was weer![]()
![]()
![]()
En freud en An ook
Maar Rugby in Parijs is
Ja en die tekst bij die foto moet zijn:quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Sugar het volgende:
Die foto met de Eiffeltoren erachter: mooi!
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:01 schreef loehoes het volgende:
Oh, Parijs!![]()
Daar wil ik ook wel weer een keer heen! Prachtige stad!
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:46 schreef prupke het volgende:heb vandaag mijn hand gekneusd
zat klem tussen de muur en een matalen molen gvd!
omdat we oud ijzer gingen opruimen en deurgat was smaller dan we dachten en en en toen zat ik vast met pijn ...quote:
Ook mooi natuurlijk!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest
en het trekt mij ook van geen meter...
geef mij maar heel veel groen en water en rust
noorwegen, ierland , schotland enz
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:16 schreef prupke het volgende:
[..]
omdat we oud ijzer gingen opruimen en deurgat was smaller dan we dachten en en en toen zat ik vast met pijn ...
heb alleen een deukje in mijn hand en een schaafwond ... en als ik er op druk doet ut pijn
ow en ik ben gewoon over het algemeen erg lomp
jah ben geen watje hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, irritante deuren altijd
Maar een deukje en schaafwond valt mee zo te horen
Dan ga je zeker niet mee met mij op mijn (hopelijk snel volgende) vakantiequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:27 schreef prupke het volgende:
[..]
jah ben geen watje hoor
ik hoop alleen dat mijn hand morgen niet stijf is
@loehoes : ik ben absoluut geen stadsmens.. heb een hekel aan drukte
waar gaat de reis naar toe?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je zeker niet mee met mij op mijn (hopelijk snel volgende) vakantie
hmmmzzz :quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Azie als alles doorgaat
Te beginnen in Bangkok
Joh, dat is al druk vind jequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
hmmmzzz :
Bangkok has a recorded population of about 6 million, but the actual number is thought to be much higher, as high as 20 million according to some experts.
to crowdy
yupquote:
Showcases zijn goed!quote:
Dat zijn inderdaad de betere dromen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:02 schreef loehoes het volgende:
Ik hou van beide, nu maar hopen dat ik ooit het geld heb voor een mooi appartement in een wereldstad, en voor een huisje in de middle of nowhere![]()
Altijd blijven dromen.![]()
Goedemorgen zegt iequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Showcases zijn goed!
[..]
Dat zijn inderdaad de betere dromen!
Nouja, ik ben al blij met m'n verhuizing van komende vrijdagDus eerst dat regelen
@iedereen: goedemorgen!
Ben je daar dan niet uitgekeken na een uurtje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:18 schreef HMaster-II het volgende:Eerste middag DisneyWorld gehad
Magic Kingdom blijft tof (en druk)
![]()
De tweede is tof!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Yoni ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Parijs in Nederland dus.. of andersom...dus...tijd om te slapen dus![]()
Absoluut, hele leuke foto!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Sugar het volgende:
Die foto met de Eiffeltoren erachter: mooi!
Informeer es bij An en Yoni of ze bij je willen intrekken, onder de voorwaarde dat ze dan wel altijd bij jou op de kamer moeten slapen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:48 schreef freud het volgende:
Mogge! Vreemd wakker worden weer, alleen in een kamer in Nederland.
auw dat lijkt me zoooooo eng en pijnlijk. Hopen dat je er nu heel lang vanaf bent danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:07 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Gistermiddag anderhalf uur bij de tandarts gezeten voor een wortelkanaalbehandeling![]()
Kijkduin!quote:
Ik had al goed gezelschapquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkduin!
Had 't van te voren verteld, was ik met je meegegaan... Bij mij om de hoek!
Misschien wist je dat wel, en heb je 't daarom bewust niet verteld...;(
dat was volgens mij een heel bewuste actiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkduin!
Had 't van te voren verteld, was ik met je meegegaan... Bij mij om de hoek!
Misschien wist je dat wel, en heb je 't daarom bewust niet verteld...;(
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
auw dat lijkt me zoooooo eng en pijnlijk. Hopen dat je er nu heel lang vanaf bent dan
Goedemorgen iedereen
meekijken, help ik zou gek worden. Mij mogen ze bewusteloos slaan als ik ooit zoiets moet ondergaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.
Nu is het pijnlijker, alsof ik een klap op mijn bek heb gehad...
Dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was volgens mij een heel bewuste actie
Het waren er maar 780quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Njammmm wat heb ik lekker geslapen. Da's toch wel het fijne van weer thuiskomen: je eigen bed!!!
Kaartjes inmiddels leeggehaald. Heb 335 foto's. Best bescheiden al zeg ik het zelf (zeker vergeleken bij de 800 van freud)
Dat is leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:53 schreef Ynske het volgende:
Coool donderdag voor t eerst echt zelluf samen met een mede cursist klooien in een studio
Cool. Krijgen we dan eindelijk een showcaseje Parijs te zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Kaartjes inmiddels leeggehaald. Heb 335 foto's. Best bescheiden al zeg ik het zelf (zeker vergeleken bij de 800 van freud)
Misschien welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool. Krijgen we dan eindelijk een showcaseje Parijs te zien![]()
Ik las het!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:35 schreef didotcicero het volgende:
Woehoe! Eindelijk! Goed nieuws voor de Mac-gebruikers: op 26 oktober komt MacOS 10.5 Leopard uit!
quote:
Nee, die arme knul dan...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
Daarnet les gehad van de lekkerste docent die er op de vu rondloopt![]()
Twee jaar ouderzo vervelend om dan op te moeten letten
Dan jij? of is ie papa??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
Daarnet les gehad van de lekkerste docent die er op de vu rondloopt![]()
Twee jaar ouderzo vervelend om dan op te moeten letten
Waarom nie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is leukLekker experimenteren
. Maak ik ook geen tijd meer voor vrij
.
krijgen we fotos te zien van de wedding??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:57 schreef Ynske het volgende:
sooow ik ga eens eventjes het huwelijk van een collega onveilig maken
ik baal er al van dat ze mijn ver..standkies moeten trekken ... yikesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.
Nu is het pijnlijker, alsof ik een klap op mijn bek heb gehad...
Wat voor 'n opdracht mag dat dan wezen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:31 schreef freud het volgende:
Mogge mensen... Zo fotografereren. Vroegste opdracht ooit geloof ik.
Tof! eindelijk is het zover, succes!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat voor 'n opdracht mag dat dan wezen?
Vandaag laatste werkdagje! wel een stressvolle waarin nog veel geregeld moet worden
En dan echt helemaal op m'n verhuizing storten!
Goedemorgen!![]()
Zo heb ik wel eens foto's gemaakt tijdens een spinmarathon in een donkere gymzaal. Dan red je het niet met je 18-55 kitlens of je Sigma 70-300...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:17 schreef freud het volgende:
Zooooooo. Gelukt! Ik moest foto's maken van iemand tijdens zwemtraining, zodat ze wat materiaal heeft voor publicaties. Maar damn, weinig licht zeg in zo'n zwembad! Voor een beetje scherpe foto's moest ik minimaal op 1/250e schieten. Dat werd dus op f2 op 400 ISO. Drive mode op AI servo is ook niet alles trouwens.
Dan mij...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
pappa?Nee joh, twee jaar ouder dan mij. Best bizar
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/354/ dan jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mij...
* AirwiN schenkt een bakje koffie in voor Chanty
Vooruit, krijg je nog een bakje koffie van mij...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/354/ dan ja
nee geen foto's gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
krijgen we fotos te zien van de wedding??
of heb je alleen ontzettend genoten van de dag?? (en dus geen foto's gemaakt)
Dat laatste dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:44 schreef EvL. het volgende:
Weet iemand een goede "hoe netjes van kleur naar zwartwit in PS" tutorial te vinden? Of is dat gewoon beetje pielen met de channelmixert?
wacht maar tot alles verhuisd is en nog in dozen zitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben gesloopt!
Verhuizing voorbereiden is zwaar...
Daar zie ik minder tegen op!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
wacht maar tot alles verhuisd is en nog in dozen zit
dan moet je alles nog uitpakken ...
ik ben al 7 keer verhuisd in 13 jaar tijd ... inpakken vind ik prettiger dan uitpakkenquote:
Uitpakken is leuker maar chaotischer. Dan staat alles daar en denk je alleen nog: mijn god hoe moet ik daar ooit ordening in krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben al 7 keer verhuisd in 13 jaar tijd ... inpakken vind ik prettiger dan uitpakken
hey halloquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het hier nu over fotografie dan
ik heb ook niets met politiek hoor (te ingewikkeld , er word te veel gelogen en beloofd enz)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
In de politiek![]()
Vandaag iig helemaal niet
net als de rest van de politici....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, ik zag vandaag een interview met haar, dat was gewoon zielig. En dat vertegenwoordigd dan nederland
ik heb gewoon niet gestemd de laatste keerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
T is zo jammer dat ze echt geen van allen hun woord nakomen.
En ik zou graag mijn stem terug willen van de laatste keer. Zeker nu het grote graaien begonnen is.
Sop van politici... Ze hadden schuim beloofd...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb gewoon niet gestemd de laatste keer
ik dacht : laat ze zelf maar in hun eigen sop gaarkoken ... en voila![]()
* freud schuift kopje levenselixer naar Yoni...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:30 schreef Yoni het volgende:![]()
Keelpijn
![]()
Snot
![]()
Moet om 6.30 op werk zijn, dus de wekker gaat om 5.30
Dat is over 179 minuten
![]()
Kannie slapen (en als ik slaap ben ik na 30 minuten weer wakker)
Awwwwwwwwww! Wel handig dat ze dat op je werk hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:33 schreef Yoni het volgende:
Dank freud![]()
Zometeen maar weer aan de thee met honing
Gaat dat goed samen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft sinds gister naast een Eavan (hamster) een Saartje (dwergkonijntje)
Wie?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKreeg net een mailtje dat ik vanavond niet naar een concert hoef om te fotograferen
Maar 16 november mag ik wel naar Agua de Annique. Anneke van Giersbergen
Anneke van Giersbergenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:04 schreef freud het volgende:
Wie?
yepz geen probleemquote:
nerdalertquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:43 schreef Xilantof het volgende:
Dit is mijn laatste post van m'n iMac. Hij gaat nu in z'n doos terug voor de verhuizing!
Heb nog m'n laptop om vanavond ff te FOK!ken
Grappige mevrouw, stuur maar langsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anneke van Giersbergen![]()
[ afbeelding ]
Ex-zangeres van The Gathering. Niet jouw soort muziek
Ik eerstquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:56 schreef freud het volgende:
[..]
Grappige mevrouw, stuur maar langs.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:55 schreef loehoes het volgende:
Hm, misschien 1 dezer dagen een showcase. Heb de foto's al deels online staan. Maar dit forum hanteert andere formaten dan andere fora waar ik post. Dus moet weer verkleinen![]()
*knuffel* Wacht maar wat ze allemaal doen als je de moeite neemt om een studie te doen en hard te werkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:34 schreef Chanty het volgende:
Het is zo fijn dat sparen in dit land zo goed ondersteunt wordt door je je zuurgespaarde geld weer zo snel mogelijk afhandig te maken. In de toekomst zal ik alles maar meteen uitgeven, dan krijg ik namelijk wel geld toe
dat moest ik even kwijt
quote:
Dat kan niet veel goeds betekenenquote:
Dat het bijna weekend is natuurlijk!quote:
De overheid, dus eigenlijk jullie, heeft keurig netjes 50% van mijn Masteropleiding meegefinancierd hoor...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:11 schreef freud het volgende:
*knuffel* Wacht maar wat ze allemaal doen als je de moeite neemt om een studie te doen en hard te werken.
Whehehe, bijjiijna goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het bijna weekend is natuurlijk!
Nope. Brengt wat herinneringen aan 8 jaar geleden boven waterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:24 schreef Ynske het volgende:
damn P das niet tof
Denk niet dat dat veel zin meer heeft. Het speelt al 2 jaar en het is echt een aflopende zaak. Wel tof aanbodquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:47 schreef freud het volgende:
Heavy... Mijn pa heeft een boek geschreven over leukemie voor kinderen. Zal ik eens vragen of hij er nog eentje heeft voor hem?
Nou...er valt weinig op te vangen. De betreffende collega is zowiezo op dit moment niet meer op kantoor en zit normaal gesproken bij een hele andere afdeling. We hebben alleen veel samengewerkt de laatste 2 jaar bij een tweetal projecten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:42 schreef Chanty het volgende:
Bah dat lijkt me zo ergSterkte daar op je werk, zo'n collega opvangen is ook moeilijk dan...
Thnxquote:en een knuffel voor jou tegen de slechte herinneringen
misschien een dierentuin? amersfoort of rhenen? in rhenen heb je dan ook nog dat ravotapia waar je kids kunt uitlatenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:05 schreef Ymke het volgende:
Bij slecht weer hebben we hett spoorwegmuseum als optie , heb jij nog een ander idee voor hier in de omgeving Ynske?
gaar, dood, bekaf etc.quote:
Roept u maar denken wij wel even meequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
gaar, dood, bekaf etc.
en nog geen letter op papierEn slechts een vaag idee hoe ik ooit iets nuttigs op papier ga krijgen
Of ik denk te moeilijk, of het is te moeilijk... is het al zondagavond?Ik wil niet meer aan die stomme paper werken
quote:
Ah kom op , vertel dan iig even waarover het een beetje moet gaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:25 schreef Chanty het volgende:
[..]als ik t jullie kan uitleggen komt het met die paper vanzelf goed
Op dit moment tolt mijn hoofd gewoon door het teveel aan info
Vriend komt over een uurtje thuis dus ga dan maar eens kijken wat ik tegenover hem uiteen kan zetten, dan snap ik zelf misschien weer waar ik het over heb
Maar ik zal jullie dat geneuzel besparen
Valt tegen Ymke. Er is een speeltuintje bij, maar dat stelt ook niet veel voor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Ymke het volgende:
Is de pyramide van Austerlitz nog wat voor kinderen? Moet morgen wat buitenkinderportretten schieten , ben op zoek naar bos en speeldingen
Blazen!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:41 schreef Ynske het volgende:
trouwens die soep was nog behoorlijk heet
5 erg rode gevoelige plekken en 1 klein blaartje aan overgehouden
dat had niet geholpenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Blazen!!!!!!!!!!!!!!!!
@PdeHoog . heb jij nog een leuk idee voor kleine kotertjes rondom utrecht?
whehehe ik ken datquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat had niet geholpen
iets met soep opscheppen en over de rand van de kop gieten
en daar een paar vingers hebben zitten
Ik heb een casus van een 13 jarige jongen die 5 kinderen heeft misbruikt. Er zijn een aantal factoren die hier mogelijk toe hebben geleid. Enerzijds biologische factoren, anderzijds sociale factoren. Nu is deze casus nogal oppervlakkig omtrent deze factoren, maar ik word dus wel geacht om de rechter zogenaamd te adviseren over hoe het gedrag van deze jongen tot stand is gekomen en wat de beste behandeling/ straf is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ah kom op , vertel dan iig even waarover het een beetje moet gaan
nope, de info is heel beperkt. Hij is zelf niet misbruikt, althans staat dat niet in de casus dus daar moet ik vanuit gaan. Had zelfs een heel warm gezin, goede band, alleen dus een vaak afwezige vader waar ie wel moeite mee had.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:12 schreef Ymke het volgende:
Heb je ook info over de omstandigheden waaronder deze jongen het misbruik heeft doen plaatsvinden? De meeste kinderen die sexueel misbruik plegen zijn zelf slachtoffer. (let wel , de meeste ,niet alle)
Heeft de knul een diagnose volgens de dsm?
hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Ynske het volgende:
kun je niet bv 2 kanten belichten>
is wel een heel pak van verzamelde PV's, rapporten en samenvattingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Ymke het volgende:
Ik wil je casus wel eens lezen , kijken wat ik eruit pik
door twee theorien te gebruiken, naast elkaar? waardoor je dichter bij de mogelijke reden komtquote:
Stuur maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
is wel een heel pak van verzamelde PV's, rapporten en samenvattingenmaar kan t je wel doormailen als je daar vrolijk van wordt
ja dat mag dus nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
door twee theorien te gebruiken, naast elkaar? waardoor je dichter bij de mogelijke reden komt
dus bv het pestgedrag, maar in samenloop met verwaarlozing bv
zoekt wanhopig naar een emailadres. Kan geen bijlages in pm's doen voor zover ik ziequote:
Ik pm je wel even mijn emailquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
zoekt wanhopig naar een emailadres. Kan geen bijlages in pm's doen voor zover ik zie
stelletje studentenslavendrijversquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja dat mag dus niet
Ze hebben ons vijf hoofdstukken gegeven en we moeten ons beperken tot ee nvan die theorieen uit die hoofdstukken. Mag wel meer theorieen gebruiken mits deze in hetzelfde hoofdstuk staan. Alleen schiet je daar niet heel veel mee op omdat de theorieeen die in een hoofdstuk staan eigenlijk in het verlengde van elkaar liggen, of net een ander inzicht geven over hetzelfde.
Jaja ze weten hoe je studentjes moet pesten
Ze druppelen binnen , ik ga ze lezen , je hoort van mequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef Chanty het volgende:
zow gestuurdik ga ff met rob brainstormen ondertussen
Juliana-park? Daar waar ook de OUD / FOT-meets waren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:44 schreef Ymke het volgende:
@PdeHoog . heb jij nog een leuk idee voor kleine kotertjes rondom utrecht?
met slecht weer heb je daar ook weinigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Juliana-park? Daar waar ook de OUD / FOT-meets waren?
Zou zo een casus van mij kunnen zijn. Ik rapporteer dagelijks aan de rechtbank over zedenzaken. Maar je moet dus een theorie kiezen? Ik ben benieuwd wat het doel van het paper dan is ech logisch klinkt het niet namelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb een casus van een 13 jarige jongen die 5 kinderen heeft misbruikt. Er zijn een aantal factoren die hier mogelijk toe hebben geleid. Enerzijds biologische factoren, anderzijds sociale factoren. Nu is deze casus nogal oppervlakkig omtrent deze factoren, maar ik word dus wel geacht om de rechter zogenaamd te adviseren over hoe het gedrag van deze jongen tot stand is gekomen en wat de beste behandeling/ straf is.
En dit moet aan de hand van een van de criminologische theorieen die hiervoor beschikbaar zijn gesteld. Ik moet hierbij wel kiezen voor of een volledige nature of nurture theorie. Nu vallen de biologische (nature) theorieen al af omdat de casus te weinig informatie geeft over de biologische factoren. Sociaal (nurture) is er genoeg waar je op kunt inspelen: pesten, vader vaak afwezig, niet goed gevoelens kunnen uiten, geen aansluiting kunnen vinden bij leeftijdsgenoten enz. Maar deze dingen worden in de casus niet goed uitgediept en spreken elkaar soms ook tegen![]()
Hoe dan ook: ik heb alle theorien bekeken en kwam al snel tot de conclusie dat geen enkele theorie alles verklaart (kan ik mijn ogen ook niet en sowieso ben ik van mening dat het probleem zowel nature als nurture is maarja...). Nu heb ik dan een keuze gemaakt voor een niet al te voor de hand liggende theorie, weet zeker dat verder niemand deze zal kiezen omdat die in eerste instantie onlogisch lijkt. Maar ik kwam al zoekende naar meer literatuur wel wat dingetjes tegen die ik kan gebruiken.
Het gaat om de General Strain theory, die theorie gaat ervan uit dat mensen pijnlijke, vervelende situaties proberen te voorkomen. Het kan echter zo zijn dat er geen legale wegen zijn om uit een situatie te ontsnappen. Dit werkt frustrerend wat ertoe kan leiden dat iemand door middel van illegale activiteiten probeert te ontsnappen aan de situatie of zich afreageert op anderen. De theorie gaat met name op voor jongeren omdat zij zich vaker in een ongewenste situatie bevinden waaruit ze niet kunnen ontsnappen. Denk bv aan jongeren die thuis worden mishandeld of op school worden gepest. Met name de onstabielere jongeren zijn vatbaarder voor delinquent gedrag in zo'n situatie.
Wat ik dus wil gaan beargumenteren is dat de jongen in deze casus zich eigenlijk afreageerde op jongere kinderen. Op school vindt hij geen aansluiting, dit zorgt voor frustraties die ie niet kan uiten op een normale manier, wat vervolgens escaleert in zedendelicten. In de theorie worden zaken als binding met de ouders en kans op straf ook meegenomen, dus het betoog wordt nog wel iets inhoudelijker dan dit.
Blijf er alleen mee zitten dat ik eigenlijk vindt dat er meerdere oorzaken zijn, maar ik moet gewoon kiezen voor een theorie en dat haat ikTevens verklaart deze theorie niet waarom de jongen over gaat tot zedendelicten. Bedoel: hij had ook kunnen gaan jatten of dingen kunnen gaan vernielen. Maar eigenlijk moet ik me daar dus niet druk om maken, want geen enkele andere theorie geeft daar wel een specifieke verklaring voor. Er zijn wel verklaringen te vinden waarom er jongeren zijn die zedendelicten plegen. Maar die verklaringen komen totaal niet overeen met de gegevens in de casus. Het wordt allemaal hoe dan ook ver gezocht, net als dit betoog
en dat dan in 1500 woorden
![]()
en nee zoiets kan ik niet kort houden
Dank! Ben nu nog "thuis". Ga zo richting m'n nieuwe plekje en daar verven en inrichten e.d. (zo groot is het immers niet). Als alles goed gaat blijf ik daar dus ook vannacht.quote:
Waarom zo vroeg op dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 07:51 schreef loehoes het volgende:
Pfff, ik wil terug mijn warme bedje in...![]()
Helaas, pindakaas..!
Wat is de kleur geworden? Of laat je het gewoon wit? Ben erg benieuwd. Moet snel maar eens een rondje Yoni, xila doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dank! Ben nu nog "thuis". Ga zo richting m'n nieuwe plekje en daar verven en inrichten e.d. (zo groot is het immers niet). Als alles goed gaat blijf ik daar dus ook vannacht.
En aangezien ik nog geen internet heb kan ik even niet meer modden.
Buzzer kijkt mee, waarvoor mijn hartelijke dank!
Dierentuinquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:30 schreef Ymke het volgende:
Hmz , kindertjes zijn ziek , wat zal ik nu eens gaan doen vandaag?
Ja maar dat punt zit dus nergens in de theorieen verwerkt waar ik mijn paper op moet baserenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou zo een casus van mij kunnen zijn. Ik rapporteer dagelijks aan de rechtbank over zedenzaken. Maar je moet dus een theorie kiezen? Ik ben benieuwd wat het doel van het paper dan is ech logisch klinkt het niet namelijk.
Tip: je moet het probleem voor je laten werken. Mogelijk reageert deze jongen zich niet af op jongere kinderen, maar zit hij op 1 lijn met de kinderen die hij "neemt"![]()
Succes, interessant is het zeker!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar dat punt zit dus nergens in de theorieen verwerkt waar ik mijn paper op moet baseren
Doel is dat we leren een standpunt in te nemen en dat goed te verdedigen ook al is het krom. Je kunt gewoon niet op basis van een theorie zo'n hele casus belichtenEen verhaal heeft in mijn ogen altijd nog meerdere kanten en sowieso blijven theorieen theorieen en is de praktijk vaak net anders. Maar goed, ik ga me er wel uitlullen
het is niet alleen afreageren natuurlijk, zit veel meer achter want dit jongetje zit gewoon compleet in de knoop en heeft hulp nodig om daar uit te komen. Maar met de theorie die ik nu heb kan ik aardig wat puntjes aanstippen, alleen voelt het soms wat ver gezocht
Ja sorry, ik moest een paper schrijven dus mocht mijn hok niet uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...net weer eens naar Blijdorp geweest. Saaie boel tegenwoordig aan het einde van de dagLeeuwen waren al binnen en tijgers lieten zich weer eens niet zien
Volgende keer mag je ook weer meequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest een paper schrijven![]()
quote:Inleiding en eerste paragraaf over de algemene theorie heb ik staan en ben er tevreden overNu de casus verklaren dmv de theorie
Eerste moet ik nog zien, 2e en 3e heb ik al gezien, 4e twijfel ik een beetje over of ik die wil zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Shooter, Transformers, Die Hard IV, Dresden,
kies maar
En ik denken dat je me ging aanbieden mijn paper af te schrijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer mag je ook weer mee
[..]Vanavond film kijken denk ik
Weet alleen nog niet welke
1e wordt nu uhm.... geregeldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Eerste is echt goed
Waarom twijfel je aan de 4e? Ik vond het verrassend goed
T is geen "Der Untergang" maar zeer zeker het kijken waard als je oorlogsfilms goed vindt. Al is het niet een echte schietfilm.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
1e wordt nu uhm.... geregeldEn ik zal nog eens naar Dresden kijken. Hij trok me in eerste instantie niet zo, maar als-ie goed is.....
Als ik het idee zou hebben dat je er iets mee op zou schieten als ik je zou helpen, had ik zeker gedaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
En ik denken dat je me ging aanbieden mijn paper af te schrijven![]()
Hij staat inmiddels ook in de queuequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is geen "Der Untergang" maar zeer zeker het kijken waard als je oorlogsfilms goed vindt. Al is het niet een echte schietfilm.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels ook in de queueIs Der Untergang wat? Ook die trok me niet zo heel erg in eerste instantie
Voor watquote:
Heheheheheh.... wordt aan gewerkt hoorquote:
Goeie referentie danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:38 schreef Chanty het volgende:
Der Untergang is goedGoed acteerwerk ook van die kerel die Adolf speelt. En ik hou niet van oorlogfilms dus dat ik dit zeg, heeft wel iets te betekenen.
Goed....ik kom bij jou eten morgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:52 schreef AirwiN het volgende:
Hele dag wezen fotograferen. Kom ik thuis, heeft m'n vriendin een hele groter Oosterse maaltijd bereid voor morgen...
geef dan even door hoe laat, ik kom graag op tijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed....ik kom bij jou eten morgen
Zoveel eet ik nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
geef dan even door hoe laat, ik kom graag op tijd
dat wat jij vandaag gemaakt had was anders ook heel goed te doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
geef dan even door hoe laat, ik kom graag op tijd
dr stond geen file meer, dan is die 45 min wel realistischquote:
quote:Ik vond het ook heel gezelligAf en toe wel rooie oortjes van de meiden
veel plezier, ben benieuwdquote:Ik heb de smaak te pakken, ik ga er zo nog even lekker tegen aan met de bruiloftsfoto's
Dan weet jij meer dan ik...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed....ik kom bij jou eten morgen
Oh...had je vriendin dat niet verteld?quote:
Die had 't over een andere man die mee komt eten... Nou ja, eentje meer of minder...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...had je vriendin dat niet verteld?Zo jammer he
Als je duits dan toch op de proef wordt gesteld, gelijk Das Experiment even binnen trekken. Zeer goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heheheheheh.... wordt aan gewerkt hoor
Hmm....da's niet echt een film voor mij denk ik als ik de beschrijving zo lees. Ben niet zo van de psycho-dingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:36 schreef freud het volgende:
[..]
Als je duits dan toch op de proef wordt gesteld, gelijk Das Experiment even binnen trekken. Zeer goed.
Die film is absoluut de moeite waard, afgezien van de laatste vijf minuten. Geen feel-good film, maar absoluut leerzaam. Het is meers gebaseerd op een waargebeurd verhaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm....da's niet echt een film voor mij denk ik als ik de beschrijving zo lees. Ben niet zo van de psycho-dingen.
Jeps, geeft je een mooi beeld van de mens... Geen doekjes eromheen, gewoon rauwe werkelijkheid...quote:Op zondag 21 oktober 2007 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die film is absoluut de moeite waard, afgezien van de laatste vijf minuten. Geen feel-good film, maar absoluut leerzaam. Het is meers gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Ik moet hem ook nog steeds eens afkijken..ik haat alleen duitsquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, geeft je een mooi beeld van de mens... Geen doekjes eromheen, gewoon rauwe werkelijkheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |